ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میلان همچنان با قحطی بازیكن روبرو است



 

میلان همچنان با قحطی بازیكن روبرو است

 

بازیکن سوئدی تیم فوتبال آث میلان ایتالیا پس از طی دوران مصدومیت از ناحیه کشاله ران به تمرینات تیمش بازگشت.

زلاتان ابراهیموویچ شب گذشته به تمرینات میلان بازگشت تا فردا در لیگ قهرمانان اروپا تیمش را در بازی مقابل ویکتوریا پلزن چک همراهی کند.

ابراهیموویچ در دیدار مقابل بارسا که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید در ترکیب میلان نبود و خط آتش شاگردان آلگری شامل کاسانو و پاتو بود.

در شرایط فعلی الکساندر پاتو و روبینیو بازیکنان برزیلی میلان نیز مصدوم هستند در حالی که کوین پریتس بوآتنگ نیز در اختیار تیم نخواهد بود.

پاتو یک هفته پیش در بازی مقابل اودینزه مصدوم شد تا استفان ال شاراوی جای وی را در ترکیب تیم بگیرد. این بازیکن 18 ساله گل تساوی میلان مقابل اودینزه را به ثمر رساند و شنبه شب در بازی مقال چزنا نیز حاضر شد.

فیلیپو اینزاگی نیز دوران نقاهت خود را پس از مصدومیت زانو طی می‌کند و در دو بازی قبل میلان به عنوان بازیکن تعویضی دقایقی در زمین حاضر شد، در حال حاضر هیچ یک از این دو نفر درترکیب 25 نفره میلان حضور ندارند.

این به این معناست که روسونری بدون حضور ابراهیموویچ می‌تواند از آنتونیو کاسانو و سیمون آندره گانز 18 ساله استفاده کند.

به هر حال در قحطی مهاجم، حضور ابراهیموویچ تا حدودی مایه آسودگی آلگری خواهد بود.

ماسیمو آمبروسینی کاپیتان تیم نیز با خبرهای خوشی رو برو نیست و همچنان از مصدومیت کتف در بازی دو هفته پیش مقابل بارسلونا رنج می‌برد؛ اما آلگری امیدوار است که از این دو بازیکن در ترکیب تیم استفاده کند.


ویدیو مرتبط :
كدام بازیكن بهترین بازیكن جام جهانی بود?

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پودولسكی در راه میلان



پودولسكی در راه میلان

 

پودولسكی در راه میلان

مقامات باشگاه آ.ث میلان ایتالیا تلاش می‌کنند بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان را به خدمت بگیرند.

به نقل از آس اسپانیا، سیلویو برلوسکونی شخصا برای خرید لوکاس پودولسکی اقدام کرده و مبلغ 12 میلیون یورو برای هر فصل را در نظر گرفته است.
پیش بینی می‌شود این رقم افزایش پیدا کند.

مدیربرنامه‌های پودولسکی نیز خبر مربوط به مذاکره پودولسکی با میلان را تایید کرده است.
این بازیکن 25 ساله عضو باشگاه بایرن مونیخ آلمان است و سابقه حضور در تیم‌هایی چون کلن آلمان را نیز در کارنامه خود یدک می کشد.