ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتایج ایران در روز چهارم بازی‌های آسیایی



اخبار,اخبار ورزشی , مسابقات آسیایی

 

اخبار ورزشی - نتایج ایران در روز چهارم بازی‌های آسیایی

نمایندگان ایران در چهارمین روز بازی های آسیایی در 9 رشته به رقابت پرداختند که با صعود ووشو کاران به مرحله فینال کسب سه مدال نقره قطعی و یک برنز نیز برای ایران ثبت شد.

به گزارش ایسنا ،هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون به چهارمین روز برگزاری خود رسید و نمایندگان ایران در روز چهارم در رشته های جودو، ووشو، قایقرانی، تیراندازی، دوچرخه سواری،شنا، ووشو ، شمشیر بازی، ژیمناستیک و تیر و کمان به رقابت با حریفان خود پرداختند که نتایج ملی پوشان ایران به شرح زیر است:

جودو
تیمی: ایران در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 3بر 2 چین را شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی باید برابر کره جنوبی قرار گرفت که با قبول شکست در سه مسابقه نخست نتوانست به مرحله بعدی صعود کند. تیم‌های جودوی ایران و ازبکستان برای کسب مدال برنز رقابت کردند که تیم ایران با قبول شکست در این مبارزه از رسیدن به مدال بازماند تا ناکامی‌های این تیم تکمیل شود چرا که آن‌ها در بخش انفرادی هم هیچ مدالی نگرفته بودند.

ایران در پایان در رده پنجم قرار گرفت.

تیراندازی
تفنگ بادی 10 متر مردان: در مرحله فینال پویا نوروزیان چهارم شد و از کسب مدال باز ماند.

قایقرانی
رویینگ دو نفره مردان: تیم ایران با ترکیب سید مجتبی شجاعی و امیر رهنما که به مرحله رپه شاژ (شانس مجدد) راه یافته بود، با ثبت زمان 6 دقیقه و 41 ثانیه موفق شد به فینال صعود کند.

رویینگ چهار نفره دختران: ایران در مرحله شانس مجدد با ثبت زمان 7 دقیقه و 5 ثانیه و 87 صدم ثانیه به عنوان قایق دوم راهی مرحله فینال شد.

شمشیربازی
تیم اسلحه اپه: تیم ایران با ترکیب محمد رضایی، طاهر عاشوری، علی یعقوبیان، صادق عابدی در نخستین دیدارش به مصاف هنگ کنگ رفت و 38 بر 37 برنده شد. ایران در مرحله یک چهار برابر ژاپن به میدان رفت و با نتیجه 45 بر 35 مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

شنا
50 متر آزاد: آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی از ایران در دور مقدماتی به رقابت پرداختند که آرشام میرزایی با زمان23 ثانیه و 91 صدم ثانیه و احمدرضا جلالی با ثبت زمان 23 ثانیه و 74 صدم ثانیه از صعود به فینال بازماندند.

200 متر قورباغه: آریا نسیمی شاد با زمان دو دقیقه و 20 ثانیه و دو صدم ثانیه به خط پایان رسید و رکورد محمد علیرضایی را شکست.او که 14 سال سن دارد علیرغم رکوردشکنی نتوانست راهی فینال شود.

در همین ماده مهدی انصاری با زمان 2 دقیقه و 23 ثانیه و 12 صدم ثانیه به کار خود پایان داد و او هم از راهیابی به فینال بازماند.

در پایان دور مقدماتی نسیمی شاد هفدهم و انصاری نوزدهم شدند.

دوچرخه سواری
اومنیوم: حسین ناطقی پایان ماده اومنیوم در رده ششم بازی ها قرار گرفت.

اسپرینت: حسنعلی ورپشتی در مرحله یک چهارم نهایی در دو دور برابر حریف چینی شکست خورد و برای مقام پنجم تا هشتمی رقابت کرد که در نهایت در رده ششم بازی های آسیایی قرار گرفت.

تیر و کمان
انفرادی کامپوندمردان: در مرحله نخست اسماعیل عبادی با 355 امتیاز اول شد، مجید قیدی با 348 امتیاز ششم ، امیر کاظم پور با 347 امتیاز و مجید کیان نژاد 344 امتیاز هفدهم شد.

در مرحله دوم رقابتهای کامپوند بازیهای آسیایی، اسماعیل عبادی با 710 امتیاز در انفرادی اول شد و رکورد آسیا را زد. کاظم پور نیز با 702 امتیاز سوم شد. کاظم پور و عبادی با این امتیازات راهی مرحله حذفی شدند.

مجید قیدی با 691 امتیاز و کیان نژاد با 689 امتیاز نیز به ترتیب پانزدهم و هجدهم شدند و از راهیابی به مرحله حذفی باز ماندند.

انفرادی کامپوند زنان:در مرحله مقدماتی سکینه قاسم پور با ثبت امتیاز 682 هفتم شد. شبنم سرلک با ثبت امتیاز 680 در جایگاه هفدهم قرار گرفت.

مریم رنجبر با ثبت امتیاز 674 امتیاز نوزدهم شد و مینو عابدی با کسب 656 امتیاز در جایگاه سی و یکم قرار گرفت.

در این رقابت‌ها سکینه قاسم پور و شبنم سرلک به مرحله حذفی رقابت‌های تیروکمان راه یافتندکه روز پنجشنبه برای کسب مدال رقابت خواهند کرد.

ژیمناستیک
در فینال رقابت‌های ژیمناستیک قهرمان قهرمانان محمد رمضان‌پور با کسب امتیاز 78.575 امتیاز توانست در جایگاه شانزدهم این رقابتها قرار بگیرد.

ووشو
ساندا زنان: در وزن 52- کیلوگرم الهه منصوریان با شکست "کیم هی بین"از کره جنوبی به مبارزه فینال راه یافت.

ساندا مردان: در وزن 65- کیلوگرم محسن محمد سیفی با شکست قاطع "چن هان ژینگ " چین به مبارزه فینال راه یافت.

در وزن 70- کیلوگرم سجاد مردانی مقابل "یو سانگون" از کره جنوبی رقابت کرد و با نتیجه 2 بر یک پیکار را واگذار کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که عباسی تا آخرین ثانیه‌های راند پایانی از حریف پیش بود. او به مدال برنز رسید.

در وزن 75- کیلوگرم حمیدرضا لادور مقابل " نور سلطان تورسینکالوف" از قزاقستان در دو راند پیروز شد و به فینال بازیها صعود کرد. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
نتایج نمایندگان ایران در روز نخست بازی های آسیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدول مدال‌های بازی‌های آسیایی 2014/ نتایج ایران در روز سوم بازی های آسیایی



 اخبار ورزشی - نتایج ایران در روز سوم بازی های آسیایی

نمایندگان ایران سومین بازی‌های آسیایی را با کسب سه مدال در تیراندازی و قطعی کردن چهار مدال برنز در ووشو به پایان رساندند.

به گزارش ایسنا ،هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون وارد سومین روز برگزاری خود شد و نمایندگان ایران در روز سوم در رشته های جودو، ووشو، قایقرانی، تیراندازی، دوچرخه سواری،شنا، هندبال ، وزنه برداری به رقابت با حریفان خود پرداختند که نتایج ملی پوشان ایران به شرح زیر است:

جودو
وزن 100- کیلوگرم: جواد محجوب در دور اول در دو دقیقه و 40 ثانیه یان‌سئو از میانمار را ایپون کرد و در مبارزه دوم هم یالکاپوف از ترکمنستان را در دو دقیقه و 50 ثانیه ضربه فنی کرد و به جمع چهار نفر پایانی صعود کرد. او در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی اینچئون مقابل ماکسیم راکوف از قزاقستان به روی تاتامی رفت و در کمتر از 30 ثانیه ضربه فنی شد و برای کسب مدال برنز مقابل گوهام چو از کره جنوبی به روی تاتامی رفت و در پایان در حالی که یک امتیاز وازاری و یک امتیاز یوکو عقب بود، برابر نماینده میزبان ضربه فنی شد و به مقام پنجم رسید.

وزن 90- کیلوگرم : محمد جمالی در دور اول استراحت کرد و در دور دوم در مدت 35 ثانیه عدی طوایب از فلسطین را ضربه فنی کرد اما در دور بعد برابر یوشیدا از ژاپن در یک مبارزه سنگین شکست خورد. او راهی شانس مجدد شد که حریف چینی را ضربه فنی کرد و برای کسب مدال برنز مقابل لخاگواسورن از مغولستان به روی تاتامی رفت و در پایان با شکست برابر حریف خود به مقام پنجمی بسنده کرد.

تیراندازی
تیم تفنگ بادی 10 متر زنان: ایران (نجمه خدمتی، الهه احمدی و نرجس امام قلی نژاد) در رقابتهای تیمی این رشته و به مدال نقره تیمی رسید.

انفرادی: نجمه خدمتی با پیروزی در مسابقه نهایی به مدال طلا رسید و نرجس امام قلی نژاد صاحب مدال نقره شد.

قایقرانی
رویینگ سبک وزن مردان: عاقل حبیبیان در رقابتهای شانس مجدد موفق شد به فینال صعود کند.

رویینگ 8 نفره مردان: تیم ایران در شانس مجدد دوم و راهی فینال شد.

رویینگ 4 نفره زنان: تیم ایران در شانس مجدد سوم و راهی فینال شد.

هندبال
در دومین دیدار خود به مصاف کویت رفت و در پایان با نتیجه 29 بر 25 حریف خود را شکست داد.

شنا
50 متر کرال پشت : جمال چاووشی‌فردر گروه خود چهارم و در مجموع با قرار گرفتن در مکان چهاردهم از صعود به فینال بازماند..

