ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نایب رئیس جودو مشخص شد



 

نایب رئیس جودو مشخص شد

 

محمود رشیدی، نایب رئیس سابق فدراسیون کاراته و ووشو به عنوان نایب رئیس جدید فدراسیون جودو منصوب شد.

در حکمی از سوی علیرضا امینی محمود رشیدی نایب رئیس جدید فدراسیون جودو و کوراش و جایگزین صادق فرجی شد.

فرجی به دلیل داشتن پست در سازمان تربیت بدنی نتوانست بیشتر از 6 ماه به عنوان نایب رئیس در فدراسیون جودو مشغول به کار باشد.

بعد از اینکه مدت ها فدراسیون بدون نایب رئیس بود بالاخره علیرضا امینی رئیس فدراسیون، محمود رشیدی نایب رئیس اسبق فدراسیون ووشو و کاراته را به عنوان نایب رئیس خود انتخاب کرد.

محمود رشیدی پیش از این به مدت 8 سال در هیئت رئیسه فدراسیون جودو و کوراش عضویت داشته است.

در حکم امینی آمده است: نظر به تعهد، تجارب و شایستگی‌های جناب عالی به موجب این حکم به عنوان نایب رئیس فدراسیون جودو و کوراش منصوب می شوید. عزت و سربلندی و دوام توفیقات شما را در پیشبرد اهداف فدراسیون جودو و کوراش از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.


ویدیو مرتبط :
نایب رئیس اتاق بازرگانی در گفتگوی ویژه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نواب رئیس مجلس دهم مشخص شدند/ پزشکیان نایب رئیس اول شد، مطهری دوم



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, نمایندگان  مجلس

نواب رییس مجلس دهم انتخاب شدند.

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه علنی امروز علی مطهری، حاجی بابایی، پزشکیان و دهقان داوطلب نایب رئیسی مجلس بودند که در نهایت پزشکیان با 158 رای و مطهری با 133 رای از مجموع 273 به عنوان نواب رئیس اول و دوم مجلس برای یک سال انتخاب شدند.