ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نانی به فنرباغچه پیوست


وینگر پرتغالی راهی لیگ ترکیه شد.

طرفداری: به گزارش وبسایت رسمی باشگاه فنرباغچه، لوییس نانی وینگر پرتغالی یونایتد که به صورت قرضی راهی اسپورتینگ شده بود، امروز در تست های پزشکی باشگاه فنرباغچه شرکت کرد و پس از گذراندن آن ها به این تیم پیوست. هنوز خبر رسمی از میزان و مبلغ این قرارداد منتشر نشده است.


ویدیو مرتبط :
معارفه پرشور نانی در فنرباغچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نانی به اسپورتینگ لیسبون پیوست


ها‌فبک پرتغالی منچستریونایتد تا پایان فصل راهی اسپورتینگ لیسبون شد.

خبرگزاری ایسنا: لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد فصل اول مربیگری این تیم را با تغییر و تحولات زیادی شروع کرده که حاصل آن خروج چند بازیکن از فهرست شیاطین سرخ بوده است.

نانی، ها‌فبک پرتغالی سال‌های گذشته منچستریونایتد روز گذشته به تیم سابق خود یعنی اسپورتینگ لیسبون پیوست. قرارداد نانی با اسپورتینگ لیسبون تا پایان فصل اعتبار دارد، اما با توافق دو طرف امکان تمدید آن وجود دارد.

منچستر پس از انتقال قرضی نانی به اسپورتینگ لیسبون موفق شد مارکوس روخو ، مدافع آرژانتینی این تیم پرتغالی را با 20 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

مروان فلاینی بلژیکی نیز روز گذشته با باشگاه ناپولی ایتالیا به توافق رسید و فصل جدید را با پیراهن این تیم ایتالیایی شروع خواهد کرد.