ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناظم‌الشریعه: به سرمای چین عادت نداریم


سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: سرمای هوای چین بسیار زیاد است و ما به این هوا عادت نداریم.

خبرگزاری فارس: محمد ناظم الشریعه در خصوص حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت چهار جانبه چین اظهار داشت: شرایط ما خوب است و امکانات مناسبی هم در چین وجود دارد فقط سرمای شدیدی در این کشور حاکم است که ما به آن عادت نداریم و دائم درجه هوا زیر صفر است.

وی در خصوص پیروزی 15 بر دو تیم ملی مقابل میانمار یادآور شد: سال گذشته میانمار را با نتیجه هفت بر دو شکست داشتیم اما امسال توانستیم خدا را شکر نتیجه خوبی کسب کنیم در این بازی از تمامی بازیکنان استفاده کردیم تا بتوانیم همگی آنها را به خوبی محک بزنیم و شرایطشان را برای دعوت به اردوی اصلی درک کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد رویارویی با مکزیک گفت: امشب باید به مصاف مکزیک برویم که حریفی سرسخت‌تر از میانمار است. چین هم چنین شرایطی دارد به هر حال امیدواریم که بتوانیم از این بازی‌ها به خوبی استفاده کنیم و بازیکنان را به خوبی محک بزنیم.


ویدیو مرتبط :
ناظم الشریعه و ادامه مربیگری در تیم ملی فوتسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات ناظم الشریعه بعد پیروزی برابر چین


محمد ناظم الشریعه در پی پیروزی قاطعانه 7 بر صفر تیمش برابر چین در نشست خبری حاضر شد و گفت: در این بازی یک گام دیگر به سوی قهرمانی برداشتیم و قدرت و حرفه‌ای گری خود را به نمایش گذاشتیم.

خبرگزاری فارس: محمد ناظم الشریعه در پی پیروزی قاطعانه 7 بر صفر تیمش برابر چین در نشست خبری حاضر شد و گفت: در این بازی یک گام دیگر به سوی قهرمانی برداشتیم و قدرت و حرفه‌ای گری خود را به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: می‌خواهم مطمئن شوم که همه بازیکنان در این بازی‌ها حضور دارند و علاقه‌مندم بدانید که برای دقیقه به دقیقه این بازی‌ها برنامه داریم و همه بازیکنان در این مسیر مسئولیت مشخصی دارند. ما این کار را امروز به خوبی انجام دادیم.