ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناراحتی امید و شایعه خداحافظی آرش


هافبک تیم فوتبال استقلال از شایعه پیوستنش به یک تیم قطری ابراز ناراحتی کرد.

خبرگزاری تسنیم: در فاصله چند ساعت به آغاز بازی تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در فینال جام حذفی، تعدادی از هواداران استقلال در هتل محل اقامت آبی‌پوشان تجمع کرده‌اند.

* اعضای دو تیم از اینکه هتل محل اقامت‌شان یکی است، ناراحت هستند.

* از شب گذشته شایعه‌ای مطرح شده بود که آرش برهانی قصد دارد پس از فینال جام حذفی از استقلال خداحافظی کند. گفته می‌شود مقصد بعدی مهاجم استقلال یکی از کشورهای شرق آسیاست.

* با توجه به انتشار خبر پیوستن امید ابراهیمی به الاهلی قطر این بازیکن از شنیدن این خبر ناراحت شد و در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد روحش از این موضوع خبر ندارد.

* پس از اینکه دو تیم استقلال و ذوب‌آهن نسبت به وضعیت چمن ورزشگاه خرمشهر انتقاد کردند، مسئولان ورزشگاه در حال ترمیم چمن هستند.

* مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به آبادان سفر کرده تا نظاره‌گر فینال جام حذفی باشد.


ویدیو مرتبط :
شایعه خداحافظی کی روش بعد از دیدار با گوام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی پیروانی از تیم امید؟



گل - ماجراهای پر پیچ و قوس مربوط به حضور بازیکنان، مساله سربازی، انجام دیدارهای تدارکاتی و... کار را به جایی رسانده که به نظر می رسد غلامحسین پیروانی بلافاصله بعد از پایان بازی های گوانگجو از پست خود کنار برود.

 

شب گذشته در مصاحبه ای که در برنامه نود پخش شد، غلام پیروانی، در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از مشکلات مختلفش در دوره حضور در این پست گفت و ناگهان در پایان حرف ها، ناگهان گفت: از ما که گذشت، اما از این به بعد سعی کنید بیشتر مربی تیم امید را حمایت کنید.

پیروانی که بعد از چندسال موفق در تیم مقاومت سپاسی به تیم امید پیوست از ابتدای حضور در این پست مشکلات مختلفی داشته است. نکته مهم اجماع کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال در مورد قطع همکاری با اوست. ظاهرا دو طرف در پایان بازی های گوانگجو با خوشحالی از یکدیگر جدا خواهند شد.

در هر صورت آنچه که مسلم است، این است که پیروانی روی زمین نخواهد ماند و بلافاصله به یک تیم باشگاهی خواهد رفت.

در عین حال فدراسیون فوتبال نیز در پایان مسابقات گوانگجو باید به دنبال استخدام یک سرمربی تازه باشد و این بازی تازه ای است که از فردای گوانگجو آغاز خواهد شد../گل