ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میلاد محمدی منتظر ویزای مالت است


بازیکن تیم راه‌آهن برای پیوستن به ترک کروژنی چچن منتظر ویزای کشور مالت است.

خبرگزاری فارس: میلاد محمد که در آستانه پیوستن به تیم ترک کروژنی چچن قرار دارد این روزها در دبی حضور دارد چرا که باید ویزای او برای سفر به کشور مالت آماده شود تا بتواند به اردوی این تیم در این کشور ملحق شود.

محمدی در انتظار دریافت ویزای مالت قرار دارد و به محض صدور ویزای این کشور به مالت خواهد رفت تا به اردوی تیم ترک کروژنی چچن در این کشور اضافه شود.

محمدی در صورت موفقیت در تست پزشکی این باشگاه روسی به عنوان بازیکن این تیم انتخاب خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
صدور بلیط خارجی با نرخ ویژه | ویزای چین و ویزای بانکوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میلاد محمدی به تیم امید دعوت شد


بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن به اردوی تیم فوتبال امید کشورمان در امارات ملحق خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن به اردوی تیم فوتبال امید کشورمان در امارات ملحق خواهد شد.

تیم فوتبال امید کشورمان که صبح امروز (جمعه) عازم امارات شده بود، ساعت 13:30 به وقت محلی وارد دبی شد تا اردوی 10 روزه‌ای را در این کشور برگزار کند.

بازیکنان تیم امید اردوی 10روزه خود را در باشگاه ایرانیان برگزار خواهند کرد، اردویی که در حال حاضر با حضور 22 بازیکن آغاز شده و قرار است ارسلان مطهری و احمد نوراللهی نیز پس از حل مشکل خروجی و ویزای خود به زودی به اردوی این تیم ملحق شوند.

طبق آخرین تصمیم محمد خاکپور قرار شد میلاد محمدی که در لیست ابتدایی تیم امید بود، اما به دلیل دعوت به تیم ملی بزرگسالان به اردوی امارات نرفت، به اردوی این تیم ملحق شود. کارلوس کی‌روش صبح امروز میلاد محمدی را از لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی خط زد و میثم مجیدی جانشین وی شد.