ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میراندا در رادار مادرید


ستاره پیشین تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا در رادار خرید رئال مادرید قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: در حالی که محرومیت باشگاه رئال مادرید از خرید بازیکن تازه همچنان پابرجا است اما این باشگاه به امید بخشش قریب الوقوع یوفا با نفوذ ریاست و معاونان تازه آن، به دنبال خرید بازیکنان مورد علاقه خود نیز هست. یکی از این ستارگان، ژوائو میراندا است.

میراندای 31 ساله سابقه درخشش در کوریتیبا، سائوپائولو و اتلتیکومادرید را دارد و اکنون نیز در لباس اینترمیلان خوش درخشیده است.

روزنامه توتواسپورت ایتالیا خبر مذاکره رسمی باشگاه رئال مادرید با وکیل میراندا را تایید کرده اما نوشته است: این ستاره برزیلی از بایرن مونیخ و منچستریونایتد نیز پیشنهاد رسمی دریافت کرده است.

روزنامه سان لندن نیز مدعی است اینترمیلان در ازای داشتن واران فرانسوی در خط دفاعی خود، حاضر است میراندا را به مادرید هدیه بدهد.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجم منچستر، در رادار رئال مادرید



اخبار,اخبارورزشی, منچستر یونایتد

به نظر می‌رسد جنگ منچستر یونایتد و رئال مادرید هر روز ابعادی تازه به خود می‌گیرد.

این تابستان زمان جنگ بین دو غول اسپانیا و انگلیس بوده است. رئال دخیا را می خواهد و منچستر یونایتد، به دنبال جذب سرخیو راموس است.

اکنون رئال مادرید یک گزینه دیگر را رو کرده است. رابین فن پرسی، مهاجم 31 ساله منچستر یونایتد. ESPN می‌گوید: بنیتز از داشتن مهاجمی مثل فن پرسی خوشحال خواهد شد؛ در شرایطی که او این حقیقت را که به عنوان مهاجم دوم فعالیت خواهد کرد، قبول کند. کاری که فصل گذشته چیچاریتو انجام می داد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین