ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناصر حجازى در سینما هم رکورد زد


فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم ... " پرفروشترین فیلم مستند تاریخ سینمای ایران شد.

کاپ: فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم ... " پرفروشترین فیلم مستند تاریخ سینمای ایران شد. این فیلم که اولین ساخته امیر رفیعی  به عنوان تهیه کننده و مجری طرح است و چهره هایی چون : شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، مهران مدیری و رویا تیموریان را همراه خود دارد و به زندگی ناصر حجازی از بدو تولد تا پرواز ابدی اش به آسمانها پرداخته است ، در طی اکران خود در گروه سینماهای هنر و تجربه توانسته  فقط با 153 سانس نمایش به فروشی نزدیک به چهل میلیون تومان برسد تا رکورددار پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای مستند ایران باشد .این فیلم با سرمایه گذاری نیاز افشین کیا ساخته شده است.

این فروش در حالی به دست آمده است که ضمن محدودیت سانس برای فیلم، بیشتر مخاطبین آن نیز که از علاقه مندان به فوتبال هستند، از نحوه اکران در گروه سینماهای هنر و تجربه اطلاع چندانی نداشتند.

" من ناصر حجازی هستم ..." سال قبل نیز در جشنواره سینما حقیقت موفق شده بود رکورد حضور تماشاگر را بنا بر اعلام خبر سایت جشنواره بشکند.

به نظر می رسد رکورد فروش کلی این مستند در سینماهای داخل و خارج از کشور و از سویی با توجه به قراردادی که جهت پخش در شبکه نمایش خانگی دارد، به این زودی ها شکسته نخواهد شد تا نام ناصر حجازی دومین دروازه بان برتر قرن بیستم آسیا این گونه در تاریخ سینمای ایران نیز ثبت گردد.

قرار است " من ناصر حجازی هستم ..." کماکان حامی بیماران مبتلاء به سرطان موسسه خیریه بهنام دهش پور باشد.

لازم به توضیح است فیلمهای پخش شده در سینماهای گروه آزاد هر کدام حداقل بیش از 1000 سانس نمایش با برنامه ای مرتب جهت پخش دارند که با توجه به سینمایی بودن آنها نباید با فیلمهای مستند با سانس های محدود قیاس شوند.


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی رکورد قهرمان جهان(رکورد دوضرب) را زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سکه رکورد جدید 360 هزار تومانی را زد



 

سکه رکورد جدید 360 هزار تومانی را زد

 

قیمت سکه 5000 تومان دیگر افزایش یافت. هر قطعه سکه بهار آزادی روز گذشته با 5000 تومان افزایش به نرخ فروش  هزار تومان دست یافت.

 

نرخ 359 هزار و 400 تومان نیز برای آن از سوی برخی منابع ذکر شده است. با دست یابی سکه به رکورد جدید 360 هزار تومانی قیمت، طی یک سال گذشته (8 دی ماه 88 تا کنون) قیمت سکه از حد 267 هزار تومان با 93 هزار تومان افزایش 83/34 درصد رشد قیمت را ثبت کرده است.

طی این مدت بهای هر اونس در بازارهای جهانی از 1104 دلار به 1405 دلار افزایش یافته که ضمن افزایش 301 دلاری قیمت بیش از 27 درصد رشد قیمت داشته است. در این مدت یک ساله قیمت دلار آمریکا از نرخ 1005 تومان ضمن گذر از گردنه 1250 تومانی مهرماه به نرخ 1078 تومان در روز گذشته رسید که با 73 تومان افزایش قیمت تنها 7 درصد سود نصیب پس‌اندازکنندگان خود کرده است.

روز گذشته قیمت سکه طرح قدیم نیز با 3000 تومان افزایش به 388 هزار تومان رسید. قیمت این سکه از سوی برخی منابع خبری 390 هزار و 400 تومان نیز اعلام شده است . نیم سکه و ربع سکه نیز با افزایش قیمت 2000 تومانی و 1000 تومانی به ترتیب به نرخ 179 هزار تومان و 90 هزار تومان به خریداران عرضه شد. نیم سکه و ربع سکه قیمت‌های دیگری نیز در بازار داشت. از سوی برخی منابع قیمت 180 هزار تومان برای نیم سکه و 90 هزار و 600 تومان برای ربع سکه اعلام شد.

در بازار ارز اغلب ارزها با افت قیمت مواجه بودند. یورو 4 تومان، دلار 2 تومان و پوند انگلیس نیز 2 تومان افت قیمت داشتند و به ترتیب 1410 به نرخ تومان، 1078 تومان و 1688 تومان دست یافتند. در عوض در این بازار هر صد ین ژاپن با 20 تومان افزایش نرخ فروش 1310 تومان را ثبت کرد.

طی روز های اخیر قیمت طلا با نوسان شدیدی همراه بوده است. ادامه نگرانی‌ها در خصوص بحران مالی اروپا، بارش شدید برف و یخبندان در اروپا و آمریکا در تعطیلات آخر سال میلادی، فروش اوراق قرضه در آمریکا و افزایش نرخ بهره در چین که البته از نظر برخی کارشناسان برای كنترل تورم در این کشور کافی نیست و همچنین افزایش قیمت نفت فراتر از 90 دلار قیمت طلا را به سرعت افزایش داده است.../عصر ایران