ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نامه احساسی رینا به هواداران لیورپول


پپه رینا که سالیان طولانی حفاظت از دروازه یکی از پر افتخارترین تیم های لیگ برتر جزیره را برعهده داشته است و حالا قرار است پس از 9 سال از این باشگاه جدا شود برای نشان دادن احساساتش دست به قلم شد.

خبر آنلاین: او که سال گذشته را به صورت قرضی در ناپولی بازی کرد در نامه اش می نویسد:«سال پیش که به ناپولی رفتم نامه ای برای خداحافظی از هواداران لیورپول نوشتم. خیلی ها به من گفتند که چرا این کار را می کنم. من تنها بصورت قرضی به ایتالیا خواهم رفت و 12 ماه بعد به آنفیلد باز خواهم گشت. اما از همان زمان می دانستم که دوران حضورم در لیورپول دیگر به پایان رسیده است...

حالا که رفتنم از این تیم قطعی شده است می خواهم از فرصت استفاده کنم و از همه هواداران تشکر کنم. از همه، بخاطر تمامی این کارهایی که در این سالها برای من انجام داده اند....از اینکه سالهای زیادی را در یکی از بهترین باشگاه های دنیا بازی کردم واقعاً خوشحالم. خاطراتی که از آنفیلد، هم تیمی ها، مربیان و همه مردم شهر در ذهن دارم را هرگز فراموش نخواهم کرد.

آنها برای همیشه در ذهن من خواهند ماند. از اینکه ترکتان خواهم کرد ناراحتم. همیشه دل کندن از چیزهایی که خاص هستند سخت است اما حضور در این باشگاه همیشه برای من یک افتخار خواهد بود...حالا باید یک چالش جدید را در بایرن مونیخ و زیر نظر پپ گواردیولا که اولین کاپیتانم در بارسلونا بود تجربه کنم...به زودی دوباره به آنفیلد باز خواهم گشت. اما این بار به عنوان یک هوادار و امیدوارم وقتی به ورزشگاه آمدم لیورپول مثل همیشه در حال تلاش برای رسیدن به افتخارات بزرگ باشد...

در پایان می خواهم یک بار دیگر از تمامی افرادی که از روز پیوستنم به این تیم در سال 2005 از من حمایت کردند قدردانی کنم. تمامی مربیان، کادر باشگاه، هم تیمی ها و به ویژه تک تک آن هواداران پرشوری که تمامی تیم ها آرزوی داشتنشان را می کنند. من خودم را برای همیشه یک لیورپولی می دانم... همیشه در کنارتان هستم.... پپه»

این دروازه بان اسپانیایی که فصل گذشته را به صورت قرضی در ناپولی بازی کرد، با قراردادی دو میلیون پوندی به بایرن مونیخ پیوسته است.


ویدیو مرتبط :
شعار هواداران لیورپول "قرمزها"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه خداحافظی جرارد به هواداران لیورپول


استیون جرارد در نامه ای به هواداران مرسی ساید نوشته و از آن ها تشکر کرده است.

آی اسپورت: استیون جرارد نامه ای سرگشاده برای هواداران لیورپول نوشت. اسطوره لیورپول که به تازگی از این تیم جدا شده و قرار است راهی لیگ امریکا شود در نامه ای نوشته:«از زمانی که 8 سالم بود، باشگاه فوتبال لیورپول تاثیر چشم گیری در زندگی ام داشته است و می دانم که چقدر دلم برای این باشگاه تنگ می شود. آخرین بازی ام در آنفیلد مقابل کریستال پالاس و بعد آخرین بازی برای لیورپول مقابل استوک لحظاتی احساسی برای من و خانواده ام بود. اما بدرقه هواداران برایم ارزش زیادی داشت و می خواهم از تک تک شما تشکر کنم.

خیلی سخت بود و مطمئنم که در باقی اوقات زندگی ام این لحظات را به یاد خواهم داشت. باعث افتخار من است که برای چنین مدتی طولانی در این باشگاه بودم. البته نقطه اوج دوران بازی ام 10 سال پیش در استانبول بود. بهترین شب زندگی ام بود. وقتی جام قهرمانی را بالای سر بردم هیچ مردی در این سیاره از من مفتخرتر نبود. برای من معنای زیادی داشت که این جام را به شما برسانم. در آن بازی و بازگشت مقابل میلان هواداران نقش زیادی داشتند. هیچ وقت فراموش نمی کنم که شما چطور به ما کمک کردید، آن هم بعد از کابوس نیمه اول. مرد همیشه از من درباره فشاری که در لیورپول روی شانه هایم بود می پرسند. اما من هیچ گاه چنین فشاری را احساس نکردم. مسئولیت زیادی داشتم، اما همیشه عاشق آن بودم و از این بابت خوشحالم. باعث افتخار است که برای مدتی  طولانی کاپیتان این باشگاه بودم. همیشه همه تلاشم را کردم و سعی کردم که یک الگو باشم. خیلی هم خوش شانس بودم که توانستم در کنار بازیکنان زیادی بازی کنم، همچنین مربیانی که کمک زیادی به رشد و پیشرفت من داشتند.

خوشحالم که توانستم جواب اعتماد آن ها را در طول این سال ها با فداکاری، تعهد و وفاداری ام بدهم. اما بیش از همه چیز به نظرم خیلی خوش شانس بودم که توانستم مقابل این تماشاگران بازی کنم. آن هم برای مدتی طولانی. در آخرین سال های فوتبال بازی کردنم می خواهم هر هفته بازی کنم و به دنبال یک تجربه جدید در گلکسی و لیگ امریکا هستم. در دو سال آینده از شما دور خواهم بود. اما این پایان اتحاد من و باشگاه لیورپول نیست. در تمام زندگی ام هوادار لیورپول خواهم بود. امیدوارم که روزی بتوانم بازگردم و به باشگاه خدمت کنم. معتقدم که در آینده می توانم در نقش هایی به کارم ادامه دهم. وقتی بچه بودم و در خیابان های هویتون بازی می کردم تمام آرزویم این بود که برای لیورپول  بازی کنم. آرزو داشتم که لباس این باشگاه را فقط برای یک بار به تن کنم. هیچ گاه فکر نمی کردم به این آرزویم برسم. هیچ گاه فکر نمی کردم در تیم اصلی باشم، 710 بازی انجام دهم و 17 سال برای این باشگاه بازی کنم.

واقعا باعث افتخارم است. عاشق تک تک دقایقی هستم که توانستم از بهترین فرصت زندگی ام استفاده کنم. بالا و پایین های زیادی وجود داشت و در تمام این مدت شما حمایت بی نظیری از من کردید که هرگز فراموش نمی کنم. همه چیز برایم زمانی شیرین تر شد که توانستم به باشگاه مورد علاقه ام از دوران کودکی بپیوندم. ما آن لحظات خاص را با هم شریک شدیم. امیدوارم که بتوانم برگردم و به باشگاه دوباره خدمت کنم. اما امروز می خواهم فقط به شما بگویم ممنونم، به خاطر حمایت فوق العاده تان از من در دو دهه اخیر. شما به من کمک کردید که آرزویم تحقق پیدا کند و خاطراتی را به من هدیه دادید که با هیچ چیز عوضشان نمی کنم».