ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نامه کمیته اخلاق به تراکتور درباره خالکوبی


هفته گذشته محمدزاده رئیس کمیته اخلاق در خصوص خالکوبی بازیکنان هشدار داده بود .

ورزش سه: هفته گذشته محمدزاده رئیس کمیته اخلاق در خصوص خالکوبی بازیکنان هشدار داده بود . او گفته بود بازیکنان خارجی هم باید تاتوهای خود را بپوشانند.

امروز هم ادینهو بازیکن خارجی تراکتور با تی شرت آستین بلند زیر پیراهنش بازی کرد و خالکوبی هایش را پوشانده بود. به گزارش ورزش سه، پیش از این بازی به باشگاه تراکتور نامه ای زده بودند مبنی بر اینکه اگر تاتوهای یک بازیکن در تصاویر تلویزیونی مشخص شود این بازیکن اخراج می شود. به همین خاطر قبل از بازی ادینهو تاتوهایش را پوشاند.


ویدیو مرتبط :
اختلاف با کمیته اخلاق از زبان خود کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه محسن قهرمانی به کمیته اخلاق + متن نامه



اخبار,اخبار وورزشی,محسن قهرمانی

در حالی که محمد دادگان در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده بود که یکی از داوران محروم شده به وی گفته است فدراسیون از وی خواسته شده تا بازی را به نفع تیمی دربیاورد، نامه ای محسن قهرمانی به کمیته اخلاق در اختیار سایت برنامه نود قرار گرفته است.

این نامه نشان می دهد که محسن قهرمانی در آن بازی به کمک داورش یعنی داود رفعتی گفته است ناظر بازی یا نماینده فدراسیون با توجه به حساسیت بازی از قهرمانی خواسته است تا از کارت های زرد و قرمز کمتری استفاده کند.

داود رفعتی از وی پرسیده بوده که چرا در بازی استیل آذین و استقلال عصبی است و وی اینچنین پاسخ داده است.

محسن قهرمانی در نامه ای که به کمیته اخلاق نوشته این ماجرا را به آنها اعلام کرده است که در ذیل می بینید.

اگر پاراگرافی که دور آن کادر قرمز وجود دارد را با دقت بخوانید می بینید که تا حدود زیادی گنگ نشان می دهد اما در هر حال قهرمانی رسانده است که یکی از نمایندگان فدراسیون یا ناظران داوری از وی خواسته تا از کارتهای رنگی کمتر استفاده کند.

این نامه البته تا حدودی ادعای دادگان را تایید می کند اما قهرمانی می گوید که از وی خواسته اند کارتهای رنگی کمتری بدهد و زیر بار ادعای دادگان مبنی بر توصیه نماینده یا ناظر فدراسیون برای درآوردن نتیجه بازی نرفته است:

 

اخبار,اخبار وورزشی,محسن قهرمانی

 
اخبار ورزشی - نود