ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناواس: خط دفاعی فوق العاده است


دروازه بان تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: خط دفاعی تیم ما فوق العاده است و از هم ممنونم.

خبرگزاری فارس: کیلور ناواس دروازه بان خوب رئال مادرید که چند فرصت مسلم از حریف منچستری را مهار کرد در پایان بازی تیمش مقابل من سیتی گفت: خط دفاعی ما فوق العاده است و از همه مدافعان خوب رئال مادرید ممنونم. وقتی په په یا راموس و البته مارسو در کنار من هستند هرگز احساس خطر نمی کنم. اوضاع خوب است و ما در برنابئو کار را تمام خواهیم کرد. مادرید قهرمان خواهد شد.

وی ادامه داد: کار دفاعی ما عالی بود و حداقل سه موقعیت مسلم گلزنی هم داشتیم که بسیار بدشانس بودیم. هارت، دروازه بان من سیتی هم عالی بود و به او هم تبریک می گویم.


ویدیو مرتبط :
دریبل فوق العاده کیلور ناواس در بازی رئال مادرید و بازل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر: عملکرد خط دفاعی ما عالی بود



 

ونگر: عملکرد خط دفاعی ما عالی بود

 

مربی توپچی ها از انسجام تیمش در خط دفاعی به شدت راضی به نظر می رسد.

آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال در پایان دیدار 4شنبه شب شاگردانش مقابل مارسی که با برد 0-1 توپچی ها همراه بود به دفاع از تیمش در برابر انتقاداتی که از نظر تدافعی به تیم وارد بود پرداخت.

توپچی ها با گل دقیقه 92 آرون رمزی در این دیدار به پیروزی رسیدند و ونگر در صحبتهایی درپایان مسابقه به تمجید از صبر بازیکنانش قبل از از راه رسیدن این گل پرداخت.

مربی فرانسوی آرسنال در پایان مسابقه به آی تی وی گفت:« برای صعود به دور بعد، این گل، گل بسیار مهمی بود و به افزایش اعتماد به نفس ما هم کمک خواهد کرد. بازی تا حدودی سرعتی بود و می بایست صبور می بودیم ولی بعد ازپایان یافتن نیمه اول کنترل بازی را در دست گرفتیم.»

ونگر ادامه داد:« مارسی کاملا باثبات دفاع می کرد و از همین رو خلق موقعیت کار سختی بود ولی در 15 دقیقه پایانی بازی شاهد آن بودید که ما شروع به خلق موقعیت کردیم و این نشانه هوشیاری، انسجام و صبر ما بود. ما صبوری و انسجاممان را نشان دادیم. همه نگران آن بودند که آیا ما می توانیم از نظر تدافعی موفق باشیم یا نه ولی به نظر من عملکرد ما کاملا خوب بود.»

ونگر درادامه صحبتهایش به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت:« روحیه ما خوب است. عملکرد خوبی داشتیم و تدریجا در هر بازی در حال افزایش قدرت و توانمان هستیم. ما بازی به بازی پیشرفت می کنیم و به عنوان یک تیم بهتر می شویم و این کاملا رضایت بخش است.»