ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نارضایتی برانکو از برخی بازیکنان تیمش


دو بازیکن سرباز تیم فوتبال ملوان در پایان فصل به پرسپولیس برمی‌گردند.

خبرگزاری میزان: برانکو ایوانکوویچ به طور کاملا مشهودی از عملکرد چند بازیکن تیمش در پست‌های مختلف ناراضی است اما به نظر می‌رسد این مسئله با بازگشت بازیکنان سرباز پرسپولیس از تیم فوتبال ملوان رفع شود.

حسین ماهینی در پست دفاع راست حتی اگر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار نگیرد می‌تواند جانشین مطمئنی برای رامین رضاییان باشد. بابک حاتمی در این فصل مورد انتقاد زیادی قرار گرفت و بازگشت ماهینی می‌تواند خیال برانکو را تا حدود زیادی راحت کند.

همچنین محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع 22 ساله فعلی ملوان که در حال حاضر ملی‌پوش هم محسوب می‌شود، می‌تواند در قلب دفاع پرسپولیس قرار بگیرد. مدافعان میانی پرسپولیس در این فصل متزلزل عمل کردند و کنعانی گزینه خوبی برای برانکو به حساب می‌آید.

گفته می‌شود چند بازیکن هم در فهرست خرید سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس قرار دارند. هر چند برانکو روی مخفی ماندن فهرست خرید و مازاد خود به شدت حساس است.


ویدیو مرتبط :
نارضایتی قلعه نویی از نبود بازیکنان در تمرین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات قلعه نویی پس از پیروزی تیمش برابر استقلال اهواز / واکنش رئیس هئیت مدیره استقلال به کسر قرارداد بازیکنان استقلال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - برهانی سال بسیار خوبی خواهد داشت
قلعه‌نویی: استقلال خوزستان می‌توانست برنده شود/ مثل سال 83 باز هم 50 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال خوزستان می‌توانست با سه تک به تک برنده شود، ما هم اگر از پنالتی استفاده می‌کردیم کار به گل دقایق پایانی نمی‌کشید.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. به فوتبال خوزستان به خاطر داشتن مربی باکلاسی مثل ویسی تبریک می‌گویم زیرا سبک فوتبالش مشخص است. به خانواده کل استقلال هم تبریک می‌گویم و همه دیدند که دو استقلال چطور بازی کردند.

وی افزود: استقلال خوزستان می‌توانست با سه تک به تک برنده شود، ما هم اگر از پنالتی استفاده می‌کردیم کار به اینجا نمی‌کشید اما باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم که به سه امتیاز شیریین رسیدند و به همه استقلالی‌ها تبریک می‌گویم که دو بازی خوب را دیدند.

قلعه‌نویی گفت: فصل قبل هم می‌خواستیم بازیکن جوان بیاوریم، بازیکنان باید میدان ببینند، فصل گذشته درگیر لیگ قهرمانان آسیا بودیم و جوان در میدان است که آبدیده می‌شود.

وی در مورد قهرمانی استقلال گفت: اکنون زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم، با بازگشت مصدومان وضعیت بهتر می‌شود در خط دفاع مشکلاتی داریم که باید برطرف شویم، اما به آینده استقلال خوشبین هستم و مثل سال 83 بازهم 50 هزار تماشاگر به ورزشگاه خواهد آمد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه نگران خط حمله تیمش نیست، گفت: چرا باید نگران باشم؟ سه مهاجم خوب داریم، برهانی، شهباززاده و قاضی هستند. امسال برهانی سال بسیار خوبی خواهد داشت.

 

------------------------------

 

می‌دانم پنالتی درست بود یا نه
ویسی: اسیر هوش و ذکاوت استقلالی‌ها شدیم/ امسال برای حضور در بالای جدول می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: می‌توانستیم برنده شویم اما اسیر هوش و ذکاوت تیم بزرگ استقلال شدیم و باختیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: تیم ما درک بسیار خوب و منطقی از بازی داشت و بسیار هوشمندانه و با تمرکز بازی کردیم، نه تنها می‌توانستیم بازنده نباشیم، می‌توانستیم برنده شویم اما اسیر هوش و ذکاوت تیم بزرگ استقلال شدیم و باختیم.

وی ادامه داد: در بازی گذشته هم دو مورد پیش آمد و دو موقعیت را از دست دادیم و تمرکز مهاجمان ما باید بیشتر باشد تا به استقلال گل بزنیم. باید بیشتر کار کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: به بازیکن جوان میدان دادن همین مسایل را دارد و بازیکن ما بعد از دست دادن فرصت نشست روی زمین و دنبال توپ نرفت. فکر می‌کرد در زمین خاکی بازی می‌کنیم و ما باید تاوان جوانگرایی را بدهیم. هفته گذشته روی نقاط قوت استقلال کار کرده بودیم و برای اولین بار به خاطر استقلال با سه مدافع بازی کردیم اما همیشه با یک اشتباه مقابل استقلال اتفاق‌های ناگوار می‌افتد.

وی در مورد داور گفت: داور هم یک انسان است، وی اشتباه می‌کند و نمی‌دانم پنالتی درست بود یا نه.

ویسی در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: فصل گذشته برای ماندن در لیگ تیم را بستم و امسال برای حضور در بالای جدول می‌جنگیم و در نیمه اول جدول قرار خواهیم گرفت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که بازیکنان جوان تیمش فرصت‌های زیادی را از دست دادند، گفت: ما تاوان جوانگرایی را دادیم و مطمئن باشید بازیکنان ما یکی دو بازی دیگر در کنار هم بازی کنند بهتر خواهند شد.

 

------------------------------

 

بازی‌های ابتدای فصل دشوار است
صاحب‌پناه: قلعه‌نویی فهم اجتماعی بالایی دارد/ کسر قراردادها خودجوش بود

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: قلعه‌نویی فهم اجتماعی بالایی دارد و به همین جهت از او تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کامران صاحب‌پناه در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هم‌نام خوزستانی‌اش اظهار داشت: بازی بدی نبود اما برای ما دشوار بود. خداروشکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازی‌های ابتدای لیگ دشوار است زیرا بازیکنان هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌اند اما با گذشت زمان این موضوع بهتر خواهد شد و بازی‌های بهتری هم از تیم استقلال شاهد خواهیم بود.

صاحب پناه در مورد اینکه قرار است از قرارداد بازیکنان و کادر فنی آبی‌پوشان کسر شود خاطرنشان کرد: این موضوع انجام می‌شود. من باید به خاطر فهم بالای اجتماعی امیر قلعه‌نویی از او تشکر کنم این حرکت خودجوش بود و یک کار تیمی به حساب می‌آمد. سرمربی خودش این تصمیم را گرفت و به خاطر فهم غیرفوتبالی او هم از او متشکرم.