ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نامه جالب بلاتر به اعضای فیفا


رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در آستانه محرومیت همیشگی، می‌خواهد برای بقا مبارزه کند.

وب سایت برنامه نود: رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در آستانه محرومیت همیشگی، می‌خواهد برای بقا مبارزه کند.

سپ بلاتر در آستانه جلسه استماع پرونده‌اش در کمیته اخلاق فیفا، به همه ۲۰۹ عضو فدراسیون بین‌المللی فوتبال نامه نوشت و یک بار دیگر تاکید کرد هیچ خطایی مرتکب نشده است.

به گزارش اسکای اسپورتس بلاتر که ممکن است بعد از برگزاری این جلسه به دلیل تبادل ۱،۳ میلیون دلار رشوه، به همراه میشل پلاتینی رئیس یوفا برای همیشه محروم شود، تلاش می‌کند ثابت کند دخالتی در این پرونده نداشته است.

براساس این گزارش بلاتر در بخشی از نامه خود نوشته: می‌خواهم به سمت یواخیم اکرت (رئیس کمیته اخلاف فیفا) بروم، مستقیم به چشمانش نگاه کنم و بپرسم: چرا تلاش می‌کنی من را نابود کنی؟

رئیس فیفا در بخش پایانی نامه‌اش مدعی شده کسی نمی‌تواند او را در راه دفاع از خودش متوقف کند.


ویدیو مرتبط :
فساد فیفا سپ بلاتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازتاب سفر سپ بلاتر به ایران در هفته‌نامه فیفا



اخبار,اخبار ورزشی, سفر سپ بلاتر به ایران


اخبار ورزشی - بازتاب سفر سپ بلاتر به ایران در هفته‌نامه فیفا

هفته‌نامه فیفا در شماره 7 دسامبرش که پس از قرعه‌کشی جام‌جهانی منتشر شد به آنالیز قرعه‌کشی جام‌جهانی پرداخت و درباره سفر سپ بلاتر به ایران و دیدارش با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران مطالبی را منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا  و به نقل از فدراسیون فوتبال، این شماره هفته‌نامه فیفا که 7 دسامبر منتشر شده با تیتر "مسیری به سوی افتخار" تصویری از کافو را در حالی که نام برزیل را از قرعه بیرون آورده، روی جلد برده است.

از مهم‌ترین مطالب این هفته نامه که در سوئیس توزیع می‌شود مطالب و گزارش‌هایی درباره دیدار سپ بلاتر و ماندلا در خلال جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی و همچنین احترامی که فیفا در مراسم قرعه‌کشی به ماندلا گذاشت، تقابل فرهنگ‌های مختلف و متنوع جهان نوشته شده است.

هفته‌نامه فیفا گروه چهارم جام‌جهانی را متشکل از تیم‌های اروگوئه، انگلستان، کاستاریکا و ایتالیا را گروه مرگ دانسته اما در عین حال حضور اکثر ستاره‌های فوتبال جهان را در جام‌جهانی خوشایند قلمداد کرده است.

در این هفته‌نامه سفرهای سپ بلاتر به صورت یک اینفوگرافی در آمده است که در تاریخ سوم نوامبر بلاتر با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در لانوس، 6 و 7 نوامبر در تهران با حسن روحانی، 7 و 8 نوامبر در فینال جام‌جهانی نوجوانان زیر 17 سال در ابوظبی بین تیم‌های مکزیک و نیجریه، 9 نوامبر در دوحه و دیدار با امیر قطر، 22 نوامبر دیدار با پاپ فرانسیس، 25 و 26 نوامبر حضور در مراسم بهترین‌های فوتبال آسیا در کنفدراسیون فوتبال آسیا و در نهایت در ششم دسامبر در قرعه‌کشی جام‌جهانی 2014 برزیل شرکت کرده است.

 

در بخش ایران برج میلاد و برج آزادی به صورت گرافیکی در آمده که جالب به نظر می‌رسد و به نماد قالیچه ایرانی و نخل جنوب به صورت شماتیک کار شده است.

در بخش دیگر هفته‌نامه به دیدارهای پلی‌آف جام‌جهانی در قاره‌های مختلف اشاره شده و از تیم‌هایی که در پلی‌آف به جام‌جهانی صعود کرده‌اند گزارش‌هایی منتشر شده است.

در بخش گزارش رنکینگ فیفا، در این ماه تیم ملی کوبا با 27 پله صعود بیشترین میزان صعود را داشته و در رده 47 قرار گرفته است. در همین بخش کشور گویان با 36 پله سقوط در رده 150 جهان قرار گرفته است.

در صفحات معرفی کشورها، کشور برمه یا میانمار به عنوان مکانی که در آن موبدان معابد هم به فوتبال عشق می‌ورزند، معرفی شده و این در حالی است که میانمار میزبان رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در سال 2014 است که مقدماتی جام‌جهانی 2015 محسوب می‌شود.

در صفحه آخر این هفته‌نامه نتایج نظرسنجی‌هایی درباره پیش‌بینی مخاطبان هفته‌نامه از این که کدام بازیکن ستاره جام‌جهانی خواهد بود، منتشر شده است که در آن نیمار از برزیل با 30 درصد آرا به عنوان ستاره جام‌جهانی انتخاب شده است و پس از نیمار، کریستیانو رونالدو از پرتغال با 25 درصد، مسعود اوزیل از آلمان با 22 درصد و لیونل مسی با 15 درصد آرا و در نهایت 8 درصد به سایر بازیکنان رای دادند.
اخبار ورزشی - ایسنا