ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میرزاپور: منتقدان سرسختی دارم



 

 

میرزاپور: منتقدان سرسختی دارم

 

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: با اینکه هیچگاه دنبال حاشیه نبوده ام اما، همیشه منتقدان سرسختی داشته ام.

میرزاپور گفت : متاسفانه همیشه اشتباهات کوچک مرا بزرگ جلوه می دهند و با انتقادات فراوان قصد دارند میرزاپور را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه از حاشیه سازی های رسانه ها خسته شده است، اظهار داشت: قبول دارم در دیدار تیم های پیکان و استقلال تهران اشتباه داشتم اما، نباید آن را بزرگنمایی بکنند.

میرزاپور درباره احتمال نیمکت نشینی خود در تیم ملی با وجود داشتن 70 بازی ملی گفت: برای حضور در ترکیب تیم ملی لحظه شماری می کنم به طوریکه هیچگاه از نیمکت نشینی خود گلایه نخواهم کرد.

وی تصریح کرد: معتقدم سید مهدی رحمتی شرایط مطلوبی در تیم ملی و باشگاه سپاهان دارد و باید دروازه بان اول این تیم باشد.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: تلاش خواهم کرد تا با تمرینات مداوم نظر کادر فنی تیم ملی را برای حضور در دروازه تیم ملی جلب کنم.

رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا اواخر دی ماه امسال در قطر آغاز می شود که تیم ملی ایران در گروه چهارم با تیم های عراق، کره شمالی و امارات همگروه است.


ویدیو مرتبط :
کربلایی محمود میرزاپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علیزاده: دوست دارم منتقدان را قلقلک دهم!


محمد علیزاده یکی از آن خوانندگانی است که توانست پیش از انتشار آلبوم رسمی و با انتشار تک آهنگ هایش از طریق اینترنت و همچنین خواندن تیتراژهای تلویزیونی به شهرت خوبی دست پیدا کند.

روزنامه تماشا: محمد علیزاده یکی از آن خوانندگانی است که توانست پیش از انتشار آلبوم رسمی و با انتشار تک آهنگ هایش از طریق اینترنت و همچنین خواندن تیتراژهای تلویزیونی به شهرت خوبی دست پیدا کند. اما حالا باید علیزاده را جزو خوانندگان مجاز کشورمان بدانیم، خواننده ای که اتفاقا هم مشهور است و هم محبوب.

جنس صدای متفاوتی که به عنوان هدیه الهی در حنجره محمد لانه کرده باعث شده او بتواند طرفداران زیادی را به خود جذب کند. علیزاده اسفند سال گذشته اولین اجرای زنده خود را در برج میلاد برگزار کرد که به گفته خیلی از کارشناسان بهترین کنسرت پاپ سال 91 بود. به سراغ محمد علیزاده رفتیم تا در مورد فعالیت های این روزهایش با او صحبت کنیم.

علیزاده: دوست دارم منتقدان را قلقلک دهم!

بعد از درخششی که در جشنواره موسیقی فجر داشتی، همه انتظار داشتند تعداد سانس های کنسرتت افزایش پیدا کند، اما این اتفاق نیفتاد، چرا؟

- طی جلسه ای که من با آقای حسین خوانی داشتم تصمیم گرفتیم در مورد کنسرت های تهران مانند همکاران دیگرم عمل نکنم. بعضی از دوستان خواننده را می دیدم که مثلا طی، یک ماه سه یا چهار بار و هر بار دو سانس در تهران کنسرت برگزار می کنند اما من این موضوع را نمی پسندم. شاید این موضوع از نظر مالی برای من و برای آقای حسین خوانی به صرفه باشد اما من تعداد زیاد کنسرت را نمی پسندم.

چرا؟


- فاصله زمانی بین کنسرت ها برای من خیلی مهم است.

یعنی می خواهی مخاطب را تشنه اجرای زنده ات نگه داری؟


- نمی توانم از این لفظ استفاده کنم اما ترجیح می دهم مخاطب را دیر به دیر ببینم اما وقتی با آنها دیدار می کنم تمام انرژی ام را برایش مصرف کنم. من دوست ندارم کنسرت برایم عادی شود. وقتی تعداد کنسرت ها زیاد شود همه چیز برای خواننده عادی می شود و همین موضوع به کیفیت اجرای خواننده لطمه می زنند. مندوست دارم از خواندن آهنگ هایم در کنسرت لذت ببرم. وقتی شما این کار را زیاد انجام دهید و تعداد کنسرت ها بالا برود، دیگر خواندن مردم برای شما لذتبخش نیست.

