ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتایج لیگ ستارگان قطر با بازیکنان ایرانی


تیم فوتبال العربی در دیداری خانگی متوقف شد. خبرگزاری فارس: از هفته ششم لیگ فوتبال ستارگان قطر، تیم فوتبال الخور میزبان الشحانیه بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

در این دیدار مسعود شجاعی در ترکیب ثابت الشحانیه قرار داشت و 90 دقیقه کامل برای تیمش بازی کرد.

الشحانیه با این شکست در امتیاز 4 باقی ماند و الخور نیز 4 امتیازی شد.

در دیدار دیگر تیم فوتبال العربی که اشکان دژاگه ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد، در ورزشگاه خانگی خود پذیرای الخریطیات بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اشکان دژاگه در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار نداشت و نیمکت نشین بود. دژاگه بعد از سه هفته که نیمکت نشین بود دو بازی فیکس بازی کرد اما باز هم در بازی ششم در ترکیب تیمش نیمکت نشین شد.

این بازیکن در دقیقه 65 وارد میدان شد و 25 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

العربی با این تساوی 9 امتیازی شد و الخریطیات به امتیاز 6 رسید


ویدیو مرتبط :
ستارگان فوتبال ایران در لیگ قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان قطر


8 بازیکن ایرانی در لیگ ستارگان قطر حضور دارند و از این نظر لیگ ستارگان قطر در کانون توجه فوتبال‌دوستان ایرانی قرار دارد.

ورزش سه: لیگ ستارگان قطر در حال حاضر هشت بازیکن ایرانی در تیم‌های الشحانیه، الاهلی، الوکره، العربی و ام صلال دارد و از این نظر این لیگ مورد توجه فوتبال دوستان ایرانی قرار دارد.

در ادامه به شرایط بازیکنان ایرانی در این لیگ می‌پردازیم.

ام صلال

باشگاه رده پنجمی لیگ قطر با 26 امتیاز و اختلاف امتیازی 18 امتیازی با صدر جدول که لخویا با اقتدار به آن تکیه کرده در هفته گذشته با نتیجه 2 بر یک برابر الخریتیات شکست خورد و این هفته به مصاف الوکره خواهد رفت.

پژمان منتظری، مدافع ایرانی این تیم که به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب ایران در جام ملت‌های آسیا جا مانده بود در بازی قبلی 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و این هفته در اولین دیدار رضا قوچان نژاد با پیراهن الوکره باید او را مهار کند.

ام صلال در هفته گذشته در حالی که بازی را تا دقیقه 94 با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال می‌کرد، مغلوب ضربه حسن عبدالفتاح شد و بازی را با شکست به پایان رساند. پژمان منتظری در این دیدار علاوه بر گوچی، سباستین سائز گلزن را که در جدول این لیگ موفق شده 10 گل از 23 گل الوکره‌ای ها را به نام خود ثبت کرده در مقابل خود می‌بیند.

الوکره

ستاره گلزن فوتبال ایران بعد از ناکامی در لیگ کویت به دنبال درخشش در لیگ ستارگان و تیم الوکره است. قوچان نژاد که بعد از کنار گذاشتن از تیم الکویت به جمع بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ قطر اضافه شده در اولین حضورش با پیراهن این تیم باید به مصاف ام صلال برود و برای درخشش نیاز به مغلوب کردن پژمان منتظری در ترکیب تیم مقابل دارد. الوکره در حال حاضر خطر سقوط را در یک قدمی خود احساس می‌کند و در رتبه دوازدهم لیگ چهارده تیمی قطر حضور دارد. مسوولان الوکره به دنبال این هستند تا مشکلات خط حمله شان با حضور گوچی برطرف شود. این تیم در 18 بازی گذشته خود تنها 23 گل به ثمر رسانده و با تفاضل گل منفی 12 شرایط خوبی ندارد.

العربی

اشکان دژآگه یکی از گلزنان تیمش در برتری 5 بر یک هفته گذشته در زمین الشمال بود و العربی در حال حاضر با یک بازی کمتر در رتبه یازدهم حضور دارد و این برای هم‌تیمی‌های اشکان که به برد یک در میان عادت کرده اند اصلا جایگاه مناسبی به نظر نمی‌رسد.

حریف العربی در این هفته السد است که رقابت شانه به شانه‌ای با لخویا دارد و با برتری در این بازی می‌تواند خود را به صدر جدول برساند و باید دید دژآگه و همتیمی‌هایش می‌توانند مانع صدرنشینی این تیم شوند یا ...

مثلث گلزنی السد مطمئنا در این بازی هم با حضور رودریگو تاباتا، ابراهیم خلفان و حسن الهیدوس شرایط سختی را برای اشکان دژآگه و هم‌تیمی‌هایش خواهند ساخت.

الشحانیه

درخشش مثلث ایرانی در ترکیب این تیم هم نتوانسته الشحانیه از از قعرنشینی نجات دهد و آنها با 15 امتیاز در قعر جدول به همراه الشمال حضور داشته باشند و در یک قدمی سقوط قرار بگیرند. مسعود شجاعی، مهرداد پولادی و علی جوکار در ترکیب الشحانیه در هفته گذشته با یک گل الوکره را شکست داد و این هفته به مصاف الخوری خواهد رفت که شرایط مناسبی ندارد و در رتبه دهم جدول حضور دارد. الخور هفته گذشته در زمین خود به تساوی با حریفش رضایت داد و این هفته به دنبال این است که الشحانیه قعر جدولی را شکست دهد. مهرداد پولادی و مسعود شجاعی در ترکیب الشحانیه هم به دنبال راهی برای نجات تیم‌شان هستند که در قعر جدول شرایط خوبی ندارد و در این راه سزار، مهاجم برزیلی الخور مانع بزرگی برای آنها خواهد بود.

الاهلی

زلاتکو کرانچار که بعد از جدایی از سپاهان به الاهلی قطر پیوسته به همراه دو بازیکن ایرانی خود به دنبال ثبت دومین پیروزی پیاپی خود است. سیدجلال که در بازی گذشته این تیم به دلیل محرومیت حضور نداشته در این بازی می‌تواند در کنار مجتبی جباری شاگردان کرانچار را همراهی کند. آنها این هفته به مصاف الجیش خواهند رفت که در تهران برابر نفت شکست خورد و از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. شاگردان لاموشی که نتوانسته‌اند حذف از لیگ قهرمانان را هضم کنند، با یک بازی کمتر در رتبه سوم جدول حضور دارند و هفته گذشته هم موفق شده‌ بودند العربی را با دو گل شکست دهند. زلاتکو کرانچار هم مسرور از پیروزی قاطع سه گله هفته گذشته خود به همراه الاهلی به دنبال تغییر جایگاه این تیم از رده هفتم است و در این راه علاوه بر مجتبی جباری و سیدجلال حسینی، چشم به ساق‌های دیوکو، مهاجم 16 گله و آقای گل فعلی لیگ قطر دارد.