ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نایک، محبوب‌ترین برندِ باشگاه‌های اروپا


کمپانی آمریکایی نایک در هر پنج لیگ مهم فوتبال اروپا دارای بیشترین تعداد قرارداد است اما در مقابل کمپانی آدیداس‌ قرارداد‌های محدود اما پر سود‌تری به امضا رسانده‌اند.

ورزش یازده: کمپانی آمریکایی نایک در هر پنج لیگ مهم فوتبال اروپا دارای بیشترین تعداد قرارداد است اما در مقابل کمپانی آدیداس‌ قرارداد‌های محدود اما پر سود‌تری به امضا رسانده‌اند.
 
بر اساس این گزارش؛ یک تحقیق امور بازرگانی که توسط شرکت رپوگام‌ انجام شده نشان می‌دهد نایک برای نخستین مرتبه از فصل 2010-2009  در اروپا از رقیب دیرینه خود آدیداس‌ پیشی گرفته است.
 
نایک دارنده بیشترین قرارداد ورزشی با باشگاه‌های اروپا

نایک با 26 باشگاه بزرگ و معتبر اروپایی قرار داد همکاری امضا کرده که 5 مورد بیشتر از فصل گذشته است آدیداس‌ با 18 باشگاه معتبر قرار داد دارد که چهار مورد کمتر از سال گذشته است.
 
در بازی های جام جهانی 2014 هم تیم‌های ملی که از تجهیزات و البسه ورزشی نایک استفاده می کردند بیشتر از تیم های ملی استفاده کننده از آدیداس بود.
 
به این ترتیب نایک موقعیت آدیداس در فوتبال اروپا را به طور جدی باتهدید مواجه ساخته است.


ویدیو مرتبط :
بازیکنان باشگاه فوتبال نایک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم منتخب 11-2010 باشگاه های اروپا



 

 

 

تیم منتخب 11-2010 باشگاه های اروپا

 

در حالی که لیگهای اروپایی تعطیلات نیم فصل خود را شروع کرده و یا دیدارهای پایانی نیم فصل را برگزار می کنند وب سایت بین المللی مجموعه ای از بازیکنان برتر باشگاههای اروپا را به عنوان تیم منتخب فصل 11-2010 معرفی کرده است.