ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نامجومطلق: شعار علیه مظلومی عجیب بود


سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: این تیم پتانسیل پیشرفت را دارد و هدف اصلی‌مان این است که در لیگ دسته‌ اول بمانیم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: این تیم پتانسیل پیشرفت را دارد و هدف اصلی‌مان این است که در لیگ دسته‌ اول بمانیم.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگویی در خصوص قبول هدایت تیم گل‌گهر سیرجان که با قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول وضعیت مناسبی ندارد، اظهار داشت: من بازی این تیم مقابل نساجی مازندران را دیدم.گل‌گهر تیم جوانی است که پتانسیل پیشرفت را دارد و من هم پیشنهاد آنها را قبول کردم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. امیدوارم که بتوانیم تغییرات مثبتی را ایجاد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین هدف‌ شما در فصل جاری کسب چه رتبه‌ای خواهد بود؟ گفت: مطمئناً هدف اول ما این است که تیم در لیگ دسته اول بماند. ابتدا نیاز به نتایج خوب داریم تا از پایین جدول جدا شویم و بعد از آن دنبال گرفتن یک جایگاه خوب خواهیم بود. تیم ما باید تقویت شود و حالا باید کار را جلو ببریم.

نامجومطلق در خصوص تساوی استقلال مقابل سایپا و شعار برخی از هواداران این تیم علیه پرویز مظلومی عنوان کرد: بازی استقلال را ندیدم اما شعار علیه مظلومی عجیب بود. استقلال تیم صدرنشین لیگ است و بد نتیجه نگرفته که برخی از هواداران بخواهند شعار بدهند.


ویدیو مرتبط :
شعار علی ضیا علیه مظلومی و کارهای عجیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده شعار علیه مظلومی چیست؟



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی استقلال

سرمربی استقلال پس از بازی با سایپا در یکی از تمرینات بازیکنان و کادر فنی را دور خود جمع کرده و درباره شعارهایی که از سوی برخی سازماندهی می‌شود، حرف‌هایی به زبان آورده است.

سرمربی استقلال پس از بازی با سایپا در یکی از تمرینات بازیکنان و کادر فنی را دور خود جمع کرده و درباره شعارهایی که از سوی برخی سازماندهی می‌شود، حرف‌هایی به زبان آورده است. مظلومی به بازیکنان خود گفته که وزارت ورزش و جوانان هم پیگیر عواملی است که علیه او شعار می‌دادند که این نشان می‌دهد مساله تا چه اندازه حاد شده و کار تا کجا بالا گرفته است.

 

حتی مظلومی از 2 لیدر خاص نیز یاد کرده است. افرادی که انگار آتش دو دستگی و اختلاف را در استقلال روشن کرده‌اند و پشت پرده تمام این حاشیه‌ها قرار دارند. از طرفی گفته می‌شود این دو لیدر که شعار علیه مظلومی را سازماندهی کرده‌اند ارتباط‌هایی با یک مربی استقلالی دارند و از او خط می‌گیرند. بماند که نام آن مربی چیست اما این دو نفر تا جایی پیش رفته‌اند که حتی مقدمات جدایی مظلومی در نیم فصل را فراهم کنند؛

 

سناریویی که پس از پیروزی آبی‌ها مقابل نفت تهران به بن بست خورد و آنها نتوانستند به خواسته خود برسند. این دو لیدر طی تمام فصل با آن مربی خاص در ارتباط بوده‌اند و علاوه بر اینکه ریز خبرهای تیم را به وی انتقال می‌دهند مترصد فرصت‌هایی هستند تا عرصه را بر پرویز مظلومی تنگ و تنگ‌تر کنند.


در واقع نیات همین افراد بود که سرانجام باعث شد پس از بازی با سایپا و در حالی که استقلال همچنان صدرنشین لیگ بود، آنها با کمک برخی افراد عادی علیه مظلومی شعار بدهند و از ترکیبی که او می‌چیند ایراد بگیرند.

 

تصور اینکه علیه استقلال با وجود صدرنشینی‌اش انتقاد شود بسیار دشوار است در حالی که می‌بینیم همین استقلال فصل پیش با مربیگری امیر قلعه‌نویی نتایج خوبی نگرفت اما هرگز شاهد بروز چنین انتقادهایی نبودیم و حتی سرمربی پیشین استقلال با وجود نشستن بر رتبه ششمی همچنان با حمایت‌هایی همراه بود و حتی صحبت‌هایی مبنی بر ماندن در استقلال نیز مطرح می‌شد.


حال اما پرویز مظلومی با معمای بزرگی در استقلال روبه‌رو است و نمی‌داند در حالی که تیمش صدرنشین لیگ است و به نیمه نهایی جام حذفی نیز رسیده، با شعار برخی لیدرهای معترض چه کند. البته پیش از اتفاقات آخر بازی با سایپا پرویز مظلومی از طریق سیروس دین محمدی شنیده بود که اگر در جام حذفی به نفت می‌‌باخت ممکن بود در نیم فصل جایش را به یک مربی دیگر بدهد که مظلومی از همان روز متوجه شد آن مربی کوشش‌هایی در راستای گرفتن جایش در استقلال دارد.

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی