ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نامزد سوشا جرمش را سنگین تر کرد


نه آن دختری که خودش را نامزد دروازه بان پرسپولیس معرفی کرده، نامزد اوست و نه آن مردی که با مراجعه به فدراسیون فوتبال گفت من پدر نامزدش هستم، پدر آن دختر است.

راد نیوز: یک روز قبل از دستگیری سوشا مکانی، این دروازه بان خطاکار همراه با مردی به فدراسیون فوتبال رفت و مدعی شد این مرد پدر نامزدش است.
 
مسئولان حراست فدراسیون هم حرف سوشا را باور کردند و گفتند پدر یکی از دختران که عکس هایش همراه سوشا لو رفته تایید کرد این دختر نامزد اوست.
 
فردای دستگیری سوشا هم یکی از دختران، در اینستاگرام خود نوشت: «من نامزد سوشا هستم و آنهایی که با زندگی همسر آینده ام بازی کردند را نمی بخشم.»
 
اما حالا خبر می رسد نه آن دختر نامزد سوشاست و نه آن مرد پدر نامزدش بود!
 
گفته می شود آن دختر نامزد تقلبی سوشاست و آن مرد هم از روزی که سوشا دستگیر شد، در دسترس نیست و گویا از ترس بازداشت، متواری شده است!
 
یک منبع آگاه گفت همین نامزد تقلبی و آن پدر دروغین نامزد تقلبی جرم سوشا را بیشتر کرده اند.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // واکنش عجیب نامزد احتمالی سوشا!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیهوش شدن یک پرسپولیسی بعد از تمرینات سنگین و عکسی که سوشا پاک کرد!



سوشا مکانی با انتشار عکس زیر، خبر از تمرینات سخت و فشرده پرسپولیس داد.

به گزارش  خبرآنلاین، مکانی ساعتی پس از انتشار این عکس، آن را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد.

او در این پست نوشت: «سلام بچه ها... این که می‌بینید تیر نخورده و هنوز زنده‌ست، ولی زیر فشار تمرین به این روز افتاده. واسش دعا کنید زود به شرایط طبیعی برگرده، آمین.»

 

اخبار,اخبارورزشی,  سوشا مکانی

 اخبار  ورزشی  -  خبر  آنلاین