ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نادریان وحجی‌زواره به نیمه‌نهایی رفتند



 

 

نادریان وحجی‌زواره به نیمه‌نهایی رفتند

 

/اولین دوره المپیك هنرهای رزمی - چین/

نادریان و حجی‌زواره به نیمه‌نهایی رفتند و فرشیدی حذف شد

ایران گام به دور نیمه‌نهایی گذاشتند و نماینده زن ایران حذف شد.

در این رقابت ها 59 تكواندوكار از 27 كشور جهان حضور دارند كه بر روی 2 شیاپچانگ به مدت یك روز به مبارزه می پردازند.

در وزن 68- كیلوگرم مردان رضا نادریان دور اول به دیدار گومز نفر هفتم رنكینگ جهانی و دارنده مدال نقره 2009 جهان از مكزیك رفت و با نتیجه 8 بر 5 حریف خود را شكست داد. وی برای رسیدن به دیدار نهایی باید با جیانان هوآنگ از چین مبارزه كند. این چینی در بازی نخست خود موفق به شكست دیوگو سیلو از برزیل شده بود.

مسعود حجی زواره نماینده وزن 80- كیلوگرم ایران نیز در اولین دیدار خود اوسامه احمد عبدالرحمان از مصر را 9 بر یك شكست داد. وی نیز مدال برنز خود را قطعی كرده و برای راهیابی فینال باید با مائورو سارمنیتو از ایتالیا كه در فینال المپیك 2008 مغلوب هادی ساعی شد، مبارزه كند.

پریسا فرشِیدی در وزن 67- كیلوگرم بانوان در اولین دیدار به مصاف خائولا بن حمزه از تونس رفت.

او در راند اول و دوم از حریف خود عقب افتاد ولی در راند چهارم موفق شد نتیجه را به تساوی 4 بر4 برساند، در نهایت این حریف تونسی بود كه در راند چهارم با كسب امتیاز طلایی به دور بعد راه یافت و فرشیدی حذف شد.


ویدیو مرتبط :
مبارزه مسعود حجی زواره و روسیه (نیمه نهایی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حجی‌زواره راهی نیمه نهایی شد


ملی‌پوش ۷۴- کیلوگرم تیم تکواندو دردومین مبارزه خود از سد حریفی از هند گذشت.

خبرگزاری تسنیم: مسعود حجی زواره در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف جاستوانت از هندوستان رفت و موفق شد با نتیجه  8 بر صفر به پیروزی برسد. او در اولین مبارزه‌اش نیز توانسته بود با نتیجه 6 بر صفر مقابل تان تام دون از ویتنام را شکست دهد.

حجی‌زواره با این پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی و مدال برنزش قطعی شد.