ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

می‌خواهم بهترین بازیکن تاریخ شوم!



اخبار,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

 

اخبار ورزشی - رونالدو پس از دریافت کفش طلای اروپا:
می‌خواهم بهترین بازیکن تاریخ شوم!

کریستیانو رونالدو پس از دریافت کفش طلای اروپا گفت که می‌خواهد بهترین فوتبالیست تاریخ شود. ستاره رئال مادرید سه بار بهترین گلزن اروپا شده؛

او یک بار در منچستریونایتد و یک بار در رئال این عنوان را کسب کرده است. این عنوان در فصل پیش به طور مشترک به او و لوییس سوارس، بازیکن وقت لیورپول رسید.

رونالدو کفش طلا را در مراسمی از دست فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال دریافت کرد و گفت: «همیشه تلاش می‌کنم عالی کار کنم و آمار من در سال‌های اخیر هم بسیار خوب بوده است. البته دو فصل اخیر کمی بهتر بوده اما اینکه بهترین بازیکن پرتغال باشم برایم کافی نیست. می‌خواهم بهترین بازیکن تاریخ شوم. زمانی که دوران بازی‌ام تمام شد می‌خواهم به عقب نگاه کنم و خود را در میان برترین‌ها ببینم.»

او درباره اهداف فصل رئال گفت: «همه دارند درباره بازیکنان ما صحبت می‌کنند اما در پایان فصل درخواهیم یافت که چقدر خوب بوده‌ایم. اگر رقابتی را فتح نکنیم بهترین تیم نخواهیم بود. از نظر فردی هم بسیار خوشحالم و دارم عالی بازی می‌کنم. به‌عنوان یک تیم باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و تا پایان فصل به همین روند ادامه دهیم. ما کمی بیشتر از قبل مالکیت توپ را در اختیار داریم و این خوب است چون به این ترتیب دردسر بیشتری برای تیم‌های دیگر می‌سازیم و فرصت‌های بیشتری خلق می‌کنیم اما سبک بازی ما کم و بیش همانی است که بود.»

این فوق ستاره پرتغالی همچنین درباره تمدید قراردادش گفت: «ما باید با فلورنتینو صحبت کنیم. امیدوارم تا پایان قرارداد فعلی‌ام در رئال بمانم. در آن هنگام 33 ساله خواهم بود. من در حال حاضر از زندگی در مادرید لذت می‌برم و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد خود را در میدان داشته باشم و هر افتخاری که ممکن است را برای باشگاه کسب کنم. چیزی که بیش از همه دوستش دارم پیروزی است. بعد هم باید ببینیم آیا او می‌خواهد که من باز هم در تیم باشم یا نه.»
اخبار ورزشی - تابناک


ویدیو مرتبط :
می خواهم دیده شوم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلوزه: می‌خواهم بهترین گلزن تاریخ شوم


مهاجم 36 ساله تیم ملی آلمان می‌خواهد بهترین گلزن تاریخ جام جهانی شود.

ایسنا: میروسلاو کلوزه که با به ثمر رساندن گل مساوی آلمان مقابل غنا تعداد گل‌های خود در تاریخ جام جهانی را به عدد 15 رساند و توانست با رکورد رونالدوی برزیلی برابری کند گفت: نمی‌توانم دروغ بگویم، من مهاجم هستم و هر مهاجمی دوست دارد گلزنی کند. طبیعی است که دوست دارم تا جایی که می‌شود گل بزنم و در صدر فهرست گلزنان جام جهانی باشم.

او ادامه داد: قبل از جام برای خودم برنامه‌ای ریخته بودم که سه گل بزنم. البته اگر بیشتر گل زدم هم مشکلی پیش نمی‌آید اما دوست دارم بهترین گلزن تاریخ جام جهانی شوم.

در کنار کلوزه، توماس مولر هم آمار بسیار خوبی در جام جهانی دارد. او در جام جهانی قبل با 5 گل آقای گل شد و امسال هم در نخستین بازی مقابل پرتغال هت‌تریک کرد. هر دو مهاجم گلزن آلمان در بازی چهارشنبه مقابل آمریکا فرصت دارند که رکورد گلزنی خود در جام جهانی را بهتر کنند.