ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نخستین اظهار نظر مورینیو درباره گواردیولا


سرمربی پرتغالی منچستریونایتد برای نخستین بار درباره سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، با آمدن پپ گواردیولا به لیگ جزیره و انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ، فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس از حساسیت و جذابیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

این دو مربی بزرگ پیش از این در اسپانیا هدایت دو تیم بزرگ رئال مادرید و بارسلونا را برعهده داشتند و حساسیت و جذابیت خاصی به رقابت های لالیگا داده بودند. اکنون هر دو در تیم های بزرگ شهر منچستر حضور دارند و چشم به موفقیت های جدید دوختند.

مورینیو که در پرتغال به سر می برد، برای نخستین بار درباره پپ گواردیولا سخن به میان آورد. او درباره سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی گفت: نمی خواهم به گواردیولا فکر کنم. تجربه ام می گوید درباره این مربی حرف نزنم و ذهنم را به او مشغول نکنم.

آقای خاص ادامه داد: چند سالی در رقابت های لالیگا با گواردیولا رقیب بودم. گاهی اوقات پیروزی با من بود و گاهی اوقات هم او پیروز می شد. اگر من تنها روی گواردیولا تمرکز می کردم و او هم تنها به من فکر می کرد، بدون شک تیمی غیر از رئال و بارسلونا موفق می شود.

مورینیو درباره این سوال که آیا برای جذب ژائو ماریو به پرتغال سفر کرده است نیز پاسخ داد: خیر. در پرتغال با هیچ بازیکنی مذاکره نخواهم کرد.

مورینیو بعد از فصل کابوس واری که با چلسی پشت سرگذاشت، به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد انتخاب شد و هواداران شیاطین سرخ امیدوار هستند که با این مربی بزرگ پرتغالی به روزهای اوج خود برگردند.


ویدیو مرتبط :
كنفرانس خبری مورینیو و گواردیولا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر جالب مورینیو درباره فرگوسن



آقای خاص دنیای فوتبال، درباره حسرت ندیدن دوباره سر الکس فرگوسن سخن گفته است.

 او در مصاحبه ای به خبرنگاران گفته است : «با فرگوسن تماس گرفتم و گفتم به چلسی بر می‌گردم، منتظرم باش. اما فردای آن روز فرگی بازنشسته شد و لذت رقابت برای من از بین رفت.»

دو سالی است كه منچستر بوی قبل را نمی‌دهد و همه دلتنگ سبک منحصر به فرد فرگوسن هستند. این صحبت نیز نشان از اشتیاق آقای خاص به ملاقات مجدد با پیرمرد اسكاتلندی دارد.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین