ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتایج دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان


تیم‌های فوتبال پورتو، زنیت سن پترزبورگ، باته بوریسوف و ماریبور در دور برگشت رقابتهای پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برابر حریفان خود پیروز شدند.

صبح بخیر: تیم‌های فوتبال پورتو، زنیت سن پترزبورگ، باته بوریسوف و ماریبور در دور برگشت رقابتهای پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برابر حریفان خود پیروز شدند.

دیدارهای برگشت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب پی گرفته شد که در یکی از این بازی‌ها تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه برابر استاندارد لی یژ بلژیک با سه گل به برتری دست یافت و به دور گروهی لیگ قهرمانان راه یافت.

تیم سلتیک اسکاتلند که میزبان ماریبور اسلوونی بود در کمال ناباوری نتیجه را به این حریف سختکوش خود واگذار کرد تا نتواند به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. مارکوس تاوارز در دقیقه 75 زننده تنها گل این بازی بود.

تیم باته بوریسوف هم در مصاف با اسلووان کار سختی نداشت و با سه گل برنده شد تا جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

تیم پورتو نیز در حالی که میزبان لیل فرانسه بود با دو گل یاسیان براهیمی و جکسون مارتینز که در دقایق 48 و 68 به ثمر رسید به برتری دست یافت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت صعود خود را به لیگ قهرمانان اروپا مسجل کند.


ویدیو مرتبط :
نتایج هفته اول دور برگشت لیگ بسکتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا


دور رفت مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روز سه‌شنبه پیگیری شد.

ورزش سه: دور رفت مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روز سه‌شنبه پیگیری شد.

در دیدارهای برگزار شده آیندهوون هلند در زمین خود موفق شد میلان ایتالیا را با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف کند. الشعراوی در دقیقه 15 گل میلان را به ثمر رساند و ماتاوز در دقیقه 60 بازی را به تساوی کشاند.

در شهر پورتو پرتغال نیز زنیت سن پترزبورگ روسیه موفق شد میزبان خود پاکوش فریرا پرتغال را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. شیروکوف (27، 60 و 90) سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند و دگره در دقیقه 85 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. آندره لئائو تنها گل تیم پرتغالی را به ثمر رساند.

ویکتوریا پلژن جمهوری چک نیز میهمان خود ماریبور اسلوونی را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

لیون فرانسه نیز در زمین خود با دو گل مغلوب رئال سوسیه‌داد اسپانیا شد.

شاختار قزاقستان نیز پیشتر با دو گل از سد سلتیک اسکاتلند گذشته بود.

در ادامه این رقابت‌ها روز چهارشنبه این دیدارها برگزار خواهد شد:

شالکه آلمان - متالیست خارکیف اوکراین

لودوگورتس بلغارستان - بازل سوئیس

استه وا بخارست رومانی - لژیا ورشو لهستان

دیناموزاگرب کرواسی - آستریاوین اتریش

فنرباغچه ترکیه - آرسنال انگلیس

دیدارهای برگشت این مرحله 27 و 28 اوت برگزار خواهد شد.