ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میزبان فینال لیگ قهرمانان مشخص شد


اتحادیه فوتبال اروپا ورزشگاه در پایتخت ولز را به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۷-۲۰۱۶ معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم: اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ورزشگاه میلنیوم شهر کاردیف را به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 17-2016 اعلام کرد. پیش از این یوفا ورزشگاه سن‌سیرو شهر میلان را به عنوان محل برگزاری فینال فصل پیش‌روی این رقابت‌ها معرفی کرده بود.

این اولین میزبانی ولزی‌ها از فینال لیگ قهرمانان اروپا است. سال گذشته (2014) بود که فینال سوپرجام اروپا در کاردیف، پایتخت ولز برگزار شد، دیداری که به پیروزی 2 بر صفر رئال‌مادرید برابر سویا انجامید.

تصمیم برای انتخاب این ورزشگاه به عنوان میزبان برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 17-2016 روز گذشته (دوشنبه) در جلسه کمیته اجرایی یوفا در شهر پراگ گرفته و امروز از طریق سایت رسمی این نهاد اعلام شد.

ورزشگاه میلنیوم که 74 هزار و 500 نفر گنجایش دارد در سال 1999 افتتاح شد و مجهز به سقف جمع‌شونده است که برای بسته و باز شدنش به 20 دقیقه زمان نیاز دارد.

این ورزشگاه پس از ورزشگاه کابویز واقع در تگزاس آمریکا دومین ورزشگاه سرپوشیده بزرگ جهان به شمار می‌رود.

میزبان فینال لیگ قهرمانان مشخص شد +عکس

میزبان فینال لیگ قهرمانان مشخص شد +عکس

میزبان فینال لیگ قهرمانان مشخص شد +عکس


ویدیو مرتبط :
گشتی در ورزشگاه المپیک مونیخ میزبان فینال لیگ قهرمانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تدارکات سازمان لیگ در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا



 

 

تدارکات سازمان لیگ در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا

 

سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران برای تماشاگرانی که در بازی تیم ذوب آهن و کره جنوبی در ورزشگاه حضور خواهد داشت ،تدابیر ویژه ای در نظر گرفته است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، سازمان لیگ حرفه ای فوتبال 1500 کاور مخصوص برای تماشاگران ایرانی در نظر گرفته که در صورت سرد بودن هوای توکیو ،تماشاگران بتوانند از آن استفاده کنند.همچنین پرچم ایران در سایزهای25 و 50 متری و حدود 200 عدد پرچم کوچک در اختیار تماشاگران ایرانی قرار خواهد گرفت .

طبق اعلام سازمان لیگ برتر با ایرانیان مقیم ژاپن مذاکراتی صورت گرفته تا برای تشویق تیم ذوب آهن به ورزشگاه بیایند.

پیش بینی می شود تا حدود 500 تا 1000 تماشاگر برای دیدن این بازی به استادیوم بروند