ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتایج هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا



اخبار ,اخبار ورزشی,تیم فوتبال یوونتوس

 

اخبار ورزشی - تداوم صدرنشینی بانوی پیر
نتایج هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا

در شبی که یوونتوس بر میهمانش کیه‌وو غلبه کرد ناپولی هم ساسولو را از پیش‌رو برداشت.

هفته بیست‌و‌چهارم مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا بعدازظهر امروز (یک‌شنبه) با انجام 5 دیدار همزمان پیگیری شد که طی آن تیم‌های یوونتوس، ناپولی، پارما و لیورنو مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان کیه‌وو ورونا بود که این بازی در پایان به برتری 3 یر یک بانوی پیر انجامید. برای بیانکونری در این دیدار کوادوو آساموآ (17)، کلودیو مارکیزیو (29) و فرناندو یورنته (58 - گل به خودی) گلزنی کردند و تنها گل کیه‌وو را هم مارتین کاکرس (51 - گل به خودی) به ثمر رساند. شاگردان آنتونیو کونته با این برد 63 امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر جدول سری A استحکام بخشیدند. کیه‌وو 18 امتیازی هم پس از شکست مقابل یوونتوس تغییری در جایگاه نوزدهمی‌اش به وجود نیامد.

ناپولی هم امروز در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبان خود، ساسولو گذشت. نایب قهرمان فصل‌گذشته سری A در این مسابقه توسط بلریم ژمالی (37) و لورنزو اینسین (56) به گل رسید. شاگردان رافائل بنیتس با این برد 50 امتیازی شدند و فاصله خود با تیم دوم جدول یعنی رم را به حداقل ممکن رساندند.

در سایر دیدارهای برگزارشده هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

آتالانتا صفر - پارما 4

کالیاری یک - لیورنو 2

جنوا 3 - اودینزه 3

در آخرین دیدار از شب سوم هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا تیم فوتبال رم از ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه المپیکوی رم پذیرای سامپدوریا است.

پرونده این هفته از رقابت‌ها فردا شب (دوشنبه) با انجام دیدار هلاس ورونا - تورینو بسته می‌شود.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تیم‌های یوونتوس، رم و ناپولی به ترتیب با 63، 51 و 50 امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
گلها و نتایج هفته چهارم لیگ یک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی فولام با پاس گل دژاگه/پیروزی رم بر فیورنتینا در هفته پانزدهم سری A/سایر نتایج سری آ ایتالیا



اخبا ر,اخبار ورزشی,رقابت‌های لیگ برتر انگلیس

 

اخبار ورزشی - پیروزی فولام با پاس گل دژاگه

فولام با بازی خوب اشکان دژاگه موفق شد با دو گل آستون‌ویلا را شکست دهد.

هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یک دیدار ادامه یافت که در آن فولام موفق شد با دو گل آستون‌ویلا را شکست دهد و به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سر و سامان بخشد.

فولام عصر امروز در ورزشگاه کروین کاتج میزبان آستون‌ویلا بود که این دیدار در پایان با دو گل به سود میزبان به پایان رسید.اشکان دژاگه در این دیدار بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و یکی از بازیکنان برتر تیمش بود. ملی‌پوش ایرانی فولام در دقیقه 22 پاس گل اول تیمش را برای استیو سیدول فراهم کرد. دیگر گل فولام را دمیتار برباتف در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این دیدار همانند دیگر بازی‌های این هفته اروپایی با یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت نلسون ماندلا آغاز شد.

فولام با این پیروزی 13 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده‌ی 18 جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

در تنها دیدار باقی‌مانده امشب آرسنال در خانه به دیدار اورتون می‌رود.

 

------------------------------------


پیروزی رم بر فیورنتینا در هفته پانزدهم سری A

رم با پیروزی 2 بر یک برابر فیورنتینا به روند تساوی‌های پی در پی خود در لیگ ایتالیا پایان داد.

هفته پانزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا با یک دیدار ادامه یافت که در آن رم موفق شد در خانه فیورنتینا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا به روند تساوی‌های پی در پی خود در لیگ ایتالیا پایان دهد . مایکن و ماتیا دسترو در این دیدار برای میزبان گلزنی کردند و تک گل فیورنتینا را نیز خوان وارگاس به ثمر رساند.

میرعالم پیانیچ هافبک بوسنیایی رم در این دیدار در دقایق پایانی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. رم با این پیروزی 37 امتیازی شد تا جایگاه خود در رده دوم را تثبیت کند. رم در چهار هفته اخیر در لیگ ایتالیا برابر حریفان خود به چهار تساوی رسید.

در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ ایتالیا امشب 5 دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی اینتر در خانه به دیدار پارما می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا یوونتوس با 40 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های رم و ناپولی با 37 و 32 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

 

 ایتالیا سری آ

آاس رم    2 - 1    فیورنتینا
کالیاری    2 - 1    جنوا
سامپدوریا    2 - 0    کاتانیا
ساسولو    0 - 1    كیه وو
تورینو    1 - 0    لاتزیو
ورونا    2 - 1    آتالانتا

اخبار ورزشی - ایسنا,ورزش 3