ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتایج ایرانی ها در دومین روز بازی های آسیایی



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی های آسیایی

 

اخبار ورزشی - نتایج ایرانی ها در دومین روز بازی های آسیایی

رقابتهای نمایندگان ایران در دومین روز بازی های آسیایی در حالی به پایان رسید که ایران باز هم نتوانست در جدول رده بندی مدالی قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا ،هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون به دومین روز برگزاری خود رسید و ملی پوشان ایران کار خود را در رشته های مختلف آغاز کردند. نمایندگان ایران در روز دوم در رشته های جودو، ووشو، قایقرانی، تیراندازی، شمشیر بازی ، دوچرخه سواری،شنا، هندبال و ژیمناستیک به رقابت با حریفان خود پرداختند که نتایج ملی پوشان ایران به شرح زیر است:

جودو
وزن 73- کیلوگرم : سعید مولایی در دور اول "عیسی العلی" از کویت را در زمان 3 دقیقه و 31 ثانیه ایپون (ضربه فنی) کرد و به دور بعدی راه یافت.دور دوم در مصاف با "هیرویوکی اکیموتو" از ژاپن در شرایطی که تا دو دقیقه پایانی از حریف پیش بود، ضربه فنی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

وزن 81- کیلوگرم: امیر قاسمی نژاد پس از شکست دادن جودوکار تاجیکستان ، در دور سوم مقابل نسیف الیاس جودوکار برزیلی الاصل از لبنان در یک دقیقه و بیست ثانیه ضربه فنی شد. قاسمی نژاد در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز مقابل یوخیو اماموف از ازبکستان ایپون شد و از دور مسابقات کنار رفت.

تیراندازی
تراپ مردان: بابک یگانه در روز دوم مرحله مقدماتی امتیازات 22، 22، 23 و 22 را کسب کرد که با مجموع 113 امتیاز بیست و پنجم شد و به نیمه نهایی نرسید.

تپانچه 10 متر مردان : تیم ایران با ترکیب برخورداری، احمدی و رحیمی مقام دهم بازی های آسیایی را کسب کرد.

در بین 58 تیرانداز شرکت کننده، برخورداری سی و یکم شد، احمدی در مکان سی و دوم قرار گرفت و رحیمی 33 شد.

شمشیربازی
اسلحه سابر : مجتبی عابدینی با شکست حریفانی از هنگ کنگ ، ژاپن ، تایلند ، قطر و کویت راهی مرحله حذفی شد که برای صعود به جمع هشت نفر برتر به مصاف حریفی از ویتنام رفت و با نتیجه 15 بر 11 به پیروزی رسید و صعود کرد اما در مصاف با نماینده کره جنوبی با نتیجه 15 بر 10 تن به شکست داد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

علی پاکدامن نیز در نخستین گام برابر نماینده چین شکست خورد اما در دیدار های بعدی اش نمایندگان هنگ کنگ ، عربستان، ویتنام و قطر را از پیش رو برداشت تا دومین نماینده ایران نیز راهی مرحله حذفی شود. او در مرحله حذفی به مصاف حریفی از کویت رفت و 15 بر 10 برنده شد و به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد. دیگر ملی پوش سابر ایران در یک چهارم برابر حریفی از هنگ کنگ با نتیجه 15 بر 13 تن به شکست داد و حذف شد.

قایقرانی
رویینگ 8 نفره: تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی خود با ثبت زمان 6.05.41 در رده پنجم قرار گرفتند و به مرحله فینال صعود کردند.

روئینگ مردان: محسن شادی با زمان 7 دقیقه و 8 ثانیه و 21 صدم ثانیه به عنوان نفر اول گروه خود به فینال A رقابتها رسید.

روئینگ سبک وزن زنان: سولماز عباسی با زمان 8 دقیقه و 31 ثانیه و 26 صدم ثانیه چهارم شد اما جواز حضور در فینال را گرفت.

