ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میلان فاتح تورنمنت سه‌جانبه یک‌نیمه‌ای


میلان قهرمان تورنمنت سه‌جانبه یک نیمه‌ای «تیم» شد.

خبرگزاری تسنیم: میلان با برتری در 2 بازی یک‌نیمه‌ای، فاتح تورنمنت سه ‌جانبه«تیم» شد.

دراین رقابت یک روزه به میزبانی ساسولو، ابتدا میلان با گل‌های برتولاچی در دقیقه 3 و باکا در دقیقه 22 مقابل تک گل دقیقه 31 بورزویچ، اینتر را شکست داد؛ آن هم در حالی که به خاطر اخراج الکس در دقیقه 37، 8 دقیقه آخر را ده نفره بازی کرد.

در بازی دوم، ساسولو با گل دقیقه 24 «دفرل»، اینتر را از دور خارج کرد تا بازی‌اش مقابل میلان، حکم فینال را داشته باشد؛ فینالی که پس از تساوی یک بر یک در 45 دقیقه با گل‌های دونکان در دقیقه 7 برای ساسولو و آنتونیو نوچرینو در آخرین ثانیه‌های بازی برای میلان به ضربات پنالتی رفت و آنجا روسونری با برتری 4 بر3 به مقام قهرمانی تورنمنت سالانه «تیم» رسید.


ویدیو مرتبط :
نبرد سه جانبه در حلب، بدون فاتح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس، زنیت روسیه، شاختار اوکراین، زیلینا اسلوونی در تورنمنت شش جانبه دوبی



 

 

 

پرسپولیس، زنیت روسیه، شاختار اوکراین، زیلینا اسلوونی در تورنمنت شش جانبه دوبی

 

پرسپولیس در تورنمنت شش جانبه دوبی فرصت دارد تا با حضور مقابل تیم های شرق اروپا بر تجارب بین المللی اش برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیافزاید.

تیم پرسپولیس تهران در فاصله تعطیلات لیگ برتر در دو تورنمنت خارجی شرکت می کند. سرخپوشان ابتدا در تورنمنت چهارجانبه آنتالیا حضور می یابند و سپس در تورنمنت شش جانبه دوبی شرکت خواهند کرد. در این تورنمنت که اواخر ماه ژانویه قرار است برگزار شود، 6 تیم حضور خواهند داشت که در 2 گروه 3 تیمی تقسیم می شوند و تیم های برنده هر گروه بازی فینال را برگزار می کنند. تاریخ مسابقات هنوز بطور دقیق مشخص نشده است، اما بازی فینال روز 26 ژانویه برگزار خواهد شد.

حضور 5 تیم در این تورنمنت قطعی شده است که پرسپولیس تهران، زنیت روسیه، شاختار دونتسک اوکراین، زیلینا اسلوونی و الهلال عربستان تیم های حاضر در این تورنمنت خواهند بود. تیم ششم نیز از بین الزمالک مصر و اسپارتاپراگ انتخاب می شود.