ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میزبانی نچندان خوب ازبک‌ها از تراکتوری‌ها


از وضعیت کاروان تراکتورسازی در ازبکستان خبر می‌رسد که ظاهرا میزبانی خوبی از سوی ازبک‌ها برای این تیم در نظر گرفته نشده است.

خبرگزاری ایسنا: تیم تراکتورسازی تبریز که روز دوشنبه ساعت 14 ایران را به مقصد ازبکستان ترک کرده بود، ساعت 18 همان روز به محل اسکان خودش رسید.

- بارش سنگین برف در ازبکستان از نکات جالبی بود که تراکتوری ها را غافلگیر کرد و ظاهرا آنها کار سختی را در مصاف با نسف خواهند داشت.

- تراکتوری‌ها قرار است امروز (سه شنبه) یک جلسه تمرینی ساعت 18 در زمین نسف برگزار کنند.

- ششگلانی رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ کاروان تراکتورسازی را در این سفر همراهی می‌کنند.

- کیفیت پایین هتل محل استقرار تراکتوری‌ها مورد اعتراض برخی از بازیکنان این تیم شده و ظاهرا میزبانی ازبک‌ها چندان جالب نبوده است.

- مهدی تاج امروز (سه شنبه) اردوی تراکتوری‌ها را ترک می‌کند و برای دیدن مصاف نفت تهران و پاختاکور ازبکستان راهی تاشکند می‌شود. او برای تماشای بازی تراکتورسازی و نسف قارشی بار دیگر به قارشی باز می‌گردد.


ویدیو مرتبط :
یه اهنگ نچندان خوب با صدای خودم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش: پیروزی برابر لبنان یک قدم رو به جلو بود / قطر برابر ازبک‌ها خوب بازی می‌کند



اخبار ورزشی,تیم ملی,کی روش

کی‌روش: پیروزی برابر لبنان یک قدم رو به جلو بود / قطر برابر ازبک‌ها خوب بازی می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتبال پیروزی برابر لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی را یک قدم رو به جلو دانست ولی دیدار برابر کره جنوبی را مهم‌ترین دیدار ایران در این مرحله عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از پیروزی تیم ملی فوتبال برابر لبنان با تبریک این پیروزی به بازیکنان تیمش اظهار کرد: قبل از هر چیز می‌خواهم به بازی خوب بازیکنانم اشاره کنم که از ابتدا تا انتهای بازی اشتیاق زیادی داشتند. زدن 4 گل در هر بازی سخت است اما امروز طوری بازی کردیم که در اواخر بازی حس می‌کردیم که می‌توانیم یک گل دیگر هم بزنیم.

وی در ادامه درباره عملکرد حریف تیم ملی در بازی امشب گفت: لبنان در این بازی خیلی خوب بود. آن‌ها از اول بازی می‌خواستند که فوتبال هجومی انجام دهند و برای این کار از سه چهار مهاجم در ترکیب‌شان استفاده کردند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی همچنین گفت: دستور کار ما از اول بازی این بود که ریتم خوبی را حفظ کنیم و حریف را تحت فشار قرار دهیم. خوشبختانه توانستیم 4 گل بزنیم. باز هم این پیروزی را تبریک می‌گویم چون این پیروزی یک قدم رو به جلو بود اما مهم‌ترین بازی ما در برابر کره خواهد بود.

کی‌روش درباره بازی آخر ایران که برابر کره جنوبی خواهد بود نیز گفت: آن بازی دیداری است که ایران در دو زمین انجام می‌دهد یکی در کره و برابر این تیم و یکی در تاشکند و برابر قطر. ما به تیم‌مان اعتماد داریم و سعی خواهیم کرد که در کره صعود خود را به جام جهانی با یک پیروزی جشن بگیریم.

او در پاسخ به سوالی درباره بازی‌های بهتر تیم ملی در دو هفته گذشته نسبت به قبل از آن هم گفت: سوال شما بسیار سخت است. فکر می‌کنم در سوال‌تان به اظهارنظر هم پرداختید که اظهارنظر خوبی هم بود.

کی‌روش در مقایسه بازی تیم ملی برابر قطر و لبنان هم عنوان کرد: مقایسه این دو بازی برای عده‌ای کعه شناختی از فوتبال ندارند، سخت است. برابر قطر بازی کاملا متفاوتی داشتیم. آنها سعی در حمله داشتند و ما کوشش کردیم بازی را کنترل و از ضدحمله‌ها استفاده کنیم. در این بازی کار ما متفاوت بود.

