ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میچل: زیدان مربی بعدی رئال خواهد بود


میچل ستاره سابق رئال که سابقه 400 بازی برای کهکشانی ها را در دهه 80 و 90 در کارنامه دارد، معتقد است که زین الدین زیدان سرمربی رئال پس از جدایی آنچلوتی خواهد بود.

ورزش سه: میچل 51 ساله، سابقه هدایت تیم های مختلفی را در کارنامه دارد و آخرین بار سرمربی المپیاکوس یونان بود و این تیم را فصل گذشته به قهرمانی لیگ این کشور نیز رهنون کرد اما به تصمیم مدیران این باشگاه، در پایان نیم فصل اول از مربیگری المپیاکوس برکنار شد.

میچل در مورد شانسش برای هدایت رئال مادرید به الیته اسپورت گفت:" فکر نمی کنم شانسی برای این مهم داشته باشم.نه اینکه دوست نداشته باشم به این خاطر که فکر می کنم مدیران رئال در حال آماده کردن زیدان به عنوان جانشین آنچلوتی هستند.آنچلوتی مربی شایسته ای برای رئال بوده و لیاقت این را دارد تا سال ها مربی این باشگاه باشد اما زمانی که او از رئال جدا شود، احتمالا زیدان را روی نیمکت به جای او خواهیم دید."


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارلوس: زیدان مربی کاملی برای رئال است


مدافع سابق رئال مادرید معتقد است اسطوره فرانسوی می‌تواند مربی کاملی برای باشگاه باشد.

خبرگزاری فارس: مدافع سابق رئال مادرید معتقد است اسطوره فرانسوی می‌تواند مربی کاملی برای باشگاه باشد.

روبرتو کارلوس در پایان دیدار دوستانه بین پیشکسوتان رئال مادرید و یوونتوس اظهار داشت: زین‌الدین زیدان فرانسوی می‌تواند مربی کاملی برای رئال باشد.

وی ادامه داد: زیدان می‌تواند هر نقشی را در رئال بپذیرد. زیدان با سابقه، آرامش و هوشش می‌تواند هرکاری که دوست دارد، انجام دهد. سرمربی، دستیار مربی، مدیر، مدیر اجرایی یا هر پست دیگر؛ او می‌تواند با تضمین بالا هر یک از این کارها را انجام دهد. زیدان فرد فوق‌العاده‌ای برای باشگاه است.

کارلوس خاطرنشان کرد: آنچلوتی سرمربی بزرگی است اما مشکل در رئال مادرید بحث بر سر هماهنگی است.

کارلوس: زیدان مربی کاملی برای رئال است