ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتایج فوتبال در سراسر جهان



جام جهانی 2014 , رقابت‌های مقدماتی جام جهانی

 

تیم‌های فوتبال آلمان، ایتالیا و انگلیس متحمل شکست‌های خانگی برابر فرانسه، آمریکا و هلند شدند اما اسپانیا برابر ونزوئلا به پیروزی پرگل رسید.

** مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا

* گروه اول:

نخستین دیدار هفته پایانی مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل از منطقه آسیا ظهر امروز به وقت تهران بین تیم‌های چین و اردن به میزبانی چینی‌ها برگزار شد که در نهایت با برد بی فایده 3 بر یک میزبان همراه شد.

تیم ملی چین که پیش از این از دور رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل حذف شده بود بیشتر برای اعاده حیثیت به مصاف صدرنشین گروه اول رقابت‌ها رفت و در نهایت نیز با گل‌های جونمین هائو (2 گل) و دابائو در مقابل گل موید سلیم موفق به برتری مقابل اردن شد.

در دیگر دیدار این گروه و از ساعت 17:15 به وقت تهران تیم‌های ملی عراق و سنگاپور به مصاف هم خواهند رفت. عراقی‌ها در صورت کسب تساوی خانگی به عنوان تیم اول راهی دور بعدی مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا خواهند شد.

*جدول رده‌بندی گروه اول:

1- اردن 12 امتیاز (6 بازی)

2- عراق 12 امتیاز (5 بازی)

3- چین 9 امتیاز (6 بازی)

4- سنگاپور بدون امتیاز (5 بازی)

* گروه دوم:

تیم فوتبال کره‌جنوبی با پیروزی و حذف کویت به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله بعد شد.

در ادامه پیکارهای مرحله مقدماتی راه‌یابی به جام جهانی 2014 برزیل و از گروه دوم این پیکارها، تیم فوتبال کره‌جنوبی میزبان کویت بود که موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد.

کره‌ای‌ها با این پیروزی 13 امتیازی شدند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

در دیداری دیگر از این گروه که به‌طور همزمان برگزار شد، امارات پذیرای لبنان بود که در این بازی اماراتی‌ها با نتیجه 4 بر 2 پیروزی بی‌ثمری را کسب کردند تا با کسب امتیاز از این مسابقات وداع کنند.

* جدول گروه دوم

1- کره‌جنوبی، 6 بازی، 13 امتیاز

2- لبنان، 6 بازی، 10 امتیاز

3- کویت، 6 بازی، 8 امتیاز

4- امارات، 6 بازی، 3 امتیاز

* گروه سوم:

تیم فوتبال ازبکستان با غلبه بر ژاپن در هفته پایانی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل با قدرت و به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شد.

در ادامه هفته پایانی پیکارهای مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا عصر امروز یک دیدار دیگر از گروه سوم رقابت‌ها برگزار شد که با برتری یک بر صفر ازبکستان مقابل ژاپن همراه شد.

در این دیدار تشریفاتی که به منظور مشخص شدن تیم‌های اول و دوم صعود کننده از گروه سوم به مرحله دوم گروهی و به میزبانی ژاپن برگزار شد، ازبک‌ها با تک گل شادرین در دقیقه 54 مقابل حریف قدرتمند خود به برتری رسیدند تا با 16 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شوند. ژاپن نیز با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله دوم گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد.

دیگر دیدار این گروه را تاجیکستان و کره‌شمالی برگزار کردند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

* جدول رده‌بندی گروه سوم:

1- ازبکستان 16 امتیاز

2- ژاپن 10 امتیاز

3- کره‌شمالی 7 امتیاز

4- تاجیکستان یک امتیاز

* گروه چهارم:

در ادامه هفته پایانی رقابت‌های مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا دو دیدار از گروه چهارم به طور همزمان برگزار شد که طی آن عربستان از رسیدن به مرحله بعدی(10 تیم برتر) بازماند و شانس حضور در جام جهانی 2014 برزیل را از دست داد.

در حساس ترین دیدار این گروه استرالیا در خانه با نتیجه 4 بر 2 مقابل عربستان به برتری رسید و به عنوان تیم اول راهی مرحله دوم گروهی شد و عمان نیز 2 بر صفر تایلند را از پیش رو برداشت و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد رسید.

به این ترتیب عربستان با مربیگری ریکارد از رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل محروم شد. سعودی‌ها که پیش‌تر رقص شمشیر انجام می‌دادند اکنون عزادار شده‌اند.

* جدول رده‌بندی گروه چهارم:

1- استرالیا 15 امتیاز

2- عمان 8 امتیاز

3- عربستان 6 امتیاز

4- تایلند 4 امتیاز

* گروه پنجم:

دیدار تیم ملی ایران و قطر از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی و در حضور 51 هزار و سیصد تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد و تیم ملی ایران با نتیجه 2 بر 2 برابر قطر متوقف شد.

بحرین هم با وجود برتری 10 بر صفر برابر اندونزی در دیدار همزمان نتوانست به مرحله بعدی صعود کند و با 9 امتیاز از گردونه رقابت‌ها حذف شد. اندونزی هم بدون امتیاز آخرین تیم جدول است.

