ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میرزاجانپور: هفت فینال سخت داریم


ملی‌پوش والیبال گفت: همه حریفان با قدرت به ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک می‌آیند و ما باید از همان ابتدا با قدرت حاضر شویم تا در ادامه به نتیجه‌ خوبی برسیم.

خبرگزاری ایسنا: مجتبی میرزاجانپور درباره ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک در ژاپن، اظها‌ر کرد: همه حریفان ما با قدرت به ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک می‌آیند. اولین حریف استرالیاست که دوره قبل باعث حذف ما شد. باید از همان شروع ر‌قا‌بت‌ها با قدرت حاضر شویم تا در ادامه هم به نتیجه‌ خوبی برسیم.

میرزاجانپور ا‌دا‌مه‌ داد: ما هفت بازی سخت داریم که همه آنها حکم فینال را برای ما دارند. باید برابر هر تیمی با سیستم مناسب بازی کنیم. این درست است که اگر فرانسه و یا لهستان را شکست بدهیم و آنها نتوانند به المپیک برسند کارمان در المپیک آسان‌تر می‌شود، اما هدف فعلی ما فقط المپیک است و درباره رفتن روی سکوی المپیک هم خدا بزرگ است.

او درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ‌ملی گفت: ما بازی تدارکاتی زیادی نداشتیم. با دو بازی نمی‌توان به مسابقات رفت و باید با انجام بازی تدارکاتی در شرایط سخت مسابقه قرار بگیریم و با تیم‌های خوب بازی کنیم تا بتوانیم شکل بهتر و هماهنگ‌تری در زمین داشته باشیم.

ملی‌پوش والیبال درباره شرایط تیم ‌ملی گفت: خدا را شکر بدن‌های تمام بچه‌ها به فرم مورد نظر رسیده است و از لحاظ کار بدنسازی فشار کمتر شده است. همه خوب هستند و تقریبا به 80 درصد آمادگی رسیده‌ایم. تا هفته‌ پیش از شرایطم راضی نبودم، اما الان راضی هستم.

میرزاجانپور در پایان گفت: هر بازیکنی باید تابع مربی خود باشد. ما حکم سرباز را داریم و هر مربی که بالای سرمان باشد باید تمرینها را با دل و جان انجام بدهیم.


ویدیو مرتبط :
مجتبی میرزاجانپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موسوی: نیمه‌نهایی سخت‌‌تر از فینال است


بازیکن سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در مرحله نیمه‌نهایی سخت‌تر از دیدار نهایی است، اما توانستیم با سد کردن نقاط قوت ژاپن به پیروزی برسیم.

خبرگزاری فارس: بازیکن سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در مرحله نیمه‌نهایی سخت‌تر از دیدار نهایی است، اما توانستیم با سد کردن نقاط قوت ژاپن به پیروزی برسیم.

محمد موسوی پس از صعود تیم ملی ایران به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقه مرحله نیمه‌نهایی همیشه سخت‌تر از فینال است چون فشار روانی زیادی رو تیم وارد می‌کند. تیمی که در فینال ببازد به نقره می‌رسد، اما بازنده مسابقه نیمه‌نهایی شاید به برنز برسد.

وی ادامه داد: پیش از این مسابقه دو جلسه آنالیز فنی از بازی ژاپن داشتیم و کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت ژاپنی‌ها را برای ما تشریح کرده بود. در طول مسابقه هم توانستیم نقاط قوت این تیم را مهار کنیم و همین موضوع تعداد اشتباهات حریف را بالا برد. وقتی برنامه هجومی خود را تغییر دادند هم به نتیجه نرسیدند چون در زدن اسپک خطاهای زیادی داشتند.

موسوی خاطرنشان کرد: در ست سوم به دلیل اینکه احساس کردیم بازی را برده در دست خود داریم مقداری حریف را دست کم گرفتیم، اما خوشبختانه توانستیم باز هم به پیروزی برسیم.

وی درباره دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها گفت: از بین تیم‌های کره‌جنوبی و چین هر تیمی که به فینال صعود کند با تمام توان به میدان می‌رویم و فرقی نمی‌کند حریف ما چه کسی است. با قدرت بازی می‌کنیم تا بدون فشار وارد شدن به بازیکنان به قهرمانی برسیم.