ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نامه آجرلو به اسدی: چند رای تاج باطل است


کاندیدای ناکام ریاست فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به دبیرکل این فدراسیون، درباره چند رای مهدی تاج ایجاد شبهه کرد.

خبرگزاری ایسنا: مصطفی آجرلو کاندیدای ناکام ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات اخیر در نامه‌ای به علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال، نسبت به چند رای مهدی تاج شبهه وارد کرده و گفته است که انتخابات فدراسیون به دلیل این شبهه باطل است.

آجرلو پس از انتخابات هم به نتیجه آن معترض بود و آن را حاصل فضاسازی افرادی خارج از فدراسیون فوتبال عنوان کرده بود.

متن نامه آجرلو خطاب به اسدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر اسدی

دبیر محترم مجمع فدراسیون فوتبال

با سلام

احتراما به عرض می‌رساند نظر به اینکه در انتخابات فدراسیون فوتبال مورخ 95/2/18 چند نفر از رای دهندگان فاقد صلاحیت قانونی برای دادن رای طبق اساسنامه بوده اند (اساسنامه تصریح به حضور مدیر عامل یا عضو هیات مدیریه باشگاه دارد) و امعان نظر به الزامات مندرج در ماده 22 و خصوصا تکلیف مقرر در بند 4 همان ماده در خصوص لزوم مباشرت صاحبان آرا در رای گیری به نظر می‌رسد حداقل 3 رای ماخوذه باطل بوده و به لحاظ حقوقی واجد آثار قانونی نیست. در نتیجه تعداد آرا نفر برگزیده به حد نصاب قانونی نمی‌رسد و اعلام نامبرده به عنوان فرد برگزیده مغایر با اصول و موازین قانونی است. در خاتمه رسیدگی و اتخاذ تصمیم شایسته منطبق با قوانین مطروحه در این خصوص مورد تقاضا است.

مصطفی آجورلو

هیات رییسه مجمع فدراسیون فوتبال

رونوشت این نامه به سازمان بازرسی کل کشور هم ارسال شده است.


ویدیو مرتبط :
ذوالجناح-کربلایی سیدحسن نیک رای.حاج فضل ا..اسدی-آمل1394

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاج: رای جدید کمیته استیناف ارجح است



 

تاج: رای جدید کمیته استیناف ارجح است

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران رای جدید کمیته استیناف این فدراسیون در مورد کاهش محرومیت‌های شیث رضایی و محمدنصرتی بازیکنان خاطی تیم پرسپولیس تهران را ارجح بر رای پیشین کمیته انضباطی دانست.

''''مهدی تاج'''' که برای شرکت در مجمع سالانه هیات فوتبال مازندران به ساری سفر کرده است، گفت: کمیته استیناف این حق را دارد که رای را تعدیل کند و به نظر من و به موجب قانون رای صادره کمیته استیناف نافذ است.

وی افزود: کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته استیناف از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هستند و مستقل عمل می‌کنند و رای صادر شده از سوی کمیته استیناف نهایی است.

وی اضافه کرد: پیش از اعلام و صدور رای از سوی کمیته انضباطی جزو منتقدان این رای بودم و اعتقادم این بود رای می‌توانست بهتر صادر شود.