ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میلان اولین شکست را دشت کرد


هفته نخست سری‌آ با برگزاری 7 دیدار همزمان پیگیری شد که باخت میلان و ناپولی و پیروزی اینتر در ثانیه‌های پایانی از مهم‌ترین اتفاقات هفته اول بود.

خبرگزاری فارس: هفته نخست سری آ ایتالیا با برگزاری 7 دیدار دیگر ادامه یافت و در مهم‌ترین دیدار‌ها میلان هم به مانند یووه در بازی افتتاحیه شروع ناامید کننده‌ای داشت و مقابل فیورنتینا تن به شکست داد تا اولین باخت روسو‌نری با میهایلویچ رقم بخورد.دیگر نتیجه جالب هفته اول باخت ناپولی مقابل ساسولو بود.

اینتر که نتایج خوبی در پیش فصل نگرفته بود در حالی که تا ثانیه‌های پایانی در خانه مقابل آتالانتا متوقف شده بود با گل لحظات پایانی یووتیچ به پیروزی رسید تا مانچینی با برد فصل را آغاز کند.آتالانتا از دقیقه 71 با اخراج کارمونا 10 نفره بازی را دنبال می‌کرد.

دوتیم تازه وارد کالچیو هم با باخت مقابل رقبا لیگ را شورع کردند.

در دیگر دیدار‌ها نتایج زیر به دست آمد:

فیورنتینا 2 - آث میلان صفر

اینترمیلان یک - آتالانتا صفر

پالرمو یک - جنوا صفر

امپولی یک - کیه‌وو 3

ساسولو  2 - ناپولی یک

فروسینون یک - تورینو 2

سامپدوریا 5 - کارپی 2


ویدیو مرتبط :
شکست سنگین میلان در مقابل ناپولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین واکنش اوباما به شکست انتخاباتی



 

 

 

اولین واکنش اوباما به شکست انتخاباتی

 

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا پس از شکست حزبش در انتخابات میان دوره ای می گوید که معتقد است رای دهندگان از سرعت کم روند بهبود اقتصادی احساس سرخوردگی می کنند.

در این انتخابات جمهوری خواهان 60 کرسی بر تعداد کرسی های خود در مجلس نمایندگان افزودند اما دموکرات ها همچنان توانستند اکثریت خود را هرچند با کرسی های کمتر در مجلس سنا حفظ کنند.

رهبران جمهوری خواه از حالا قول داده اند که اصلاحات تصویب شده در زمینه مراقبت های بهداشتی توسط آقای اوباما را لغو کنند و از هزینه های عمومی بکاهند.

اوباما بعد از ظهر روز چهارشنبه به وقت واشنگتن قول داد که برای یافتن زمینه های مشترک همکاری با جمهوری خواهان در مورد مسائل حساس بکوشند.

او گفت که دیگر هیچ حزبی به تنهایی در قدرت نیست بنابراین برای جمهوری خواهان و دموکرات ها مهم است که با هم کار کنند و بر ایجاد اشتغال، امنیت و آینده ای بهتر تمرکز داشته باشند همانگونه که مردم با رای خود چنین خواسته اند.

او گفت: "کار آنچنان آسانی نخواهد بود. قادر نخواهیم بود بر تک تک اختلافاتمان پل بزنیم. حقیقتی که نمی توان در آن شک کرد این است که بدون حمایت جمهوری خواهان هیچ کاری را نمی توان پیش برد."

طی دو سال اخیر پیشرفت هایی داشته ایم، اما مردم زیادی هستند که هنوز این پیشرفت را حس نکرده اند و و دیروز آن را خیلی روشن به گوش ما رساندند. من به عنوان رئیس جمهور مسئولیت آن را می پذیرم

او گفت: "طی دو سال اخیر پیشرفت هایی داشته ایم، اما مردم زیادی هستند که هنوز این پیشرفت را حس نکرده اند و و دیروز آن را خیلی روشن به گوش ما رساندند. من به عنوان رئیس جمهور مسئولیت آن را می پذیرم."

