ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نامه ۳ صفحه‌ای معاون باشگاه به افشارزاده چه بود؟



اخبار,اخبار ورزشی,علی نظری جویباری

نامه ۳ صفحه‌ای معاون باشگاه به افشارزاده چه بود؟/ غیبت ادامه‌دار نظری در باشگاه استقلال

معاون ورزشی باشگاه استقلال نزدیک به یک ماه بدون اینکه استعفا کرده یا برکنار شده باشد در محل این باشگاه حضور ندارد.

به گزارش  فارس، طی هفته های اخیر علی نظری جویباری که امسال به عنوان معاونت ورزشی باشگاه استقلال در باشگاه فعالیت می کرد به دلیل اختلاف با مسئولان این باشگاه به شکلی محترمانه و خارج از فضای رسانه ای به فعالیت خود در استقلال پایان داد اما هیچگاه بهرام افشارزاده در این باره اظهار نظر نکرد.نظری جویباری که اختلافاتش با مسعود معینی در باشگاه کاملا مشهود بود چندی پیش مصاحبه ای با فارس انجام داد و در آن به مشکلات باشگاه اشاره کرد. وی حتی در خصوص سو تفاهمی که در بهشت زهرا به وجود آمده بود از سرپرست باشگاه استقلال عذر خواهی کرد. نظری همان روز مدعی شد که به باشگاه نمی رود اما باز هم مسئولان باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کردند و مدعی شدند وی به کارش ادامه می دهد. حتی شهاب جهانیان عضو و سخنگوی هیات مدیره استقلال مدعی شد نظری جویباری به عنوان معاون در استقلال به کارش ادامه می دهد اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه مسئولان این باشگاه تمایلی به ادامه کار با نظری جویباری از خود نشان نداده و وی را مجاب کردند که بدون سر و صدا از استقلال کنار برود.

معاون ورزشی استقلال که سیاست با «دست پس زدن و با پا پیش کشیدن» را در این باشگاه دید تصمیم گرفت در آخرین نشست خود با افشارزاده همه چیز را به سرپرست باشگاه استقلال بگوید. وی نامه ای 3 صفحه ای را به بهرام افشارزاده تحویل داد و در این نامه علاوه بر گلایه های خود راهکارهای موفقیت استقلال در ادامه لیگ و همچنین عدم نتیجه گیری احتمالی را عنوان کرد. نظری مدعی شد که اگر استقلال با این رویه ادامه بدهد با اتفاقاتی که درون باشگاه رخ می دهد مطمئنا جایگاهش را از دست خواهد داد که البته افشارزاده این نامه و اظهار نظر در موردش را بی پاسخ گذاشت.

به گزارش فارس، به نظر می رسد با توجه به نشستی که هیات مدیره استقلال با وزیر ورزش در مورد تغیر چارت اداری در این باشگاه برگزار کرد که اتفاقا این موضوع به تصویب هم رسید حذف معاونت ورزشی و علی نظری جویباری از سیستم این باشگاه در حال رخ دادن است و خود افشارزاده هم بی میل نیست که این اتفاق یعنی کنار رفتن معاون استقلال بدون سر و صدا انجام شود.

خبرنگار ورزشی فارس با توجه به اتفاقات رخ داده و نامه ای که نظری جویباری به افشارزاده داده با معاون ورزشی استقلال تماس گرفت اما وی با اعلام این موضوع که در این شرایط نمی خواهد صحبت کند تاکید کرد: من نزدیک به یک ماه است که پایم را در باشگاه استقلال نگذاشته ام و اگر مسئولان استقلال این موضوع را اعلام نکرده اند خودشان باید پاسخگو باشند. به هر ترتیب آرزوی من موفقیت استقلال است و امیدوارم تیمم نتایج خوبی در ادامه راه کسب کند.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
‫کناره گیری افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده: امیری معاون باشگاه نیست


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیری معاون باشگاه نیست و نباید آن حرف‌ها را علیه خود باشگاه می‌زد.

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده در مورد اینکه آیا از امیر عابدینی به دلیل صحبت‌هایی که علیه او انجام داده بود شکایت کرده گفت: بله شکایت کردم. او حرف غیر منطقی زده بود. این کارها کمکی به هیچ تیمی نمی کند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود دو معاون باشگاه امیری و نظری جویباری به دلیل عملکرد سبک دست اسپانسر و عضو هیات مدیره باشگاه قهر کرده اند اظهار داشت: قهر کدام است؟ این بحث ها چیست. اصلا آقای امیری معاون باشگاه نیست و سمتی ندارد. او نباید در مورد این مسائل مصاحبه می کرد. نظری جویباری هم سر کارش هست. ضمن اینکه او به همراه امیری در نقل و انتقالات زحمت کشیدند اما دلیل نمی شود با برخی حرف ها علیه خود باشگاه کار کرد. این حرف ها یعنی تهدید باشگاه. مگر بقیه تیم ها چقدر پول گرفته اند؟

افشارزاده ادامه داد: اگر کسی می خواهد در مورد مسائل تیم بداند باید با من صحبت کند. آقای سبک دست هم خودش می‌داند هر کاری باید قدم به قدم انجام شود.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه به او انتقاد می شود که او تصمیم گیرنده در باشگاه نیست و افراد دیگری جای او تصمیم می گیرند گفت: اصلا این طور نیست. من هر روز همه مسائل را بررسی می کنم. باشگاه باید تعدیل نیرو شود اما نمی توانیم یک دفعه ای کسی که 15 سال در این باشگاه بوده را بیرون کنیم. هر اصلاحاتی باید قدم به قدم باشد. ضمن اینکه سبک دست هم یکی از تصمیم گیرندگان باشگاه است اما کارها را او انجام نمی دهد.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا از سوی بازیکنان خارجی بابت بدهی استقلال در معرض تهدید است یا خیر گفت: تهدیدی در کار نیست. اگر هم هر بدهی است برای گذشته و زمان فتح الله زاده است.

وی در مورد حل مشکل سجاد شهباززاده گفت: مسئله او را حل کردیم و البته او حق داشت که ناراحت باشد.