تمام حرف هایی که روی استیج بیان می کنم، حرف هایی است که از ته دلم با مخاطبینم در میان می گذارم. کسانی که به کنسرت من آمده اند می دانند که محمد روی استیج نمایش نمی دهد و هر چیزی که روی استیج می بینند، واقعیت است، چه خوب و چه بد! من دوست دارم خودم باشم و به همین دلیل هم هست که از عادی شدن کنسرت دادن می ترسم و در نهایت به همین دلیل هم دیر به دیر کنسرت برگزار می کنم.

برخلاف اکثر خواننده های شاغل در ایران، جنب و جوش زیادی روی استیج داری، این ذاتی است یا نمایش؟


- قطعا این حرکات از ذاتم نشأت می گیرد. همانطور که گفتم من در کنسرت هایم اهل نمایش نیستم. مردم آمده اند تا همان چیزی که در آلبوم شنیده اند، در آلبوم کنسرت محمد علیزاده نیز بشنوند. محمد علیزاده و علیزاده ها اگر حتی یک درصد نسبت به آلبوم خود کمتر بخوانند و کم کاری کنند، به مردم توهین کرده اند و رسالت خود را به خوبی اجرا نکرده اند.

قبلاز اینکه «جز تو» منتشر شود خیلی ها فکر می کردندترانه این آهنگ هم متعلق به توست ...


- شاید این حس به این دلیل به وجود آمده که جنس ترانه های من و علی شبیه یکدیگر است. به هر حال من ترانه ای مثل «این اولین باره ...» را گفته ام و اگر دقت کنی فضای این دو کار به هم نزدیک است اما نه این ترانه متعلق به علی بحرینی است.

و محمد علیزاده هم هیچ جا نگفته که ترانه این آهنگ متعلق به من است؟


- نه من جایی نگفته ام که این ترانه متعلق به من است. من ایده ها و سوژه های ترانه هایم را معمولا با دوستان ترانه سرا در میان می گذارم. در این ترانه هم شاید ایده هایی داشته ام اما ترانه متعلق به علی بحرینی است.

و چرا اثری از این ترانه سرا در «دلت با منه» نیست؟ اختلافی بین شما وجود دارد؟


- من نه با علی بحرینی و نه با هیچ کس دیگری هیچ اختلافی ندارم و همه کسانی که با یکدیگر همکاری می کنیم را دوست دارم و به همین دلیل هم فکر می کنم بی حاشیه ترین خواننده ایران من هستم. اگر دنبال حاشیه بودم در خانه نمی نشستم و همه جا حضور داشتماما من آدم خانه و خانواده هستم و به حواشی نمی پردازم. سعی می کنم تفکراتی که دارم را در موسیقی اشاعه دهم و فکر می کنم خدا این تفکرات را دوست دارد چون اگر دوست نداشت، اینقدر به من کمک نمی کرد. در مورد عدم حضور علی بحرینی در «دلت با منه» هم باید بگویم که ما این آلبوم را خیلی زود جمع کردیم و علی در آن روزها درگیر آلبوم های دیگری بود و فرصت همکاری بین ما به وجود نیامد. من موقعی با دوستان درگیر کار می شوم که تمام تمرکزشان روی من باشد. علی بحرینی در آن روزها درگیر بود و سفارشات زیادی داشت و نمی رسید روی آلبوم من متمرکز شود. انشاءالله در آلبوم جدید با هم همکاری خواهیم داشت.

و از آلبوم بعدی چه خبر؟


- پیش تولید آلبوم بعدی را شروع کرده ایم و حس می کنم کاترها تا اینجا خوب جلو رفته است.

طرفدارانت باید چه زمانی منتظر انتشار آلبوم باشند؟


- زمانش دست خداست. اجازه بده ببینیم خدا اجازه حیات به ما می دهد که این کار را انجام دهیم یا خیر. انشاءالله اتفاق های خوبی در این آلبوم خواهد افتاد.

قرار است مثل آلبوم قبلی باز هم سبک جدیدی از تو را در آلبوم ببینیم؟


- در هر آلبوم باید منتظر یک اتفاق جدید از من باشید. من گاهی دوست دارم کارهایی را انجام دهم که بعضا منتقدان زیادی هم پیدا می کند اما همین منتقدان زیاد نشاندهنده این است که به کار توجه می شود و من این را دوست دارم. شاید تنها حاشیه زندگی من این باشد که دوست دارم کاری کنم که گاهی منتقدان را قلقلک دهم.