ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتایج سایر مسابقات لیگ برتر انگلیس


در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر انگلیس، سوانسی و ساوتهمپتون بردند و نیوکاسل مقابل پالاس به تساوی پر گل رسید.

سایت برنامه نود: در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر انگلیس، سوانسی و ساوتهمپتون بردند و نیوکاسل مقابل پالاس به تساوی پر گل رسید.

در ادامه مسابقات لیگ برتر انگلستان، به غیر از دو بازی تیم های شهر منچستر، ۴ مسابقه دیگر نیز برگزار شد. دیگر مسابقه امشب، بین اورتون و چلسی ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

نیوکاسل یونایتد ۳-۳ کریستال پالاس ( ورزشگاه اسپورت دیرکت )

گل های نیوکاسل :یانمات ۳۸ ، آرونز ۷۴ و ویلیامسون ۸۸

گل های پالاس : گایل ۱ - پانچئون ۴۸ و زاها در دقیقه ۹۰

کوئینز پارک رنجرز ۱-۰ ساندرلند ( لوفتس رد)

چارلی آستین دقیقه ۴۵

سوانزی ۳-۰ وست برومویچ

دایر ۲  و ۷۱ ، راتلیج ۲۴

وستهام یونایتد ۱-۳ ساوتهمپتون

نوبل ۲۷ برای وستهام

اشنایدرلین ۴۵ و ۶۸ ، پله دقیقه ۸۳

سوانزی با این برد با ۹ امتیاز فعلاً به صدر جدول رفت. با تفاضل گل +۵ .


ویدیو مرتبط :
چهره متفاوت لیگ برتر انگلیس در لیگ قهرمانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سنگین آرسنال در لیگ برتر انگلیس +سایر نتایج



اخبار ,اخبار ورزشی,لیگ برتر انگلیس

اخبار ورزشی - شکست سنگین آرسنال در لیگ برتر انگلیس

صدرنشین لیگ برتر انگلیس هفته شانزدهم را با شکستی سنگین برابر منچسترسیتی آغاز کرد.

 هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یک دیدار آغاز شد که در آن آرسنال صدرنشین برابر منچسترسیتی با نتیجه پرگل 6 بر 3 شکست خورد.

 

منچسترسیتی، تیم سوم جدول در حساس‌ترین دیدار هفته در خانه میزبان آرسنال بود و خیلی زود از حریف خود پیش افتاد. فیروزه‌ای پوشان موفق شدند در دقیقه 14 با ضربه سرخیو آگرو آرژانتینی به گل نخست خود دست یابند. در ادامه بازیکنان آرسنال به خودشان آمدند و موفق شدند در دقیقه 31 با ضربه تئو والکات گل تساوی را به ثمر برسانند. پس از این گل که با اشتباه مارتین دمیکلیس آرژانتینی بدست آمد، نوبت به آلوارو نگردو اسپانیایی رسید تا گل دوم میزبان را به ثمر برساند تا تا نیمه نخست با برتری 2 بر یک منچسترسیتی به پایان برسد.

 

در نیمه دوم بازیکنان منچسترسیتی بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 50 فرناندینیو روی اشتباه بزرگ مسوت اوزیل گل سوم را به ثمر برسان تا خیال میزبان از پیروزی راحت شود. آرسنال در دقیقه 63 بار دیگر به گل رسید. این بار نیز تئو والکات موفق شد برای توپچی‌ها گلزنی کند تا اختلاف به حداقل برسد اما میزبان یک بار دیگر موفق شد به گل برسد داویدا سیلوا موفق شد در دقیقه 66 بار دیگر گلزنی کند.

 

این بار نوبت به فرناندینیو رسید تا موفق شود در دقیقه 88 بار دیگر گلزنی کند. صدرنشین لیگ برتر در دقایق پایانی یکی از گل ها را جبران کرد. پر مرته‌ساکر مدافع آلمانی گل دیگری برای میزبان زد تا از سنگینی شکست کاسته شود.

 

اما این پایان کار نبود و یحیی توره موفق شد در ثانیه‌های پایانی گل ششم آرسنال را به ثمر برساند تا این بازی زیبا در نهایت با برتری 6 بر 3 منچسترسیتی به پایان برسد. منچستر‌سیتی با این پیروزی 32 امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. آرسنال نیز با 35 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند.

 

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب با چند دیدار دیگر ادامه می‌یابد که در مهم‌ترین بازی چلسی در خانه از کریستال پالاس پذیرایی خواهد کرد.

 

نتایج:

منچسترسیتی 6 - 3  آرسنال

 

کاردیف 1 - 0 وست برومویچ

 

چلسی 2 - 1 کریستال پالاس

 

اورتون 4 - 1 فولام

 

نیوکسل 1 - 1 ساوتهمپتون

 

وستهام 0 - 0 ساندرلند

 

اوساسونا 2 - 2 رئال مادرید

 

آگزبورگ 4 - 1 برانشوآیگ

 

بایرن مونیخ 3 - 1 هامبورگ

 

هانوفر 3 - 3 نورنبرگ

 

هافن هایم 2 - 2 بروسیادورتموند

 

ماینتس 0 - 0 مونشن گلادباخ

اخبار ورزشی - ایسنا