ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتیجه پرسپولیس - فولاد تغییر نمی‌کند


ماجراهای شکایت پرسپولیس از فولاد همچنان ادامه دارد.

ورزش سه: در این باره هوشنگ نصیرزاده رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: «با توجه به ابهامی که در مورد اعتبار کارت پایان خدمت سروش سعیدی بازیکن تیم فولاد وجود دارد گفته می‌شود که او با دریافت یک گواهی از پلیس01+ و تسلیم آن به سازمان لیگ موفق شده است در بازی مقابل تیم پرسپولیس به زمین برود و مدیران باشگاه پرسپولیس نیز اقدام به تسلیم شکایت به کمیته انضباطی کردند.»

هوشنگ نصیر زاده در این رابطه گفت: «نتیجه مسابقه با توجه به تغییر قوانین انضباطی در ایران هرگز عوض نمی‌شود. زیرا بر خلاف مقررات قبلی که امکان اعتراض به حضور بازیکن غیر مجاز هر لحظه وجود داشت این بار طبق بند ۴ ماده ۸۶ وحتی لغتی تحت عنوان گزارش وجود داشت که تاخیر در اعتراض را موجه می‌ساخت در حالی‌که در سال جاری دیگر چنین قوانینی وجود ندارد. فقط تیم‌ها تا دو ساعت بعد از بازی می‌توانند صلاحیت بازیکن حریف را زیر سوال ببرند و از آنجا که پرسپولیس چنین اعتراضی تسلیم نکرده شکایتی از این باشگاه پذیرفته نخواهد شد مگر آنکه سازمان لیگ بپذیرد که آنها برای اجازه حضور این بازیکن مرتکب اشتباه شده‌اند که در آن صورت امکان تکرار مسابقه به دلیل اشتباه مقامات برگزار کننده شاید مورد بررسی قرار بگیرد. در آیین نامه انضباطی مصوب 6/8/۹۲ تیم‌ها برای اعتراض به صلاحیت بازیکنان و اعلام غیر مجاز بودن آنها فقط تا ۲ ساعت بعد از بازی فرصت دارند مقامات فدراسیون را در جریان قرار دهند و بعد از آن از باشگاه معترض پذیرفته نمی‌شود. در قوانین قدیم هر زمان بعد از حضور بازیکن غیر مجاز، امکان اعتراض وجود داشت.»


ویدیو مرتبط :
فولاد خوزستان - پرسپولیس تهران/جام حذفی/گل اول پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان دیدار فولاد ـ پرسپولیس تغییر کرد


کمیته مسابقات از تغییر زمان آغاز دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی خبر داد.

ورزش سه:  در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس 15 دقیقه با تاخیر آغاز خواهد شد. در اعلام قبلی این بازی ساعت 14:30 یکشنبه ششم بهمن 92 قرار بود برگزار شود، اما کمیته مسابقات اعلام کرد که این بازی ساعت 14:45 همان روز برگزار خواهد شد. همچنین دیدار تیم های مس کرمان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه امام علی کرمان برگزار خواهد شد.

پنجشنبه 92/10/26ساعت 14:00

* مس - نفت آبادان- ورزشگاه امام علی کرمان

سه شنبه 92/11/1

* ذوب‌آهن - استقلال ساعت 14 - ورزشگاه فولادشهر اصفهان

* راه‌آهن - تراکتورسازی ساعت 14 - ورزشگاه تختی تهران

یکشنبه 6/11/92

* فولاد - پرسپولیس ساعت 14:45 - ورزشگاه غدیر اهواز