ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتیجه رقابت اولین ورزشکار المپیکی ایران/قرار گرفتن در رده 39 تعیین رنكینگ در بین 64 کماندار



پس از قرار گرفتن در رده 39 تعیین رنكینگ المپیك

میلاد وزیری: غریبانه مسابقه دادم

میلاد وزیری پس از قرار گرفتن در جایگاه 39 رقابت‌های تعیین رنكینگ المپیك گفت: غریبانه مسابقه دادم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

از لندن، میلاد وزیری كماندار ریكرو ایران به عنوان اولین ورزشكار ایرانی رقابت خود را در المپیك لندن آغاز كرد كه در مسابقه تعیین سطح در رده سی‌ و نهم قرار گرفت و باید در مرحله حذفی به رقابت با حریفان بپردازد.

وزیری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایسنا به لندن، اظهار كرد: با این شرایط بد كار نكردم، اما می توانستم خیلی بهتر از این باشم. من غریبانه مسابقه دادم. حداقل چیزی كه برای ورزشكاران در اینجا وجود داشت ، حضور مربی در كنارشان بود، اما من تنها بودم و مربی نداشتم.

وی همچنین گفت: رقبای من با بهترین شرایط آمده بودند. البته هنوز چیزی تمام نشده است و بختی را از دست نداده‌ام. باید در مرحله حذفی مسابقه دهم كه نهایت تلاشم را در دور حذفی خواهم كرد.

كماندار ایران به حضور مربیان كره ای در لندن اشاره كرد و گفت: مربیان كره ای هم به لندن آمده اند، اما آی دی كارت ندارند. اگر بتوانند شرایطی ایجاد كنند تا در مرحله حذفی مربیان در كنارم باشند بسیار خوب خواهد بود.

وی در مورد شایعاتی پیرامون حضور مربی انگلیسی در کنار خود، در زمان مسابقه گفت: این حرف را از شما می شنوم و چیزی به من نگفته اند.

وزیر در پاسخ به این سوال كه آیا در 20 روز اخیر كه نام ورزشكار دیگری برای المپیك ردشده بود، تمرینهایت را رها كردی. گفت: من به هیچ وجه تمریناتم را رها نكردم و در دو ، سه هفته‌ اخیر تمرین داشتم. در مرحله حذفی تلاشم را خواهم كرد تا نتیجه‌ بهتری بگیرم./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حمایت افشین نوروزی ورزشکار المپیکی از امیر عباس جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در سایت AFC ایران در رده دوم گروه پنجم پس از قطر قرار دارد! به همراه سند



 

 

 

در سایت AFC ایران در رده دوم گروه پنجم پس از قطر قرار دارد! به همراه سند

 

به نقل از فارس، هفته پنجم مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا شب گذشته در حالی به پایان رسید که شایعات مربوط به 2 اخطاره بودن میلاد میداودی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان با توجه به اتفاقات اخیر و حذف تیم‌های سپاهان و تیم ملی امید، یک بار دیگر فوتبالدوستان را نگران کرد.

جریان از این قرار است که سایت فیفا در صفحه مربوط به گزارش رفت و برگشت دیدار تیم‌های ایران و بحرین دو کارت زرد در حالی برای میلاد میداودی محسوب کرده که این بازیکن پس از بازی برگشت عنوان کرده بود، حسین ماهینی کارت زرد گرفته و وی برای حضور در دیدار ایران و اندونزی در جاکارتا مشکلی ندارد.

نباید از سایر اشتباهات سایت فیفا که باید مرجع مناسبی برای دیدارهای بین‌المللی محسوب شود نیز به سادگی گذشت. این سایت در گزارش بازی برگشت دو تیم به هیچ وجه نامی از حسین ماهینی نبرده و در حالی که خسرو حیدری به دلیل مصدومیت تیم ملی را در سفر به بحرین همراهی نکرده نامش در ترکیب ثابت تیم ملی قرار می‌دهد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه نتایج بازی رفت و برگشت خود، کارت زرد بازی برگشت را به حساب حسین ماهینی ثبت کرده است.

در کنار این موضوع باید به یک اتفاق عجیب دیگر اشاره کرد و آن هم اینکه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با گذشت بیش از 16 ساعت از پایان دیدار تیم‌های ایران و اندونزی نتیجه این دیدار را در صفحه نتایج مربوط به هفته پنجم مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا لحاظ نکرده و علاوه بر آن در جدول نیز دو تیم ایران و اندونزی 4 دیداره هستند. در این جدول ایران به عنوان تیم دوم معرفی شده و این در شرایطی است که تیم ملی در صدر جدول قرار دارد.

نکته عجیب اینکه نتایج تمام 9 دیدار روز گذشته در سایت AFC به ثبت رسیده و تغییرات جدول‌های 5 گانه به جز دیدار ایران و بحرین نیز اعمال شده است.