ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نامزد جدید کریس رونالدو کیه؟ +عکس


برای اینکه مطمئن شوید ماه بهمن چقدر خوش یُمن و نیکوست احتیاجی به رمل و اسطرلاب نیست، کافی است اخبار ستاره ها و چهره های مشهور را رصد کنید. هر چقدر ماه های پیش خبر طلاق و جدایی شنیدیم این ماه تا دلتان بخواهد خبر وصال و ازدواج داریم.





هفته نامه تماشاگران امروز: برای اینکه مطمئن شوید ماه بهمن چقدر خوش یُمن و نیکوست احتیاجی به رمل و اسطرلاب نیست، کافی است اخبار ستاره ها و چهره های مشهور را رصد کنید. هر چقدر ماه های پیش خبر طلاق و جدایی شنیدیم این ماه تا دلتان بخواهد خبر وصال و ازدواج داریم.

این هفته سلبریتی های عزیز حسابی پرکار بودند. جناب رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید بلافاصله بعد از جدایی از ایرنا شایک، آستین بالا زده و با مجری یک شبکه اسپانیایی به نام لوسیا ویالون آشنا شده است.

نامزد جدید کریس رونالدو کیه؟

البته قبل از او خانم شایک هم با آقای دواین جانسون نامزدی خود را علنی کرده بود. از گوشه و کنار هم خبرهایی به گوش می رسد که شاید پیوند جدیدی بین ستاره های موسیقی و سینما برقرار شود.

لئوناردو دی کاپریو هنرمند مطرح هالیوودی و ریحانا تصمیم گرفته اند به عنوان یک زوج در کنار هم باشند. هنوز این خبر تایید رسمی نشده اما نشریات معتبر بین المللی در روزهای اخیر بارها به آن پرداخته اند.


ویدیو مرتبط :
نامزد کریس رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتاق ویژه کریس رونالدو در هتل تیم ملی پرتغال /عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اتاق ویژه کریس رونالدو در هتل تیم ملی پرتغال /عکس

کشور پرتغال یکی از چند کشور اروپایی درگیر با بحران شدید اقتصادی است .

به گزارش فوتبالیتا ،با این وجود فدراسیون فوتبال این کشور برای رفاه حال بازیکنان  روزانه 33 هزار یورو برای هتل این تیم در بازیهای یورو 2012 هزینه می کند تا بازیکنان درهتلی اقامت داشته باشند که تیم ملی فرانسه حضور دارد. اهمیت موضوع زمانی مشخص می شود که بدانیم تیم ملی قهرمان جهان و اروپا –اسپانیا – بخاطر شرایط وخیم اقتصادی روزانه فقط  چهار هزار یورو برای هزینه هتل تیم پرداخت می کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ولی کریس رونالدو ستاره تیم پرتغال برای اینکه ثابت کند با سایر بازیکنان تیم متفاوت است از یک اتاق اختصاصی در هتل به همراه دو محافظ 24 ساعته برخوردار است تا به گفته خودش همیشه آرامش داشته باشد!/خبرآنلاین