در ادامه خبرنگاری از کی‌روش درباره واکنش‌هایش در کنار زمین نسبت به تمارض لبنانی‌ها پرسید و به او گفت که آیا نگران نبود که این رفتارهایش باعث محرومیت دوباره‌اش شود؟ کی‌روش در پاسخ گفت: این بازی با مشکلی که در بازی با کره برایم پیش آمد، دو مسئله‌ی جداگانه‌ است. اگر از محوطه فنی بیرون بیایید داور فقط یک هشدار به شما می‌دهد اما در بازی با کره داور در گزارشش نوشته بود که من جملاتی را گفته‌ام که حقیقت نداشت.

وی افزود: من در این بازی به هیچ وجه تحت فشار و استرس نبودم و رفتارهایم طبیعی بود. شاید برای شما سوء تعبیری پیش آمده باشد. من به عنوان یک مربی باید ریتم بازی را حفظ و آن را کنترل کنم. بازیکنان ما 85 دقیقه خوب بازی کردند و در آخر بازی شاهد بودیم که بازی درخشانی را انجام دادند. ما در 5 دقیقه پایانی سه موقعیت خیلی خوب برای گلزنی به دست آوردیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه و در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه حالا متوجه نامه‌نگاری کی‌روش با فیفا برای برگزاری همزمان دیدار پایانی تیم‌های گروه شده‌ایم. چقدر احتمال می‌دهد که قطر با سابقه‌ای که دارد برابر ازبکستان فوتبال پاکی انجام دهد؟ کی‌روش پاسخ داد: راجع به این مسئله اصلا نگران نیستم چون قطر به عنوان کشوری که خود را برای میزبانی جام جهانی آماده می‌کند برای اعاده حیثیتش هم که شده برابر ازبکستان خوب بازی می‌کند.

آخرین سوال از کی‌روش درباره رضا قوچان‌نژاد بود. خبرنگاری از او پرسید که آیا فکر نمی‌کند بیش از حد از قوچان‌نژاد بازی گرفته و اگر او را از دست بدهد جایگزین مناسبی برایش ندارد؟ سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ گفت: اگر کریس رونالدو یا مسی مصدوم شوند چه کاری از شما برمی‌آید؟ اصلا نمی‌دانم چرا این سوال را مطرح می‌کنید. وقتی بازیکنی آماده است باید وارد زمین شود. سوال شما مثل این است که مربی رئال از ترس این که رونالدو را از دست بدهد، به او بازی ندهد! 

نکونام: کار سختی در کره‌جنوبی داریم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران معتقد است برای صعود به جام‌جهانی باید بازی قابل قبولی مقابل کره‌جنوبی ارائه داد و صعود ایران به جام جهانی دوباره مثل چهار سال قبل به بازی آخر کشیده شده است.

جواد نکونام بعد از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی برابر لبنان و دو گلی که به ثمر رساند، در جمع خبرنگاران گفت:‌ خدا را شکر دل مردم را شاد کردیم. هفته آینده بازی سختی برابر کره داریم و مثل چهار سال قبل سرنوشت صعود به بازی آخر کشیده شده و باز هم باید صعودمان را از کره‌جنوبی بگیریم. امیدوارم با دعای خیر مردم نتیجه ایده‌آلی کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره انتخابات پیش رو گفت: من فوتبالیستم این چه سوالی است که می‌پرسید؟

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که امشب با نتیجه خوب زمین را ترک کردیم. واقعا نیاز به برد پرگل داشتیم و از مردم و شما رسانه‌ها تشکر می‌کنم که از قبل از بازی با قطر تا امروز از ما حمایت کردید. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و ما جشن بزرگی بعد از صعود بگیریم. شما سهم بزرگی در بردهای تیم ملی داشتید و ما به تنهایی نمی‌توانستیم به آن برسیم. گام سختی پیش رو داریم اما تیم ما نشان داده که لیاقت و شایستگی‌اش را دارد و می‌خواهیم جشن‌ صعودمان را در کره جنوبی بگیریم.

نکونام همچنین درباره وضعیتش در استقلال توضیح داد: درباره این موضوع فکر کرده‌ام و بعد از بازی‌های تیم ملی در این باره تصمیم‌گیری می‌کنم. هواداران استقلال را دوست دارم اما خودم هم نمی‌دانم چقدر احتمال دارد که در این تیم بمانم. وضعیت باشگاه مشخص نیست. یک سری اتفاقات افتاده و آنها را در ذهنم دارم. همچنین بعد از بازی‌های تیم ملی اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران می‌افتد.

کاپیتان تیم ملی در پایان تاکید کرد: شاید کره جنوبی در بازی آخر انگیزه لازم را نداشته باشد اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این تیم را شکست دهیم. گذشته‌ها هم تمام شده و ما باید تنها به آینده فکر کنیم./ایسنا