جان بینر رهبر جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان که با پیروزی حزبش به زودی رئیس مجلس خواهد شد، پیشتر قول داد که قانون اصلاح نظام بهداشتی را که تحت هدایت اوباما تصویب شده بود لغو کند.

بینر گفت: "به اعتقاد من لایحه مراقبت های بهداشتی به اشتغال صدمه خواهد زد، بهترین سیستم مراقبت های بهداشتی جهان را ویران، و کشور را ورشکست خواهد کرد."

آقای اوباما گفته است که به پیشنهادات حزب مخالف گوش خواهد کرد.

او گفت: "اگر جمهوری خواهان ایده هایی در مورد چگونگی بهبود نظام مراقبت های بهداشتی داشته باشند، اگر می خواهند تغییراتی پیشنهاد کنند که اصلاحات سریعتر و موثرتر را در نظام بیمه درمانی که تا حدود زیادی گران بوده است وارد کند، خوشحال خواهم شد بعضی از این ایده ها را در نظر بگیرم."

مارک ماردل دبیر خبرهای آمریکای شمالی بی بی سی در واشنگتن می گوید که نتایج انتخابات میان دوره ای سه شنبه شکستی گزنده برای رئیس جمهور آمریکا بود که همین دو سال قبل با امید و هیجان زیاد برنده انتخابات شد.

در این انتخابات تمام ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان، 37 کرسی از مجموع ۱۰۰ کرسی سنا و همچنین 37 فرمانداری به رای گذاشته شد.

درحالی که هنوز شمارش آرا کامل نشده است، پیش بینی ها حاکیست که جمهوری خواهان 60 عدد بر کرسی های خود در مجلس نمایندگان افزوده اند.

در این میان ده ها کرسی مجلس نمایندگان و چند کرسی سنا به نامزدهایی رسیده است که مورد حمایت جبنش "تی پارتی" بودند.

جنبش "تی پارتی" که مورد حمایت سارا پیلین فرماندار سابق آلاسکاست و شدیدا به برنامه اجتماعی آقای اوباما مظنون است، در برخی نواحی موفق شده بود با شکست دادن نامزدهای مورد حمایت تشکیلات رسمی جمهوری خواهان در انتخابات مقدماتی، افراد مورد نظر خود را نامزد کند.

"رند پل" در ایالت کنتاکی و مارک روبیو در فلوریدا از جمله نامزدهای تی پارتی بودند که سه شنبه به سنا راه یافتند اما کریستین اودانل یکی دیگر از نامزدهای مورد حمایت تی پارتی در دلوور شکست خورد.

در ایالت نوادا که شاهد یکی از پر سر و صداترین رقابت ها بود، هری رید رهبر اکثریت دموکرات ها در سنا توانست با فاصله کم شارون انگل نامزد مورد حمایت تی پارتی را شکست دهد.

نتایج بعضی از دیگر ایالت هایی مثل واشنگتن، آلاسکا و کلورادو که در این انتخابات جلب توجه کرده بود هنوز معلوم نیست.

یکی از چشمگیرترین نتایج این بود که "مارک کِرک" که جمهوری خواه است، کرسی سابق آقای اوباما از ایالت ایلینوی را تسخیر کرد.

او گفت: "بعضی شب های انتخاباتی بیشتر به مذاق خوش می آید. بعضی ها هیجان انگیز است، بعضی ها باعث می شود آدم احساس کوچکی کند، اما در هر انتخابات یک چیز ثابت است: صرف نظر از اینکه چه کسی می برد و چه کسی می بازد، انتخابات یاد آور این موضوع است که قدرت نه در دست کسانی که انتخاب می کنیم، بلکه در دست کسانی است که برای خدمت به آنها پا پیش می گذاریم."