ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناظم الشریعه: هدفی جز قهرمانی نداریم


سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان پس از پیروزی قاطع شاگردانش برابر عراق اظهار داشت که هدفی جز قهرمانی در آسیا ندارند.

خبرگزاری فارس: محمد ناظم الشریعه پس از پیروزی درخشان شاگردانش با نتیجه 13 بر 2 برابر تیم ملی عراق اظهار داشت که به قهرمانی در آسیا اکتفا نمی‌کنند.

ناظم الشریعه در نشست خبری بعد از بازی گفت: طبیعتا باید به برنامه خودمان ادامه می‌دادیم و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم. همیشه برای دو بازی بعدیمان برنامه‌ریزی داریم اما به هر حال باید به حریف خودمان یعنی عراق احترام می‌گذاشتیم.

وی افزود: به فکر رقابت‌های دور بعد هستیم در یک چهارم نهایی تیم‌ها برای دقیقه به دقیقه خود برنامه دارند. در تیم ملی عراق بازیکنان با استعداد و باهوشی حضور دارند و آنها بازی به بازی بهتر می‌شوند. بازیکنانم از لحاظ فیزیکی بسیار خسته بودند و ما باید به این مسئله توجه کنم چگونه به این نقطه رسیده‌ایم.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال در پایان اشاره کرد: هدفی جز قهرمانی نداریم و نمی‌خواهیم به قله آسیا راضی باشیم. جایگاه فوتسال ایران بسیار بالاتر است.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ناظم الشریعه درباره گروه بندی فوتسال قهرمانی آ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: هدفی جز قهرمانی نداریم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما در این فصل چیزی جز قهرمانی نیست و سعی می‌کنیم خوب کار کنیم و از همان شروع لیگ در مسیر قهرمانی گام برداریم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما در این فصل چیزی جز قهرمانی نیست و سعی می‌کنیم خوب کار کنیم و از همان شروع لیگ در مسیر قهرمانی گام برداریم.

 علی دایی در حاشیه برگزاری نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط اولین جلسه تمرینی تیمش گفت: صحبت خاصی نیست. این تمرین نخست تیم ماست و امیدوارم که سال خوبی داشته باشیم، بهتر از سال قبل کار کنیم ونتایج بهتری هم کسب کنیم.

وی در خصوص بازیکنان جذب شده گفت: بهتر است در این مورد از آقای رحیمی سوال کنید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گویا قرار است لیگ اواخر مرداد ماه شروع شود. ما برنامه‌های خود را به باشگاه ارائه داده‌ایم و براساس آن تمرینات را پیگیری خواهیم کرد. کارها را انجام می‌دهیم اما اصلی‌ترین کار ما در حال حاضر تمرین کردن است.

وی در خصوص برگزاری اردوی خارجی گفت: برگزاری اردوی خارج از کشور بسته به نظر باشگاه است و باید دید چه تصمیمی در این مورد می‌گیرند.

دایی در خصوص اینکه چه بازیکنانی در این تیم باقی خواهند ماند، گفت: فعلا وقت داریم و باید دید چه بازیکنانی به ترکیب اضافه می‌شوند و چه کسانی می‌توانند کمک کنند، صحبت در این مورد زود است و باید به صورت کامل بررسی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا هدف ما در این فصل چیزی جز قهرمانی نیست. سعی می‌کنیم خوب کار کنیم و از همان شروع لیگ برای قهرمانی گام برداریم.