روئینگ دو نفره مردان: تیم ایران با زمان 6 دقیقه و 39 ثانیه و 30 صدم ثانیه سوم شد و به گروه شانس مجدد رفت.

رویینگ دو نفره: تیم ایران با ترکیب شجاعی و رهنما در مرحله مقدماتی و در گروه خود سوم شد و به مرحله رپه شاژ یا شانس مجدد رفت. تیم دو نفره ایران فردا یک مسابقه دیگر انجام خواهد داد و اگر جزو چهار تیم اول بشود به فینال راه خواهند یافت.

هندبال
تیم ملی ایران در نخستین دیدار هنگ کنگ را با نتیجه قاطع 41 بر 10 شکست داد.

شنا
100 متر کرال پشت: جمال چاووشی فر با ثبت زمان 58 ثانیه و 23 صدم ثانیه در گروه هشت نفری خود هفتم شد و نتوانست به فینال برسد اما موفق به شکستن رکورد ملی ایران در این مسابقات شد. رکورد قبلی ماده 100 متر کرال پشت با زمان 58 ثانیه و 96 صدم ثانیه در اختیار رهام پیروانی بود. چاووشی فر همچنین رکورد شخصی خود را حدود یک ثانیه کاهش داد.

ژیمناستیک
در بخش تیمی، ایران نیز با 319.500 امتیاز در رده هشتم بازی‌ها قرار گرفت.هادی خناری نژاد، سعیدرضا کیخواه، ایمان خاموشی، محمدرضا حمیدی و محمد رمضانپور ملی‌پوشان ایران در مسابقات تیمی بودند.

در بخش انفرادی نیز سعید رضا کیخواه در خرک حلقه ششم شد و به مرحله فینال راه یافت.

هادی خناری‌نژاد نیز در دارحلقه ششم شد و او هم راهی فینال شد.

دوچرخه سواری
تیم نیمه استقامت ایران پس از اینکه در مرحله مقدماتی در رده هفتم قرار گرفت، در دور بعد با ازبکستان رقابت کرد که در پایان زمان 4 دقیقه و 26 ثانیه و 282هزارم ثانیه را ثبت کرد و مقابل ازبکستان شکست خورد.

ایران در رقابت با امارات برای کسب مقام هفتم و هشتم، زمان 4دقیقه و 27 ثانیه و 861 هزارم ثانیه را ثبت کرد و هشتم بازی ها شد.

ووشو
وزن 75- کیلوگرم: حمیدرضا لادور در مرحله یک شانزدهم و در مبارزه نخست خود مقابل "ماهارجان" از نپال در دو راند پیروز شد و به دور بعد راه یافت.

وزن 65- کیلوگرم: محسن محمد سیفی در مرحله یک شانزدهم ، " کلمنته تابوگورا" از فیلیپین را ناک اوت کرد و به دور بعد راه یافت. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
نتایج نمایندگان ایران در روز نخست بازی های آسیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج ایرانی‌ها در روز نخست بازی‌های آسیایی



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی‌های آسیایی

 

اخبار ورزشی - نتایج ایرانی‌ها در روز نخست بازی‌های آسیایی

مسابقات نمایندگان ایران در اولین روز بازی های آسیایی بدون کسب مدال به پایان رسید.

به گزارش ایسنا ،هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون روز گذشته (جمعه) با انجام مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد و در اولین روز بازی ها ملی پوشان ایران کار خود را در رشته های مختلف آغاز کردند. نمایندگان ایران در روز نخست در رشته های جودو، ووشو، قایقرانی، تیراندازی، شمشیر بازی ، دوچرخه سواری، وزنه برداری به رقابت با حریفان خود پرداختند که نتایج زیر بدست آمد:

ووشو
تالو: احسان پیغمبری در بخش تالو با کسب امتیاز 9.51 در مکان ششم قرار گرفت.

