ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نابغه ایرانی به رئال مادرید پیوست!



اخبار,اخبار ورزشی,نابغه ایرانی

یک کودک خردسال ایرانی به باشگاه رئال مادرید پیوست.

فوتبالیست نابغه ۶ ساله جیرفتی پس از انجام تست و تأیید آکادمی فوتبال باشگاه اروپایی رئال مادرید اسپانیا به تیم نونهالان این باشگاه پیوست.

 بردیا مهنی فوتبالیست نابغه ۶ ساله جیرفتی پس از اینکه دو هفته پیش مربیان استعدادیاب این باشگاه معتبر فوتبال جهان در تهران کلیپ بازیهای وی را مشاهده کردند پیشنهاد حضور در اروپا را به ولی وی دادند که پس از سفر به اسپانیا مورد تست قرار گرفته و از نزدیک شاهد بازی خارق العاده این نابغه ۶ ساله قرار گرفتند و نهایتأ مورد تأیید یکی از معتبرترین باشگاه فوتبال جهان قرار گرفت.

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
متئو کواچیچ به رئال مادرید پیوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نابغه سه ساله ایرانی به جمع کوچکترین‌ اعضای انجمن جهانی تیزهوشان پیوست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

نابغه سه ساله ایرانی به جمع کوچکترین‌ اعضای انجمن جهانی تیزهوشان پیوست

«شروین سرابی» کودک سه ساله ایرانی ساکن انگلیس با بهره هوشی 136 به عنوان جدیدترین عضو و یکی از کوچکترین اعضای سازمان «منسا»( قدیمی ترین و بزرگترین جامعه هوشبهر بالا) انتخاب شد.

این کودک سه ساله که به همراه پدر و مادر خود در منطقه بارنزلی در جنوب یورکشایر زندگی می کند، جزو یک درصد افراد باهوش جهان محسوب می شود.

«شروین» از 10 ماهگی شروع به صحبت و از 20 ماهگی جملات را به طور کامل ادا کرد. در سن دو سالگی توانایی خواندن، شمارش تا 200 و گفتن نام کشورهای مختلف و شناسایی پرچم آنها، گفتن نام سیارات منظومه شمسی، اندام داخلی بدن انسان و حیوانات را پیدا کرد.

مادر شروین تأکید می‌کند: اطلاعات عمومی وی بی‌نظیر است و هیچگاه مانند سایر همسالان، برنامه های کودک را نگاه نمی کند و اغلب اخبار و گزارش های هواشناسی را تماشا می کند. شروین هیچگاه برای یادیگری تحت فشار قرار نداشته و در برخی موارد در برابر سوال های متعدد او جوابی نداریم.

«شروین سرابی» با این بهره هوشی به عضویت سازمان بین المللی «منسا» انگلیس در آمد که از بین 22 هزار عضو تنها 100 عضو زیر 10 سال در آن عضویت دارند.

«شروین» به تازگی در کلاس های مدرسه Rastrick در بریگهاوس در غرب یورکشایر برای یادگیری دروس اختصاصی حضور خواهد یافت.

سازمان منسا قدیمی ترین و بزرگترین جامعه هوشبهر (IQ) بالا در جهان است./ایسنا