ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نبی: به دنبال تقویت تیم المپیک هستیم


دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد، جلسه امروز (یکشنبه) کمیته فنی فدراسیون درباره تقویت کارفنی تیم المپیک بوده است.

خبرگزاری تسنیم: مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل آنکه امروز جلسه دیگری داشتم در جلسه کمیته فنی حضور پیدا نکردم اما نتیجه این جلسه به رئیس فدراسیون اعلام خواهد شد تا کفاشیان جمع‌بندی نهایی را انجام دهد.

وی افزود: ما بحث تقویت کادرفنی تیم المپیک را داریم و جلسه کمیته فنی با همین محوریت برگزار شد، به همین علت و با توجه به اینکه نتایج تیم المپیک به لحاظ فنی رصد شده است تصمیم گرفتیم تا کمیته فنی در این باره اعلام نظر کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بحث تصمیم یک نفر نیست و نظر همه حاضران در کمیته فنی از جمله مرتضی محصص، فریدون معینی و سایر همکاران آنها اهمیت دارد و فراتر از نظر شخصی باید ببینیم که با خرد جمعی به چه نتیجه‌ای می‌رسیم.

نبی درباره احتمال تغییرات در کادرفنی تیم امید تأکید کرد: فدراسیون فوتبال یک وظیفه ذاتی دارد که آن اجرای برنامه‌های تیم‌های ملی است که سرمربی این تیم‌ها به ما ارائه می‌دهند. البته در این میان بحث کمبود منابع مالی مطرح بوده اما با وجود تمامی این محدودیت‌ها فدراسیون فوتبال از تمامی تیم‌های خود پشتیبانی کرده است.

وی افزود: ما در 18 بخش فوتبال بانوان و آقایان همچنین فوتسال و فوتبال ساحلی تیم داریم و عملکرد کادرفنی تمامی آنها رصد می‌شود. به هر حال مجموع نتایجی که کسب می‌شود و بررسی‌هایی که ما خواهیم داشت در شرایط تیم‌های ملی مؤثر است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال یادآور شد: ما ابتدا به لحاظ فنی مسائل را بررسی می‌کنیم و در مورد کادرفنی هم جمع‌بندی خواهیم کرد تا نتایج حاصل شود. در هر صورت تاکنون نتایج تیم المپیک خوب نبوده و باید ادامه این شرایط را بررسی کنیم.


ویدیو مرتبط :
خاکپور و بازگشت به تیم المپیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود تیم دختران ایران به نیمه نهایی المپیک



 

 

صعود تیم دختران ایران به نیمه نهایی المپیک

 

صعود تیم دختران ایران به نیمه نهایی المپیک نوجوانان سنگاپور

تیم فوتبال دختران ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال المپیک 2010 نوجوانان سنگاپور صعود کرد.

در آخرین روز بازیهای گروهی، تیم ترکیه با نتیجه چهار بر صفر مقابل گینه نو به پیروزی رسید و همین نتیجه باعث صعود تیم ایران به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی شد. در مرحله نیمه نهایی روز شنبه تیم دختران ایران در استادیوم جالان بیسار به مصاف گینه استوایی می رود که در دو بازی قبلی خود شیلی و ترینیداد و توباگو را شکست داده است. در دیگر بازی نیمه نهایی تیم ترکیه به مصاف شیلی می رود.

جدول رده بندی نهایی گروه  مسابقات فوتبال المپیک سنگاپور به شرح زیر است:

ترکیه 6 امتیاز - تفاضل گل 6+، ایران 3 امتیاز - تفاضل گل 1-،  گینه نو بدون امتیاز - تفاضل گل 5-