ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتایج دیدارهای دیشب جام حذفی آلمان


تیم فوتبال هامبورگ با کسب پیروزی در رقابت‌های د.اف.ب پوکال برنده اما شالکه با قبول باخت حذف شد.

خبرگزاری فارس: دور نخست رقابت‌های جام حذفی آلمان موسوم به د.اف.ب پوکال شب گذشته با انجام 4 دیدار به پایان رسید که تیم‌های هامبورگ، کیکرزاوفن‌باخ، هایدن‌هایمر و دینامودرسدن به برتری مقابل حریفان رسیدند.

در ورزشگاه «فرویند‌شافت» هامبورگ بعد از تساوی 2 بر 2 در وقت عادی و اضافه در ضربات پنالتی 4 بر یک برنده شد. زایتس 10 (پنالتی)، میشل 105 برای کوتبوس، وسترمان 70 و فان درفارت 96 برای هامبورگی‌ها گلزنی کردند.

در ورزشگاه بی‌بربرگ کیکرزاوفن‌باخ میزبان اینگول‌اشتات شد که بعد از 120 دقیقه مبارزه به تساوی بدون گل رسید اما در ضربات پنالتی 4 بر 2 برنده شد. همچنین هایدن‌هایمر مقابل اونیون برلین 2 بر یک برنده شد. شناترر 53 (پنالتی) و گریمالدی 69 برای هایدن‌هایمر و شون‌هایم 79 برای اونیون‌برلین گلزنی کردند.

در آخرین مصاف نیز دینامودرسدن 2 بر یک از سد شالکه عبور کرد. ایلیرس 24(پنالتی) و تکسیرا 49 برای درسدنی‌ها و یوئل ماتیپ 78 برای شالکه گلزنی کردند.


ویدیو مرتبط :
نتایج دیشب دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا در یک نگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج جام حذفی فوتبال آلمان


دورتموند در دور سوم جام حذفی آلمان با دو گل ساربروکن را از پیش رو برداشت، اما شالکه که در خانه از هوفنهایم پذیرایی کرد با نتیجه دور از انتظار سه بر یک تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ورزش سه: در دور سوم جام حذفی آلمان چهار دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی دورتموند موفق شد با دو گل ساربروکن را از پیش‌رو بردارد.

گل‌های دورتموند را در این دیدار که در ورزشگاه خانگی ساربروکن برگزار شد جولیان شیبر و جوناس هافمن در دقایق 19 و 49 به ثمر رساندند.

هامبورگ که در خانه از کلن پذیرایی کرد موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد.

کایزرسلاترن که مهمان یونیون برلین بود با سه گل به پیروزی رسید. اما عجیب‌ترین نتیجه‌ در دیدار شالکه و هوفنهایم رخ داد.

در این دیدار شالکه که میزبان هوفنهایم بود با نتیجه‌ دور از انتظار سه بر یک تن به شکست داد؛ شکستی که حتی بدبین‌ترین هواداران شالکه هم انتظار آن را نداشتند.

در ادامه دور سوم جام حذفی آلمان امروز ( چهارشنبه) چهار دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی بایرن‌ مونیخ در خانه آوکسبورگ به میدان می‌رود.