ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میرزاپور: دیواری کوتاهتر از حقیقی نیست


ابراهیم میرزاپور دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است انتقاد از علیرضا حقیقی در این روزها بی انصافی است.

ورزش سه: میرزاپور نظر خود را راجع به علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی اینگونه بیان کرد: به نظر من علیرضا یکی سرمایه های فوتبال ماست که در عین جوانی هم تجربه حضور در جام جهانی را کسب کرده است و هم بازیهای مهمی همچون جام ملتهای آسیا، بنابراین انتقاد کردن از او جزء خراب کردن روحیه اش، چیز دیگری ندارد. علیرضا از نظر ورزیده گی اندام و رفلکس بدنی وضعیت بسیار خوبی دارد. او سه بازی دروازه ما را بسته نگه داشت و این باعث بالا رفتن روحیه تیمی در ما شده بود.

میرزاپور راجع به گلهای بازی با عراق و همچنین ضربات پنالتی گفت: از سه گلی که در بازی با عراق دریافت کردیم شاید بتوان گفت حقیقی روی گل دوم می توانست عکس العمل بهتری انجام دهد و این نهایت بی رحمی است که ما بخواهیم هرسه گل این بازی را به نام او بنویسیم. در ضربات پنالتی نیز وقتی تعدادشان زیاد می شود اغلب دروازه بانها ریسک میکنند و 50، 50 عمل می کنند چون نمی توانند تمرکزشان را روی تک تک بازیکنان پنالتی زن و حرکتشان حفظ کنند.

میرزاپور در پایان راجع به انتقادات از خود در زمان ملی پوش بودنش گفت: نسبت به من از همان ابتدا انتقادات فراوانی وجود داشت، بهرحال من از تیمی شهرستانی می آمدم و تا آن زمان جزء معدود دروازه بانانی بودم که از استقلال و پرسپولیس به تیم ملی نرسیده بودم. بیشترین حجم انتقادات نیز از من مربوط به دیدار تلخ و تاریخی ما در مقابل بحرین بود. البته متاسفانه همیشه در شرایطی که تیم دچار چنین حذف تلخی می شود، دیواری کوتاهتر از دروازه بان وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
دستنشان درمسیر اولیویرا/دیواری کوتاهتر از خبرنگار نیست!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری جدید عوامل شهرداری با مردم و بازداشت دو نفر از پرسنل/شهردار ناحیه: دیواری کوتاهتر از ما نیست



اخبار,اخباراجتماعی,شهرداری تهران

 

 اخبار اجتماعی - درگیری جدید عوامل شهرداری با مردم و بازداشت دو نفر از پرسنل/شهردار ناحیه: دیواری کوتاهتر از ما نیست

روز گذشته در حالی که رئیس شورای شهر تهران گفت: «ضرب و شتم شهروند تهرانی را پیگیری می‌کنیم.» شهرداری تهران مجبور شد یک خبر دیگر درباره درگیری عوامل منتسب به شهرداری با شهروندان را تکذیب کند.

در ماه‌های اخیر تقریبا هفته‌ای نبوده است که رسانه‌ها خبری درباره درگیری عوامل منتسب به شهرداری با شهروندان منتشر نکنند. یکی از شدیدترین این درگیری‌ها میان عوامل پیمانکار با یک کارگر تفکیک زباله بود که نهایتا به مرگ «علی چراغی» منجر شد. در ادامه عنوان شد که در مقابل شهرداری منطقه 9 قمه کشی شده است و بعد از آن هم معصومه آباد عضو شورای شهر تهران از درگیری عوامل شهرداری با یک کارمند بازنشسته نیروی انتظامی خبر داد.

رویه شهرداری تهران در همه این موارد ثابت بوده است. مسئولان شهرداری یا کلا ماجرا را تکذیب کرده‌اند یا گفته‌اند کسانی که درگیر شده‌اند نه ماموران شهرداری که کارکنان پیمانکار بوده‌اند.


این رویه درباره اتفاق جدیدی که منابع خبری می‌گویند روز چهارشنبه هفته گذشته اتفاق افتاده نیز تکرار شده است. منابع خبری اعلام کرده‌اند: «روز چهارشنبه (۱۹ شهریور) برخورد ماموران منسوب به ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۳ تهران با مالکان یک واحد مسکونی در خیابان میرداماد تهران، به مصدومیت دو تن از ساکنان و بازداشت سه تن از ماموران توسط نیروی انتظامی انجامید.»

شهردار ناحیه 4 منطقه 3 تهران در واکنش به انتشار این خبر با تکذیب درگیری ماموران شهرداری این ناحیه با ساکنان ساختمانی واقع در میرداماد تهران گفته است: شهرداری در این درگیری هیچ نقشی نداشته است و دو مالک ساختمان با یکدیگر درگیر شده‌اند.


سلطانی‌فر با رد تخریب این ساختمان به وسیله «لودر» از سوی مأموران منسوب به شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۳ تهران بدون ارائه هرگونه حکم قانونی گفته است: چنین اقدامی از سوی ماموران شهرداری اصلا صحت ندارد، و متاسفانه در چنین مواقعی دیواری کوتاهتر از شهرداری پیدا نمی‌شود.

او همچنین درباره طرح شکایتی در این ارتباط در دادسرای ناحیه ۷ تهران ضمن تایید چنین شکایتی با بیان اینکه دیواری کوتاهتر از شهرداری پیدا نکرده‌اند، افزوده است: باید منتظر رای قاضی بود اما اتفاقاتی که به این شکل مطرح شده به هیچ وجه صحت ندارد.


سلطانی‌فر همچنین در مورد صدور قرار بازداشت دو تن از ماموران منسوب به شهرداری تهران، گفته است: این قضیه ان‌شاءا... پیگیری خواهد شد و باید دید که رای به نفع چه کسی صادر خواهد شد، اما شهرداری هیچ نقشی در این ماجرا نداشته است.

در همین حال رئیس شورای شهر تهران نیز به اخبار درگیری‌ها واکنش نشان داده و در مورد ضرب و شتم یکی از شهروندان از سوی نیروهای منتسب به شهرداری تهران گفته است: ماموران شهرداری با مردم درگیر نمی‌شوند بلکه، کسانی که با مردم درگیر شده‌اند؛ پیمانکار شهرداری بوده‌اند.

مهدی چمران ادامه داده است: اگر کسی مرتکب تخلفی شده است باید به قانون سپرده شود و طبق قانون با او رفتار کرد و ما نیز این مسئله را پیگیری می‌کنیم.


او در پاسخ به این سوال که تصمیم شورای شهر برای جلوگیری از استمرار چنین حوادثی چه خواهد بود، گفته است: به هرحال اینها مسائلی است که پیش می‌آید و شورای شهر وظایفش را در این زمینه انجام داده و بعد از این نیز انجام خواهد داد.

  اخبار اجتماعی - آرمان