ساندا: در وزن 52- کیلوگرم الهه منصوریان در دور نخست "هرتاتی " نماینده اندونزی را در دو راند شکست داد و به دور بعد راه یافت.

ساندا: در وزن 60- کیلوگرم، اکبر محمدزاده در همان دور نخست در فینالی زودرس مقابل "ژائو فو ژیانگ" از چین شکست خورد و حذف شد.

تیراندازی
تیم تپانچه بانوان با ترکیب الهام هریجانی، سارینا قرابت و سارا میرابی در رقابتهای تیمی به مصاف رقبای خود رفت که در مکان نهم جای گرفت.

در انفرادی نیز در میان 66 تیرانداز،‌ سارا میرابی هجدهم شد، الهام هریجانی در مکان 29 قرار گرفت و سارینا قرابت به عنوان 35 دست یافت.

تیم تپانچه مردان ایران با ترکیب احمدی، برخورداری و رحیمی در بین ١٣ تیم، هفتم شد.

در انفرادی نیز در میان 64 تیرانداز، احمدی یازدهم شد، برخورداری نوزدهم و رحیمی سی و ششم شد که در مجموع تیم ایران در مکان هفتم قرار گرفت.

در مسابقات تراپ مردان بابک یگانه روح‌اللهی به ترتیب امتیازهای 22، 22 و 24 را ثبت کرد و در نهایت با مجموع 68 امتیاز نوزدهم شد

شمشیربازی
علی یعقوبیان در مرحله گروهی با پنج باخت و یک برد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محمد رضایی در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل نماینده ژاپن 15 بر 11 شکست خورد و مسابقات حذف شد.

قایقرانی
عاقل حبیبیان در ماده روئینگ تک نفره سبک وزن با زمان یک دقیقه و 43 ثانیه و 86 صدم ثانیه در رده سوم قرار گرفت و در مرحله باید در گروه رپه شاژ مسابقه دهد.

در روئینگ چهار نفره، تیم ایران با ترکیب سیاوش سعیدی، خشایار عباس آبادی، مسعود فتحی و صابر نادری با زمان یک دقیقه و 31 ثانیه و 4 صدم ثانیه، در گروه پنج تیمی، چهارم شد و به مرحله رپه شاژ رفت.

در بخش بانوان نیز تیم روئینگ چهار نفره سبک وزن ایران با ترکیب سولماز عباسی، مهسا جوار، نازنین ملایی و حمیرا برزگر با زمان یک دقیقه و 42 ثانیه و 71 صدم ثانیه، در گروه خود دوم شد و به مرحله رپه شاژ رفت..

در روئینگ تک نفره بانوان نازنین رحمانی در گروه چهار نفره، دوم شد و به شانس مجدد رفت.

جودو
احسان بهرامیان ، ملی‌پوش وزن 60- کیلوگرم ایران که در دور اول موفق شده بود حریف ترکمنستانی را شکست دهد، در دور دوم مغلوب کیم وون از کره جنوبی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

دوچرخه سواری
در ماده تیم اسپرینت تیم ایران با ترکیب محمود پراش، حسنعلی ورپشتی و فرزین عرب با ثبت زمان یک دقیقه و یک ثانیه و 523 هزارم ثانیه چهارم شد.

در مرحله مقدماتی ماده 4کیلومتر تعقیبی تیمی تیم ایران با ترکیب بهنام آرین، علی خادمی، حمید بیک خورمیزی و محمد رجبلو زمان 4دقیقه و 26ثانیه و 516 هزارم ثانیه را ثبت کرد و در رده هفتم قرار گرفت.

وزنه برداری
مجید عسکری وزنه بردار دسته 56 کیلوگرم با رکورد 124 کیلوگرم در یک ضرب، 146کیلوگرم در دوضرب و مجموع 270کیلوگرم به مقام ششم بازیها رسید. 

اخبار ورزشی - ایسنا