ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناراحتی شدید النصری‌ها از حادثه بد برای بازیکن پرسپولیس!



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

نمایندگان باشگاه النصر که در هتل منتظر اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بودند، اطلاعات کاملی از شرایط و اخبار پرسپولیس داشتند.

 اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز در حالی وارد هتل محل اقامت خود شدند که دو نماینده از باشگاه النصر آنجا برای استقبال از سرخپوشان منتظر بودند و دقایقی هم مدیر روابط عمومی باشگاه النصر به این جمع اضافه شد.

نکته جالب توجه اینکه این نماینده‌ها در صحبت‌های خود مشخص کردند، اخبار کلیه رسانه‌های ایران را تعقیب کرده و از ریز اخبار مطلع بودند. آنها درباره مصدومیت بابک حاتمی و جراحی فرناندو گابریل و آخرین وضعیت او می‌پرسیدند. آنها می‌گفتند از اتفاقی که برای گابریل روی داده بسیار ناراحت شدند و بویژه وقتی که متوجه شدند بچه‌های او به خاطر پدرشان گریه می‌کردند.

گفتنی است، با حضور این نمایندگان و اقدام مسوولان تیم، بازیکنان به سرعت در اتاق‌ها مستقر شدند. آنها که حدود ساعت 2:30 بامداد فرودگاه را ترک کرده بودند، ساعت 3 بامداد در اتاق‌ها مستقر بودند و پس از آن بود که محمد حسین نژاد فلاح و محمود خوردبین هم راهی اتاق‌های خود شدند.


اخبار ورزشی - سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

 


ویدیو مرتبط :
واکنش تاج به بی احترامی النصری ها به هواداران پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد شدید از حقیقی؛ پرسپولیس بازیکن پولکی نمی خواهد!/ واکنش حقیقی



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - انتقاد شدید از حقیقی؛ پرسپولیس بازیکن پولکی نمی خواهد!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که این تیم بازیکن عاشق می‌خواهد نه بازیکنی که به فکر پول باشد.

محمد جمشیدی در مورد بندی که در قرارداد رضا حقیقی وجود دارد که طبق آن او می‌تواند پس از جدایی محمد رویانیان از باشگاه پرسپولیس به همکاری خود با سرخپوشان خاتمه دهد، گفت:‌ پرسپولیس بازیکنی می‌خواهد که عاشق باشد. به کسی که با چنین تبصره و بندی قرارداد می‌بندد، نمی‌شود گفت عاشق است. حقیقی برای پرسپولیس زحمت زیادی کشیده و به نظر من بهتر است در قراردادش تجدیدنظر کند.

وی ادامه داد: برای فصل بعد باید ببینیم سرمربی چه بازیکنی را می‌خواهد اما همانطور که گفتم پرسپولیس دنبال کسی می‌رود که عاشق این تیم باشد و پیراهن قرمز را به خاطر علاقه‌اش تن کند. مسائل مالی برای هر بازیکنی گره‌گشا است اما همین الان بازیکنانی در ایران هستند که حاضرند بدون پول برای پرسپولیس بازی کنند، بازیکنانی که جزو برترین‌های کشور هم هستند.


عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود رقم احتمالی فروش سهام این باشگاه 120 میلیارد تومان است، تصریح کرد: هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده و نمی‌دانم منشاء این خبر کجاست.

جمشیدی در خصوص نتیجه حضور حسابرسان در باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز هیچ گروهی نتیجه گزارش خود را اعلام نکرده است. سازمان بازرسی کل کشور باید گزارش خود را به مراجع بالاتر بدهد ولی هنوز هیچ چیزی به ما اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس، اسپانسر این باشگاه است یا حامی علی پروین؟»، گفت: مسلماً حامی جدید، اسپانسر باشگاه است نه شخصی خاص. اتفاقاً در قراردادمان بندی است که مدیران بعدی هم بتوانند از این همکاری استفاده کنند. این قرارداد آنقدر خوب است که باشگاه را از نظر مالی کاملاً بی نیاز می‌کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه قرار نیست به بازیکنان پرسپولیس پول داده شود، اظهار داشت: علی پروین تلاش می‌کند منابع مالی را تامین کند و احتمالاً قبل از آغاز مجدد لیگ به بازیکنان پول می‌دهیم تا با روحیه خوب 3 بازی پایانی را انجام دهند.

 

--------------------------------


از درد بچه‌ها چه خبری داری؟ در پرسپولیس چه خبر است؟ حکم جلب مرا درب خانه‌ام آوردند!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای جمشیدی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به جای اینکه هر روز مصاحبه کنی برو ببین درد دایی و بازیکنان چیست.

 رضا حقیقی در واکنش به اظهارات محمد جمشیدی اظهار داشت: به احترام علی پروین، علی دایی بزرگ و اکبری رئیس هیأت مدیره هرگز دوست ندارم جواب این آقا را که این طور فقط به دنبال مصاحبه کردن است، بدهم.

وی افزود: من و رویانیان می‌دانیم در چه شرایطی قبول کردیم به پرسپولیس کمک کنم و چه پیشنهاداتی داشتم. حالا آقای جمشیدی شما عاشق هستید و ما به فکر پول هستیم؟

حقیقی ادامه داد:‌آقای جمشیدی از درد بچه‌ها چه خبری داری؟ از درد علی دایی چه خبری داری که بازیکنان را پول‌پرست و برخی‌ها را عاشق می‌دانی؟ یعنی الان طوری شده که شما این موضوع را مشخص می‌کنید؟ شما کجا هستید که حکم جلب مرا درب خانه‌ام آوردند و آبرویم جلوی خانواده و همسرم رفت. همسایه‌ها به نظر شما چه چیزی گفتند؟ مصاحبه کردن آسان است اما برای هیأت مدیره و مشکلات پرسپولیس چه کار کردید؟


وی در پایان خاطرنشان کرد: من اگر پایان فصل به دنبال رضایت‌نامه هستم پانصد هزار بار گفتم که اولویت اول، دوم و سوم من پرسپولیس است. جانم را برای این تیم،‌ دایی و باشگاه می‌دهم اما شما برای باشگاه چه کار کردید؟ اصلا چرا ناراحتید که با توجه به قولی که به من دادند باید به آن عمل کنند. شما کجا هستید که چک‌های داده شده را ما خرج کردیم و طلبکار هر دقیقه زنگ می‌زند و پولش را می‌خواهد.

 

ما گفتیم که قید پول را زدیم اما شما در این باشگاه چه کار کردید؟ من باز هم می‌گویم به احترام پروین و دایی بزرگ حرفی نمی‌زنم و از رئیس هیأت مدیره می‌خواهم که صحبت‌های آقای جمشیدی را بررسی کند. من هرگز دوست ندارم بی‌حرمتی کنم و شأن و شئونات را زیر سؤال ببرم. جانم را برای پرسپولیس می‌دهم و لازم نیست شما در این تیم به دنبال عاشق و غیرعاشق باشید. بقیه حرف‌ها بماند برای بعد.

اخبار ورزشی - تسنیم , فارس