* جدول رده‌بندی گروه پنجم:

1- ایران 12 امتیاز

2- قطر 10 امتیاز

3- بحرین 9 امتیاز

4- اندونزی 0 امتیاز

** دیدارهای دوستانه ملی؛ شکست خانگی آلمان، ایتالیا و انگلیس ؛ پیروزی راحت اسپانیا و آرژانتین

شب گذشته دیدارهای دوستانه متعددی در نقاط مختلف جهان انجام شد. در ورزشگاه وزراشتادیون شهر برمن، تیم ملی آلمان در شرایطی که میزبان فرانسه شد، 2 بر یک از حریف و همسایه خویش شکست خورد. در این بازی که ژرمن ها برخلاف دیدارهای اخیر خود چند بازیکن اصلی خویش همچون فیلیپ لام، مرته ساکر، مانوئل نویر، پودولوسکی و باستین شواین اشتایگر را در اختیار نداشتند، ناهماهنگ و فاقد نظم نشان دادند. در مقابل تیم تحت رهبری لوران بلان، منظم در دفاع و حمله ظاهر شد و به برتری رسید.

کاکائو در دقیقه 90 برای آلمان و اولیور ژِیرو 21 و فلوران مالودا 69 برای فرانسه گل زدند.

در دیداری دیگر ایتالیا در خانه یک بر صفر مغلوب آمریکا شد. در این بازی آمریکایی‌ها که توسط یورگن کلینزمان، مربی آلمانی خود هدایت می‌شدند، تک گل بازی را در دقیقه 55 توسط کلینت دمپسی به ثمر رساندند.

در ورزشگاه ویمبلی لندن جایی که انگلیس به استقبال از هلند رفت، سرنوشت دو میزبان قبلی تکرار شد و انگلیس با هدایت استیوارت پیرس، مربی موقت خود 3 بر 2 از هلند شکست خورد.

در این بازی هلندی ها توسط آرین روبن و کلاس یان هونتلار، دو مهاجم عضو تیم‌های بایرن مونیخ و شالکه آلمان به گل رسیدند. روبن در دقایق 57 و 91 ، همچنین هونتلار در دقیقه 59 باعث برتری میهمان شدند. در مقابل میزبان توسط گری کی هیل 85 و اشلی یانگ 91 به گل رسید.

تیم ملی اسپانیا، مدافع قهرمانی جهان و اروپا نیز 5 بر صفر از سد ونزوئلا گذشت. در این بازی آندرس اینیستا 37، داوید سیلوا 40 و روبرتو سولدادو 50، 53 و 84 برای ماتادورها گلزنی کردند.

آرژانتینی‌ها نیز در ورزشگاه شهر برن 3 بر یک مقابل سوئیس، میزبان اروپایی خویش غلبه کردند. در این بازی لیونل مسی، مهاجم عضو تیم بارسلونا درخشش خیره کننده‌ای داشت و هت تریک کرد. او در دقایق 20، 88، 90 برای آرژانتین گل زد. درمقابل میزبان نیز تک گل خود را بوسیله شردان شه کری در دقیقه 50 به ثمر رساند.

* سایر نتایج به این شرح است:

زلاندنو 2- جاماییکا 3

فیلیپین یک – مالزی یک

هنگ کنگ 5- تایوان یک

قبرس صفر- صربستان صفر

گرجستان 2- آلبانی یک

مولداوی صفر- بیلاروس صفر

ساحل عاج صفر- گینه صفر

کانادا یک – ارمنستان 3

تونس یک – پرو یک

مجارستان یک- بلغارستان یک

مونته نگرو 2- ایسلند یک

لوگزامبورگ 2- مقدونیه یک

رومانی یک – اروگوئه یک

مالت 2- لیختن اشتاین یک

ترکیه یک – اسلوواکی 2

آفریقای جنوبی صفر- سنگال صفر

دانمارک صفر- روسیه 2

مراکش 2- بورکینافاسو صفر

یونان یک – بلژیک یک

کرواسی یک- سوئد 3

اتریش 3- فنلاند یک

ایرلند شمالی صفر- نروژ 3

اسلوونی یک – اسکاتلند یک

ایرلند یک – جمهوری چک یک

ولز صفر- کاستاریکا یک

بولیوی یک – کوبا صفر

اکوادور 2- هندوراس صفر

شیلی یک – غنا یک

مکزیک صفر- کلمبیا


ویدیو مرتبط :
نتایج فوتبال باشگاهی در اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج دیدارهای دوستانه فوتبال در جهان



نتیجه مسابقه فرانسه و اروگوئه,نتایج دیدارهای دوستانه فوتبال در جهان

شکست فرانسه مقابل اروگوئه با گلزنی بازیکن پر حاشیه

نتایج دیدارهای دوستانه فوتبال در جهان

تیم ملی فوتبال فرانسه در دیداری دوستانه مقابل اروگوئه شکست خورد.

 فارس: تیم ملی فوتبال فرانسه در دیداری دوستانه مقابل اروگوئه شکست خورد.

دو دیدار دوستانه فوتبال بین تیم‌های مطرح فوتبال در سراسر دنیا انجام شد.

در مهم‌ترین دیدار، تیم‌های اروگوئه و فرانسه در مونته‌ ویدئو اروگوئه به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با گلزنی لوییس سوارز پر حاشیه در دقیقه 50 توانست میهمان خود را شکست دهد. چهار بازیکن در این پیکار کارت زرد گرفتند که سهم خروس‌ها سه کارت بود.

دیدار دوستانه بعدی فرانسه روز یکشنبه مقابل برزیل خواهد بود. اروگوئه نیز چهارشنبه هفته آینده در ادامه دیدارهای راهیابی به جام جهانی 2014 در زمین ونزوئلا به میدان خواهد رفت.

در دیگر دیدار دوستانه انجام شده دانمارک در خاک خود مقابل گرجستان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. نیکلاس پدرسن 77 و کریستین اریکسن 89 برای دانمارک گل زدند و ایراکلی زاریا هم در دقیقه 52 برای گرجستان گل زد.

دانمارک، سه شنبه هفته آینده در چارچوب رقابت‌های راهیابی به جام جهانی در خاک خودی مقابل ارمنستان قرار خواهد گرفت./فارس