ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نامزدهای بهترین هافبک لالیگا


سه نامزد دریافت جایزه بهترین هافبک لالیگا در فصل گذشته معرفی شدند.

خبرگزاری فارس: لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا اعلام کرد که لوکا مودریچ (رئال مادرید)، گابی فرناندز (اتلتیکو مادرید) و سرخیو بوسکتس (بارسلونا) نامزدهای دریافت جایزه بهترین هافبک لالیگا در فصل گذشته هستند.

نامزدهای بهترین هافبک لالیگا

عملکرد فوق‌العاده این هافبک‌ها در فصل گذشته باعث شد که نامزد دریافت این جایزه که هر ساله به بهترین بازیکنان هر پست اهدا می‌شوند، باشند.

گابی که یکی از بازیکنان تأثیرگذار در قهرمانی فصل گذشته تیمش در لالیگا بود، کاپیتان اتلتیکو مادرید در هنگام رسیدن به این افتخار بود.

لوکا مودریچ نقشی کلیدی در قهرمانی رئال مادرید در کوپا‌دل‌ری و رسیدن به دهمین قهرمانی در اروپا ایفا کرد.

سرخیو بوسکتس با وجود اینکه تیمش فصل گذشته هیچ افتخاری کسب نکرد نیز در فهرست نامزدهای دریافت این جایزه قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
نامزدهای بهترین هافبک سال ۲۰۱۵ یوفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی نامزدهای بهترین دروازه‌بان لالیگا


نامزدهای بهترین دروازه‌بان‌های فصل گذشته لالیگا معرفی شدند.

خبرگزاری فارس: کیلور ناواس، تیبات کورتوا و ویلی کابایرو به عنوان نامزدهای جایزه بهترین دروازه‌بان لالیگا در فصل گذشته انتخاب شدند. این جایزه 27 اکتبر اهدا خواهد شد.

فصل فوق‌العاده‌ای که ناواس در لوانته پشت سر گذاشت، او را به یکی از نامزدهای این جایزه در فصل 14-2013 تبدیل کرد و باعث انتقالش به رئال مادرید شد. وی فصل گذشته 163 مهار موفق داشت. دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کاستاریکا فصل گذشته بیشترین مهار توپ را به خود اختصاص داد و باعث شد تیمش در رده دهم قرار بگیرد و پنجمین تیم از لحاظ گل خورده لقب بگیرد.

کورتوا نیز با اتلتیکومادرید قهرمان لالیگا شد و تنها 26 گل دریافت کرد. پیشرفت او در سه فصل با اتلتیکو باعث شد او به چلسی برگردد و به جای پیتر چک درون دروازه آبی پوشان لندن قرار بگیرد.

ویلی کابایرو برای دومین سال متوالی نامزد دریافت این جایزه شده است. رکورد 479 دقیقه گل نخوردن در تیم مالاگا از موفقیت‌های او است. موفقیت خوب او نیز باعث شد وی به لیگ برتر برود و به منچسترسیتی بپیوندد.