ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناراحتی الگری برای از دست دادن امتیاز مقابل لچه



 

 

ناراحتی الگری برای از دست دادن امتیاز مقابل لچه

 

ماسیمیلیانو الگری، مربی میلان در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش دو امتیاز ارزشمند را مقابل لچه از دست داد. دیدار این دو تیم در پایان نود دقیقه تلاش با تساوی 1-1 به پایان رسید.

این در حالی است که میلان با 4 امتیاز فاصله نسبت به ناپولی رده دومی در صدر جدول قرار دارد ولی الگری از سبک بازی تیمش در نیمه دوم راضی است.

او در کنفرانس خبری پایانی بازی گفت:« ما نهایت تلاشمان را به کار گرفتیم تا از کیفیت بالای بازی زلاتان بهره ببریم و یکشنبه شب او گل فوق العاده ای را به ثمر رساند.در نهایت این خیلی ناامید کننده است که ما در این مسیر دو امتیاز از دست دادیم.»

مربی میلان ادامه داد:« در نیمه اول ما فرصتهای کمی را خلق کردیم ولی در نیمه دوم و بعد از گلمان تیم شروع به ارائه یک بازی خوب کرد. وقتی ما از حریف پیش بودیم، نتوانستیم لچه را از پیش رو برداریم و گلهای بیشتری بزنیم.وقتی تیم حریف تعویض هایش را انجام داد، ما مشخص نکردیم که کدام بازیکنمان باید کدام بازیکن حریف را مهار کند و این برای ما گران تمام شد، به ویژه وقتی که آنها به گل رسیدند.ما می دانیم که می توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و در چنین مسابقاتی چنین اتفاقاتی می افتد.»

الگری در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« ما نباید نگران باشیم. چون لچه به ندرت در طول نیمه اول خودش را به محوطه جریمه ما نزدیک کرد.مااین دیدار را با ارائه یک بازی قدرتمندانه به پایان بردیم و چنین نتیجه ای در طول یک فصل طولانی عادی است.»


ویدیو مرتبط :
نه دست نه پا نه ناراحتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخی به بهانه تخلیه ناراحتی دست به قتل خانوادگی می زنند



 

  برخی به بهانه تخلیه ناراحتی دست به قتل خانوادگی می زنند

 

برخی افراد به بهانه تعصبات خانوادگی این اجازه را به خود می دهند كه یكی از اعضای خانواده را از بین ببرند. برخی افراد به بهانه تعصبات خانوادگی این اجازه را به خود می دهند كه یكی از اعضای خانواده را از بین ببرند.

دكتر غنچه راهد در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این كه قتل یكی از اشكال افراطی خشونت است، گفت: هر پرونده قضایی درباره قتل های خانوادگی علت و علل مشخصه خود را دارد و نمی توان علت خاصی را برای همه قتل های این چنینی عنوان كرد.

وی با بیان این كه به طور كلی می توان خشونت پنهان در فرد را عامل اصلی بروز قتل های این چنینی عنوان كرد ، افزود: كنترل كلیه رفتارها، انزوای اجتماعی، عدم حمایت اجتماعی، می توانند زمینه های بروز قتل را مهیا كند.

راهد با بیان این كه اعتیاد و مصرف مشروبات الكلی می تواند یكی از علل مهم در بروز قتل های خانوادگی باشد، گفت: فرد با مصرف مواد مخدر در حالت عادی قرار ندارد و جرات بسیاری از كارها حتی قتل یكی از اعضای خانواده در وی زنده می شود.

وی با اعلام این كه مسایل ناموسی و سوءظن هایی كه افراد خانواده نسبت به یكدیگر دارند، نیز یكی از دلایل اصلی بروز قتل های خانوادگی است، تصریح كرد: با وجود تغییراتی گسترده ای كه در سطح فرهنگی مردم جامعه ایجاد شده است، اما همچنان سلطه گری مردان در روابط خانواده های ایرانی وجود دارد.

این روانشناس به ایسنا گفت: بسیاری از افراد به بهانه دفاع از ارزش های خانوادگی و وجود تعصبات بیجا كه از توجه بیش از حد خانواده ها به این فرد نشات گرفته است، دست به جنایات به ویژه قتل های خانوادگی می زند.

وی با بیان این كه پرخاشگری و خشونت در خانواده ناشی از ناامیدی است، افزود: گاهی فشار اجتماع و خانواده به قدری زیاد است كه فرد تنها راه حل برای برون رفت از این فشارها را ازبین بردن یكی از اعضای خانواده می داند.

وی افزود: گاهی سرپرست خانواده تصور می كند كه چون منابع اقتصادی و حمایتی در دسترس او قرار دارد و می تواند با این بهانه در زندگی تمام افراد خانواده دخالت كنند.

دبیر انجمن سلامت روان ایران با استناد به مطالعاتش مدعی شد كه در سال های اخیر قتل های خانوادگی افزایش یافته و اظهار كرد: متاسفانه مشكلات اجتماعی و فشارها موجب شده است كه افراد خانه را امن ترین مكان برای بروز خشونت بدانند.

وی در مورد چرایی خشن بودن برخی از قتل های خانوادگی، خاطرنشان كرد: هنگامی كه فرد از مساله ای ناراحت باشد به بهانه تخلیه خود دست به حداكثر خشونت می زند تا از لحاظ روحی ارضاء شود و به همین دلیل ممكن است دست به جنایات هولناك همچون مثله كردن یا آتش زدن بزند.

عضو هیات مدیره انجمن ملی مددكاری ایران درباره عدم انتشار این گونه اخبار، تاكید كرد : انتشار چنین مسایلی به دلیل این كه موجب الگوبرداری دیگران و رواج خشونت در جامعه می شود، صحیح نیست.

وی با بیان این كه افراد مایل نیستند مسایل درون خانواده به صحنه عمومی جامعه كشانده شود، ادامه داد: انتشار چنین اخباری احساس ناامنی را افزایش می دهد .... / تحلیل : خبرگزارى ایسنا