ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نایب قهرمانی بانوان در لیگ جهانی ترکیه


تیم کاتای بانوان ایران با شکست برابر تیم کاتای آلمان مدال نقره ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ترکیه را از آن خود کردند.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه مرحله ششم لیگ جهانی کاراته تیم کاتای بانوان متشکل از پروانه قاسمی، سودابه قاسمی و مهناز آخوندزاده در نخستین مبارزه رودرروی تیم کاتای ترکیه قرار گرفتند و با حساب 3 بر 2 این تیم را شکست دادند.

تیم ایران در دومین مبارزه به مصاف تیم مصر رفت و با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.

تیم کاتای بانوان برابر تیم آلمان در فینال قرار گرفت و نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.


ویدیو مرتبط :
نماز شکر بانوان ملوان در جشن نایب قهرمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فینال لیگ قهرمانان آسیا/; شاگردان لیپی قهرمان شدند/ نایب قهرمانی حذف کننده استقلال با بدشانسی



فینال لیگ قهرمانان آسیا
شاگردان لیپی قهرمان شدند/ نایب قهرمانی حذف کننده استقلال با بدشانسی

تیم فوتبال گوانگژو چین موفق شد با برتری در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل سئول، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز در کانتون چین میان تیم های گوانگژو و سئول کره جنوبی برگزار شد که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت دو تیم به تساوی سه بر سه برسند؛ اما شاگردان لیپی به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

دیدار رفت در سئول با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود.

در این بازی الکسون در دقیقه 58 ابتدا تیم میزبان را پیش انداخت؛ اما در ادامه دامیانوویچ بازی را در دقیقه 62 به تساوی کشاند تا در نهایت گوانگژو عنوان قهرمانی را بدست آورد و سئول که در مرحله نیمه نهایی استقلال ایران را حذف کرده بود با بدشانسی از قهرمانی بازبماند.

/فارس