ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نامه کفاشیان به رییس صداوسیما



اخبار,اخبارورزشی, علی کفاشیان

رییس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیما خواستار پرداخت تعهدات حق پخش تلویزیونی این سازمان شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نامه علی کفاشیان به دکتر سرافراز آمده است: از آنجا که تا کنون سازمان صدا و سیما نسبت به تعهدات خود برای پرداخت حق پخش تلویزیونی فصل 94 - 93 اقدام نکرده است، این اتفاق مراجعه و تماس های متولیان باشگاه‌های کشور و سازمان لیگ را به دنبال داشته است.

لذا مزید امتنان خواهد بود، به منظور جلوگیری از بروز بحران پیش روی فوتبال و تعطیلی احتمالی لیگ با توجه به وضعیت مالی باشگاه‌ها و همچنین جهت رفع بخشی از مشکلات حاد به وجود آمده، دستورات لازم را برای پرداخت وجه مورد نظر صادر فرمائید.


 اخبار ورزشی - سایت رسمی فدراسیون فوتبال


ویدیو مرتبط :
گزارش ویژه برنامه در مورد کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه تند کفاشیان به رییس صدا و سیما درباره حق پخش



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال نامه ای را به سرافراز-رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص حق و پخش تلویزیونی ارسال کرد.

به گزارش کاپ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای به دکتر محمد سرافراز درباره حق پخش تلویزیونی و در پروژه IPTV به نکاتی اشاره کرد.


متن نامه به شرح زیر است:
مسابقات فوتبال بعنوان رویدادی جذاب و فراگیر مورد توجه عام و خاص بوده و آن سازمان محترم برای افزایش میزان مخاطب و اقبال عمومی از برنامه های خود این مسابقات را که محصول خانواده فوتبال است و مالکیت آن در انحصار باشگاهها سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می باشد را ضبط و پخش می نماید و این در حالی است که پرداخت حقوق مالکان این محصول به حداقل وجه پرداخت یا نادیده گرفته شده است . ضمن اینکه ضبط و پخش مسابقات بعنوان جذابترین و پر بیننده ترین برنامه آن رسانه محترم حجم گسترده ای در آمد از تبلیغات تجاری در قبل و حین و بعد از مسابقات را برای آن سازمان محترم فراهم می آورد و باشگاهها ،سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حقوق مربوط به حق ضبط و پخش مسابقات را از محل در آمدهای حاصله از این تبلیغات درخواست داشته اند و دارند و به هیچ عنوان سازمان لیگ و باشگاهها حسب مقررات FIFA و AFC نمیتوانند از بودجه تخصیصی دولت استفاده نمایند.


در خصوص پروژه IPTV یاد آوری می نمایم علیرغم قول شفاهی و کتبی مسئولین آن سازمان در قالب تفاهم نامه 1394/5/5 مبنی بر راه اندازی ظرف دو ماه و پرداخت وجهی در حدود مبلغ حق پخش سال 1393 (5/22 میلیارد تومان) بعنوان پیش پرداخت تا تاریخ 1394/10/13 که جلسه مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام تشکیل شد هیچ اقدام مثبتی از طرف آن سازمان صورت نگرفت و عملاً عدم آمادگی و توانایی آن سازمان محترم حقوق حقه باشگاهها، سازمان لیگ و فدراسیون را مجدداً ضایع نمود و فوتبال کشور را با بحران روبرو ساخت.


 آن سازمان محترم علیرغم تعهد رسمی در قالب صورتجلسه مورخ 1393/8/7 با حضور وزیر محترم کشور، وزیر محترم ورزش و جوانان و ریاست محترم سازمان صدا و سیما تعهد خود را مبنی بر پرداخت مبلغ 5/22 میلیارد تومان از بابت ضبط و پخش انحصاری مسابقات فوتبال فصل 94/93 عمل ننموده است و با بی اعتنایی به این تعهد رسمی موجب ضرر و زیان کلان به فوتبال کشور شده است و عدم پایبندی به تعهدات توسط آن سازمان محترم به عینه مشخص گردیده است.


 آن سازمان محترم برای تولید انواع و اقسام برنامه های تولیدی خود با درجه های نازل از اقبال اجتماعی هزینه های بالایی به تولید کنندگان میپردازد و فیلمها، سریالهای مختلف و مسابقات فوتبال خارجی، موسیقی و موزیک و... را خریداری و اجازه پخش دریافت می نماید،اما درارتباط با مسابقات فوتبال که پر بیننده ترین و جذابترین برنامه های جاری آن سازمان محترم میباشد نسبت به تعهدات حداقلی خود که رسماً نیز تعیین و تعهد گردیده استنکاف ورزیده و عملا مالکیت افراد و باشگاهها و لیگ و فدراسیون را بر محصول خود که به مصداق قانون اساسی کاملا مالکیت ها بر کسب و کار محترم شمرده شده نادیده گرفته اید.


 آن سازمان محترم و مسئولین تحت امر حضرتعالی بارها از موضع برتری جویی  با بی اعتنایی نسبت به دفع وقت و بی توجهی به تعهدات زمان را سپری کرده اند و عدم تعامل و تفاهم و عدم گفتگو و مذاکره مستقیم جنابعالی عملا باعث شده از دریافت اطلاعات دقیق و نقطه نظرات جامعه بزرگ فوتبال به دور باشید و باشگاهها سازمان لیگ و فدراسیون مصرانه و قاطعانه اعلام می نمایند مسابقات فوتبال محصول تولیدی جامعه فوتبال و در مالکیت انحصاری این مجموعه می باشد و استفاده از این حقوق و ضبط و پخش مسابقات که مورد علاقمندی و توجه آحاد جامعه و آن سازمان محترم می باشد. صرفا با رعایت حقوق مالکان آن شدنی است و از آنجا که برای ضبط و پخش این مسابقات هزینه متحمل می شوید توصیه ما تجدیدنظر در بهره گیری از این جذابترین برنامه ها و پر کردن کنداکتور برنامه ها با دیگر برنامه ها و یا تعامل سازنده و پرداخت حقوق باشگاهها، سازمان لیگ و این فدراسیون می باشد. ضمن اینکه جامعه فوتبال حق خود را برای پیگیریهای قانونی جهت احقاق حقوق حقه خود محفوظ میداند. 

 

اخبار ورزشی  - کاپ