او با ثبت زمان 26 ثانیه و 77 صدم ثانیه رکورد قبلی این ماده که متعلق به خودش بود را ارتقا بخشید. رکورد پیشین او 27 ثانیه و 10 صدم ثانیه بود.

دوچرخه سواری
اسپرینت: در مرحله یک شانزدهم رقابت‌های اسپرینت نیز محمد دانشور در رقابت با رکابزن هنگ کنگی زمان 10 ثانیه و 966 هزارم ثانیه را ثبت کرد و توانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

دانشور در این مرحله در رقابت با ژائو چائو از چین نتوانست موفق شود و راهی شانس مجدد شد. او در مصاف با رکابزنان کره و چین تایپه در رده دوم ایستاد و باید با رکابزنان چین تایپه، مالزی . هنگ کنگ برای مقام نهم تا دوازدهمی رقابت می کرد که در پایان در رده یازدهم قرار گرفت.

حسن علی ورپشتی نیز در مرحله یک شانزدهم نهایی در رقابت با رکابزن کره‌ای با ثبت زمان 10 ثانیه و 855 هزارم ثانیه توانست به برتری برسد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

او در این مرحله در رقابت با آیم چایبین از کره به دلیل خطا کردن نماینده کره موفق شد با ثبت زمان 10 ثانیه و 634 هزارم ثانیه راهی دور بعد شد.

اومنیوم: حسین ناطقی در اسکرچ در رده ششم قرار گرفت. در ماده 4 کیلومتر تعقیبی انفرادی نیز با ثبت زمان 4 دقیقه و 41 ثانیه و 135 هزارم ثانیه رده هفتم شد. او در دور حذفی نیز در رده هفتم قرار گرفت.

ووشو
تالو زنان: حمیده برخور در بخش بانوان در فرم تای چی جین به اجرای فرم پرداخته و با امتیاز 8.33 به کار خود پایان داد. برخور در فرم دوم (تایچی چوان) با کسب 9.13 امتیاز در مکان دهم قرار گرفت.

تالو مردان: فرشاد عربی در فرم اول خود( نان چوآن ) امتیاز 9.53 کسب کرده و هشتم شد. در فرم دوم 9.63 امتیاز کسب کرد. او در مجموع در رده چهارم بازی ها قرار گرفت.

ساندا زنان: وزن 60- کیلوگرم شهربانو منصوریان در مرحله یک چهارم در فینالی زودرس با "وانگ چانگ"از چین مبارزه کرد و با انجام مبارزه ای خوب از دور رقابتها حذف شد.

وزن 52- کیلوگرم الهه منصوریان در دور دوم "گورلینگ "از نپال را در دو راند شکست داد و به جمع چهار نفر پایانی راه یافت با توجه به اهدای مدال برنز مشترک، چهارمین مدال کاروان ایران نیز قطعی شد.

ساندا مردان: وزن 65- کیلوگرم محسن محمدسیفی " بوژویف" از قرقیزستان را ناک اوت و به جمع چهار نفر پایانی صعود کرد تا دومین مدال ایران در ووشو قطعی شود.

وزن 70- کیلوگرم سجاد عباسی "جومانیازوف" از ترکمنستان را در دو راند شکست داد و ضمن راهیابی به جمع چهار نفر پایانی،مدال برنزش در این رقابتها را قطعی کرد.

وزن 75- کیلوگرم حمیدرضا لادور مقابل" محمد زید" از اردن پیروز شد و ضمن راهیابی به جمع چهار نفر پایانی مدال برنزش در بازیهای آسیایی اینچئون را قطعی کرد.

وزنه برداری
جابر بهروزی در دسته69 کیلوگرم با ثبت رکورد 144 کیلوگرم در یک ضرب و با انداختن وزنه های 176 و 181 کیلوگرم و ناکامی در حرکت دو ضرب حذف شد.

                                   .................................................

 

 اخبار ورزشی - بازی‌های آسیایی 2014 - اینچئون
چین در صدر جدول مدال‌آوران روز سوم قرار گرفت/ایران همچنان نهم

کاروان ورزشی ایران با کسب 3 مدال طلا و نقره در روز سوم بازی‌های آسیایی در جایگاه نهم قرار گرفت.

به گزارش فارس، در پایان روز سوم از بازی‌های آسیایی 2014، چین، کره جنوبی و ژاپن به ترتیب اول تا سوم جدول بازی‌های آسیایی قرار دارند. کاروان ورزشی ایران نیز امروز توانست با 3 مدال تیراندازی به جمع مدال‌آوران اضافه شود. ایران در پایان روز سوم در جایگاه نهم قرار گرفت.

از مجموع 45 کشور شرکت کننده 23 کشور در جدول مدال‌آوران قرار دارند.

 

اخبار,اخبارورزشی, بازی های آسیایی

 

اخبار ورزشی - ایسنا ,فارس