ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناواس با 6 میلیون یورو در راه اتلتیکو مادرید


کیلور ناواس، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کاستاریکا مورد توجه سران اتلتیکو مادرید قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: کیلور ناواس که اکنون در ترکیب باشگاه لوانته به میدان می‌رود مورد توجه سران اتلتیکو مادرید قرار گرفته است.

ناواس که به همراه کاستاریکا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی رسیده است، نمایش بسیار خوبی در این تیم داشته که این موضوع موجب شده وی مورد توجه چند باشگاه بزرگ در اروپا قرار بگیرد.

عملکرد عالی او مقابل یونان و مهار پنالتی بازیکن این تیم موجب شد تا کاستاریکا برای نخستین بار راهی یک چهارم نهایی جام جهانی شود.

کیکه کاتالان که ریاست باشگاه لوانته را در اختیار دارد به سران اتلتیکو اعلام کرده دروازه‌بان تیمش به مبلغ کم فروخته نمی‌شود. حداقل مبلغ در نظر گرفته شده برای انتقال این بازیکن 6 میلیون یورو در نظر گرفته شده اما مبلغ اصلی که در بند قرارداد وی ذکر شده 10 میلیون است.

باشگاه اتلتیکو مادرید که دو فصل گذشته را با تیباوت کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی خود که از چلسی قرض گرفته بود گذراند، اکنون ممکن است دروازه‌اش خالی بماند زیرا چلسی قصد دارد کورتوا را به تیم خود برگرداند. از این رو سران اتلتیکو به دنبال یافتن جانشینی برای او هستند. به نظر می‌رسد کیلور ناواس می‌تواند جای خالی این بازیکن را با بیش از 6 میلیون یورو پر کند.


ویدیو مرتبط :
اتلتیکو مادرید 2-0 اتلتیکو بیلبائو/ هفته دوازدهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آتلتیکومادرید 3 ، بیلبائو صفر

اتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا شد

اتلتیکو مادرید با پیروزی قاطع مقابل اتلتیک بیلبائو، جام قهرمانی لیگ اروپا را به خود اختصاص داد.

دیدار نهایی رقابتهای لیگ اروپا در شهر بخارست رومانی بین دو تیم اسپانیایی اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو برگزار شد که در پایان، اتلتیکو مادرید موفق شد مقابل حریف خود با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیده و قهرمان این رقابتها شود.

در این مسابقه، ابتدا رادامل فالکائو در دقیقه 7 برای اتلتیکو مادرید گلزنی کرد تا این تیم خیلی زود از حریف خود پیش بیفتد. در دقیقه 19، ورود یکی از تماشاگران به زمین باعث شد چند دقیقه در روند بازی وقفه ایجاد شود. پس از آن، فالکائو یک بار دیگر در دقیقه 34 گل زد تا تعداد گلهای خود و تیمش را به عدد دو برساند.

در نیمه دوم، تلاش اتلتیک بیلبائو برای جبران نتیجه بی فایده بود. فالکائو در دقیقه 80 نزدیک بود با زدن گل سوم، در این مسابقه هت تریک کند اما توپ او به تیر دروازه برخورد کرد. پنج دقیقه بعد، دیگو کار ناتمام فالکائو را تمام کرد و گل سوم را نیز وارد دروازه بیلبائو کرد.

به این ترتیب، جدال دو تیم اسپانیایی در فینال لیگ اروپا با برتری اتلتیکو مادرید به پایان رسید تا این تیم برگزارکننده جشن قهرمانی خود در شهر بخارست باشد./ورزش3