ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناظم‌الشریعه: وضعیت هتل مناسب نیست


سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید هنوز دیدارهای تدارکاتی تیمش قطعی نشده و او انتظار توجه بیشتر دارد.

خبرگزاری ایسنا: محمد ناظم‌الشریعه درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: بعد از قهرمانی آسیا در اسفند ماه برنامه تیم ملی را با کمیته فوتسال هماهنگ کردیم که پنج ماه تمرین مستمر داشته باشیم. با توجه به اینکه لیگ‌مان در این پنج ماه شروع می‌شود تصمیم گرفتیم اردو را از پنجم اردیبهشت آغاز کنیم اما به دلیل مراسم افتتاح ایفمارک این اردو به 7 اردیبهشت ماه موکول شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: ان‌شاءالله کارهای هوازی و کارهای استقامتی‌مان در چند روز آینده به پایان می‌رسد و شرایط بدنی بازیکنان هم ارتقا می‌یابد. بعد از یک هفته که هماهنگ‌تر شدیم اردویمان را در کیش ادامه می‌دهیم. سعی می‌کنیم طبق برنامه در اوایل یا اواسط خرداد یک بازی تدارکاتی را انجام دهیم. بعد از آن و در ماه رمضان لیگ برتر آغاز می‌شود و سپس مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را پیش‌رو داریم و بازیکنان در اختیار تیم‌هایشان قرار می‌گیرند.

وی گفت: در مردادماه سه بازی دوستانه را برای تیم ملی پیش‌بینی کرده‌ایم که اگر همه چیز هماهنگ شود هفتم و هشتم مرداد ماه با برزیل در ایران دیدار می‌کنیم. 29 مرداد هم به تورنمنت تایلند می‌رویم و هفتم و هشتم شهریور هم با تیم ملی ازبکستان دیدار خواهیم کرد. ان‌شاءالله 16 شهریور برای حضور در جام جهانی عازم کلمبیا می‌شویم.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این سوال که آیا دیدارهای تدارکاتی تیم‌تان در راه جام جهانی کافی است، اظهار کرد: تا به حال طبق آن چیزی که مسجل شده کافی نیست. ما می‌خواستیم به یک اردوی اروپایی برویم و اگر شده با تیم‌های باشگاهی خوب اروپا هم دیدار کنیم. این تیم نیاز به بازی تدارکاتی دارد و باید با تیم‌های خوب دیدار کنیم. باید این بازی‌ها فراهم شود و قرار است که ان‌شاءالله در خرداد یک بازی خوب را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه چه کسانی در اردو هستند و چند نفر همراه تیم ملی به جام جهانی می‌روند، گفت: الان 22 نفر در اردو حاضر هستند . 14 نفر از این بازیکنان در جام ملت‌های آسیا همراه ما بودند و هشت نفر از آنها در اردوهای گذشته جزو حاضران بودند البته ما بازی‌های لیگ را زیر نظر خواهیم داشت و اگر احساس کنیم بازیکنی شایستگی حضور در تیم ملی را دارد از او دعوت خواهیم کرد. درهای تیم ملی به روی همه باز است. این بازیکنان سرمایه‌های ایران هستند که توانستند قهرمان آسیا شوند.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود سالن کمپ تیم‌های ملی اجاره داده شده و تیم ملی به اجبار به اردوی کیش می‌رود، تصریح کرد: وضعیت سالن را نمی‌دانم اما واقعا هتل نداریم و تا روز هجدهم در دست ماست و پس از آن باید هتل را تحویل بدهیم. طبق هماهنگی‌ها از 26 راهی کیش می‌شویم.

وی درباره البسه بازیکنان تیم ملی و استفاده از برند جیووا و اینکه به نظر می‌رسد این لباس‌ها اصل نباشد، گفت: اصل یا غیراصل بودن آن را نمی‌دانم اما این لباس برای همه تیم‌های ملی است. فکر می‌کنم برای جام جهانی از ایتالیا و برندهای اصل برای ما بیاورند.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ناظم الشریعه درباره گروه بندی فوتسال قهرمانی آ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناظم الشریعه: هتل تیم ملی را اجاره داده‌اند


سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید هتل کمپ تیم‌های ملی به بخش خصوصی اجاره داده شده و آنها مجبور هستند هجدهم اردیبهشت هتل را تحویل بدهند.

خبرگزاری ایسنا: محمد ناظم الشریعه درباره عملکرد بازیکنان در اردوی تیم ‌ملی فوتسال، اظها‌ر کرد: تمرینات را خیلی سخت پیگیری می‌کنیم و بازیکنان از شدت تمرینات، مجبورند در آب سرد و یخ بخوابند. اکثر بازیکنان قبل از اردو تمرینی نداشتند و مجبور شدیم سخت بگیریم.
 
او اظها‌ر کرد: این تمرینات استقامتی و هوازی را تا اردوی کیش ادامه می‌دهیم و در کیش کارهای تاکتیکی را ادامه می‌دهیم.
 
سرمربی تیم ‌ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا سالن و هتل کمپ تیم‌های ملی اجاره داده شده، تاکید کرد: درباره سالن مطمئن نیستم، اما می‌دانم که هتل به بخش خصوصی اجاره داده شده و باید هجدهم اردیبهشت هتل را تحویل بدهیم و از بیست و ششم اردوی کیش را شروع کنیم.
 
ناظم الشریعه در پاسخ به این پرسش که آیا اردوی کیش در آستانه لغو شدن است، اظها‌ر کرد: هنوز لغو یا قطعی شدن آن معلوم نیست. مسئولان کمیته‌ فوتسال درصدد قطعی کردن آن هستند. مشخص نیست که بتوانیم در کیش هتل و سالن به دست بیاوریم. اصلا نمی‌دانم می‌خواهند کجا را انتخاب کنند.
 
او ا‌دا‌مه‌ داد: چهارشنبه اردوی ما تعطیل می‌شود و بازیکنان استراحت فعال خواهند داشت و از 26 اردیبهشت به اردو می‌رویم.
 
سرمربی تیم ‌ملی در واکنش به این که آیا چنین اتفاقاتی در شأن تیم ‌ملی است، تاکید کرد: من هم همین را می‌گویم. باید شأن تیم ‌ملی حفظ شود. اردوی بدون بازی تدارکاتی به درد ما نمی‌خورد. بازیکنان فقط خسته می‌شوند. ما در این شرایط خواستیم اگر دیداری برای‌مان فراهم نمی‌شود با تیم ‌ملی عراق بازی کنیم اما عده‌ای گفتند ناظم الشریعه خواهان بازی ما تیم باشگاهی عراق است. آیا شأن تیم ‌ملی ایران این است؟ من هیچ وقت چنین درخواستی نمی‌دهم.
 
ناظم الشریعه گفت: من در خواست بازی ایتالیا، اسپانیا و ... را دادم، اما هماهنگ نشد. پس باید با عراق بازی می‌کردیم. هنوز مشخص نیست بازی با عراق در ایران است یا در آن کشور.
 
او درباره غایبان تیمش گفت: مهدی جاویدی روز دوشنبه به اردو می‌پیوندد و اسماعیل پور با مصدومیت در کنار ما است. قدرت بهادری و فرهاد توکلی هم در عراق بازی می‌کنند.